ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Αιτήσεις και Συνεντεύξεις για Απασχόληση
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΛουΣιμο (Σε διαφορετικεΣ περιπτωΣειΣ ,διαδικαΣια,προϊοντα)
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ & Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Φροντιστηριακό μάθημα Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας Μιχαλίτση Λίνα
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Project B3 Τορομάνι Εριόνα Τσεσμετζή Μαρία-Ζωή Τσιπώτη Μαρία
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΘΕΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Σ.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΚΠ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Μη λεκτική επικοινωνία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2

Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η πρώτη εντύπωση είναι η καθοριστική! Η αρχική εντύπωση που διαμορφώνουμε για έναν άνθρωπο χωρίς να έχουμε κάποιες πληροφορίες είναι βάση: Της εμφάνισης του Της ενδυμασίας του Των κινήσεων του

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ Αποτελεί: Αυθόρμητη και υποσυνείδητη εκδήλωση ή Σκόπιμη και συνειδητή. Κατα κανόνα αντικατοπτρίζει την εσωτερική διάθεση ενός ατόμου. Παράδειγμα: Εαν η κομμώτρια περιέγραψε ένα πολύπλοκο χτένισμα, απο την έκφραση στο πρόσωπο της πελάτισσας μπορεί να καταλάβει αν εκείνη μπόρεσε να καταλάβει τι εννοεί.

Απο την παρατήρηση της γλώσσας του σώματος της πελάτισσας,αντλούμε πληροφορίες για τις επιθυμίες, τα συναισθήματα και τις προθέσεις της . Απο την ανάλυση της γλώσσας του σώματος διακρίνουμε ενδιαφέρον, έλλειψη ενδιαφέροντος ή διαφορά απόψεων. Με την σωστή αντίδραση στη γλώσσα του σώματος, μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της πελάτισσας.

Για να ερμηνεύσουμε σωστά τέτοιου είδους σήματα πρέπει να γνωρίζουμε τα διάφορα μέσα έκφρασης.

Στάση: Φιλικότητα, ενδιαφέρον, προθυμία. Γλώσσα σώματος: Στροφή του σώματος προς την πελάτισσα, χαμόγελο,κοίταγμα με προσοχή, χειραψία

Στάση: έλλειψη ενδιαφέροντος Γλώσσα του σώματος: Αφήνουμε την πελάτισσα να περιμένει πολλή ώρα , την κοιτάζουμε βαριεστημένα ή δεν την κοιτάζουμε καθόλου, στηρίζουμε το σαγόνι με το χέρι μας, κάνουμε αργές κινήσεις.

Στάση : Αυτοπεποίθηση Γλώσσα του σώματος: Ήρεμες και μετρημένες κινήσεις, ευθυτενές περπάτημα, όρθια στάση του σώματος

Στάση : Ανασφάλεια Γλώσσα του σώματος: κάνεις νευρικές κινήσεις,σφηγμένη, δεν κοιτάζεις την πελάτισσα, μπλέκεις τα χέρια σου, χαμογελάς αμήχανα.

ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η γλώσσα που χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε.Αποτελεί προυπόθεση ώστε οι πελάτισσες να ωφεληθούν από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η επιτυχία μιας συζήτησης εξαρτάται απο τη σωστή ερώτηση που θα θέσουμε στη πελάτισσα.

Παροχή υπηρεσιών με βάση τον τύπο Κάθε κομμωτής/τρια πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει μια υπηρεσία με βάση τον τύπο της πελάτισσας. Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Στάση της πελάτισσας και απαιτήσεις της σχετικά με την συγκεκριμένη υπηρεσία. Χρωματικός τύπος:ανοιξιάτκος, καλοκαιρινός κ.τ.λ Εμφάνιση,ανάστημα

Ηλικία Φύλο Τρόπος ζωής Φυτρώσεις Αντιδράσεις στο δέρμα/τριχωτό/μαλλιά Ασυμβατότητα στην υπηρεσία και στα προΪόντα που θα χρησιμοποιήσουμε. Σχήμα κεφαλής, προσώπου, μύτη, λαιμός