ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ορισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Α. Μυλόπουλος, Καθηγητής Ελπίδα Κολοκυθά, Επίκ. καθηγήτρια
Advertisements

ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Η πανίδα και η χλωρίδα σε κίνδυνο
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΟΥ ΚΙΟΤΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EXALLON ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
European Commission Enterprise and Industry GReening business through the Enterprise Europe Network Επιμελητήριο Ηρακλείου (HCCI) Ηράκλειο, 16/5/2011 Η.
Συγχρονα επαγγελματα και τα οφελη τουσ για την κοινωνια
Νίκολας Κοιλιάρης Ε΄1 Ε΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τομέας Υδραυλικής & Τεχνικής Περιβάλλοντος
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
Αντιμετώπιση Πλημμυρών. Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και Διακρατική Συνεργασία
Σχολή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα : Β2 Είδος διδασκαλίας: Διδασκαλία Τίτλος ενότητας: Αειφορική υδατική διαχείριση Όνομα φοιτήτριας: Μαρία Παπαδοπούλου.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Τομέας Υδατικών Πόρων, Υδραυλικών και Θαλασσίων Έργων Ερευνητικό πρόγραμμα Δίκτυο Αειφόρων Νήσων Επιστημονικός Υπεύθυνος:
Συντονίστρια-Παρουσιάστρια:
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
5.8 Διαχείριση Υδάτινων Πόρων
Άργος Χαρακτηριστικά του φυσικού περιβάλλοντος ικανά να καλύψουν τις ανάγκες του ανθρώπου Αγαθά η υλικά παρεχόμενα από τη φύση Τα πρωταρχικά και.
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
‘ Μοντέλο DPSIR ’ Διαχείριση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΜΕΣΑ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΕΡΡΩΝ «Κωνσταντίνος Καραμανλής» Ανάπτυξη και ανάλυση της κλιματικής αλλαγής μέσω των εκπαιδευτικών υλικών των Μ.Κ.Ο. Θέμα: «Κλιματική.
Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Πολιτική. ∆ιατήρηση, προστασία, βελτίωση της ποιότητας του περιβάλλοντος ∆ιατήρηση, προστασία, βελτίωση της ποιότητας του περιβάλλοντος.
Πρόγραμμα Συνεργασίας ( Π.Σ.) Interreg V-A Πρόγραμμα Συνεργασίας
Επιβλέπουσα: Λίλα Θεοδωρίδου
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Ν.ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος υπ.Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Παγκόσμιες Διασκέψεις
Δημήτρης Ζουμπούλης Γρηγόρης Καϊτζής
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Ενότητα 4η Επιμέλεια:Κωστάκη Νεκταρία Γενικό Λύκειο Μακρύ Γιαλού
Δ΄ τάξη Εμένα με νοιάζει.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΓΡΟΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΖΩΝΗΣ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
Debate μεταξύ ομάδων μαθητών με θέμα: ‘Κοινωνικές και Hθικές Διαστάσεις της Αειφόρου Ανάπτυξης: Εγκατάσταση Μεταλλείου στο Εθνικό Πάρκο Kakadu – Αυστραλία.’
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Από τον Παναγιώτη Ψυχογιό
1.8 Ατμοσφαιρική ρύπανση – Φαινόμενο θερμοκηπίου – Τρύπα όζοντος
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Περιβάλλον Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών Γ΄ Λ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ορισμός Η Αειφόρος ανάπτυξη ή Βιώσιμη ανάπτυξη, είναι ένας νέος όρος που δηλώνει το μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης σε συνδυασμό με την προστασία του περιβάλλοντος η Αειφόρος Ανάπτυξη ορίζεται και ως «η ανάπτυξη, η οποία καλύπτει τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακυβεύεται η ικανότητα των μελλοντικών γενεών να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες»

Η αειφόρος ανάπτυξη αναφέρεται σε 4 τομείς, τον οικονομικό, τον κοινωνικό, τον περιβαλλοντικό, τον διεθνή - πολιτιστικό

Οικολογικά Προβλήματα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Φαινόμενο του Θερμοκηπίου Τρύπα του Όζοντος Κλιματολογική απορρύθμιση του πλανήτη Υπερθέρμανση του πλανήτη Ερημοποίηση Λιώσιμο των πάγων Φυσικές Καταστροφές (πλημμύρες, πυρκαγιές κτλ.) Ρύπανση των Υδάτων Υπεραλίευση Ρύπανση – Πετρελαιοειδή Υδατοκαλλιέργειες Παράκτια ρύπανση

Χερσαία Ρύπανση Χωματερές Κάψιμο σκουπιδιών Βαριά μέταλλα Γεωργία Εξορυκτικές δραστηριότητες

Μέτρα στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης Εφαρμογή του Πρωτοκόλλου του Κιότο Μείωση των βιομηχανικών ρύπων Ανάπτυξη μεταφορικών μέσων φιλικών προς το περιβάλλον Χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας Πιο υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων