ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υποστήριξη του Υπολογιστή σας μ’ ένα “κλικ” !. H PROFITEL σε συνεργασία με την I.T.OpenSolutionS σχεδίασε και παρέχει στους συνδρομητές της, τη νέα πρωτοποριακή.
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Alexander Moore.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που προσφέρει η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες. Η σύγχρονη τεχνολογία βοηθάει την επιχείρηση σας: διαμορφώνει το δικό σας μοναδικό στυλ για το κομμωτήριο σας διαχειρίζεται με ακρίβεια τα οικονομικά της επιχείρησης σας εκπλήσσει του πελάτες σας

Περιεχόμενα Γιατί λανσάρουμε το DS; Τι είναι το DS; Γιατί να το αποκτήσετε; Τι προσφέρουμε;

Γιατί λανσάρουμε το DS; Η κατάσταση στον χώρο των κομμωτηρίων τα Τελευταία χρόνια… Σκληρός ανταγωνισμός Οικονομική κρίση Οι πελάτες αναζητούν το διαφορετικό Όλο και περισσότεροι υπάλληλοι αποχωρούν με μεγάλο κομμάτι της πελατείας μας Αδυναμία στην δημιουργία, ανάπτυξη και διατήρηση πιστών πελατών …Η Απάντηση μας

Τι είναι το DS; Το DS είναι ένα ειδικευμένο πρόγραμμα λογισμικού διαχείρισης κομμωτηρίου που είναι απαραίτητο εργαλείο για κάθε κομμωτήριο. Είναι απλό και εύχρηστο στην λειτουργία του και έχει μεγάλη διάρκεια στον χρόνο. Η διαχείριση πελατολογίου που περιλαμβάνει αποτελεί ένα εξαιρετικό και ολοκληρωμένο εργαλείο μάρκετινγκ. Είναι σαν να έχετε έναν προσωπικό μαρκετίστα, οικονομολόγο και στατιστικό ερευνητή να εργάζονται ασταμάτητα για την επιχείρηση σας. Πως λειτουργεί; Τι προσφέρει; Υπεύθυνες λύσεις με άμεσο αποτέλεσμα: Την Οικονομική Διαχείριση και Διοικητική Οργάνωση του κομμωτηρίου σας Απόλυτα Στατιστικά Τη δυναμική διαχείριση του πελατολογίου σας Την δημιουργία πιστών πελατών Την αύξηση των νέων πελατών… κερδοφορίας Την αποτελεσματικότερη εμπορικά παροχή υπηρεσιών Image making

Γιατί να το αποκτήσετε; Μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης… …στον επιχειρηματία - κομμωτή Διαχείριση και έλεγχο των οικονομικών Απόλυτο έλεγχο των υπαλλήλων και των αποδόσεων τους Απόλυτη γνώση για την χρήση ή μη όλων των υπηρεσιών από τους πελάτες σας Βάση δεδομένων με το πελατολόγιο Διαχείριση προϊόντων και αποθεμάτων εμπορεύματος (λειτουργία bar code) Διαφοροποίηση στην αγορά Διαπίστωση προβλημάτων και αδυναμιών …στον υπάλληλο Κίνητρο για την επίτευξη στόχων Αναγνώριση Επιβράβευση …στον πελάτη Προνόμια member card Image making Κίνητρο να συστήσει φίλους και /ή συγγενείς

Μορφή και περιεχόμενο στατιστικών Στατιστικά ανάλυσης πωλήσεων και οικονομικών αποτελεσμάτων ανά περίοδο: Ετήσιος Τζίρος, Μηνιαίος Τζίρος, Εβδομαδιαίος Τζίρος, Ημερήσιος ΤζίροςΕτήσιος Τζίρος Στατιστικά παρεχόμενων υπηρεσιών Στατιστικά συνόλου πελατών Συνολική συχνότητα επίσκεψης Χρόνος αναμονής πελάτη μέσα στο κατάστημα Στατιστικά εισαγωγής πελατών Στατιστικά ανά πελάτη: αριθμός και είδος υπηρεσιών, χαρακτηρισμός status πελάτη (π.χ. τακτικός, σταθερός) Προσωπικά στοιχεία πελάτη: διεύθυνση, κινητό, ημερομηνία γέννησης και αρχείο βαφής… Στατιστικά απόδοσης Υπαλλήλων ανά περίοδο (αριθμός και είδος υπηρεσιών και προϊόντων)απόδοσης Υπαλλήλων ανά περίοδο Στατιστικά πωλήσεων και εσωτερικής κατανάλωσης προϊόντων Στατιστικά συνόλου υπηρεσιών ανά περίοδο Εύκολη διαχείριση και διαμόρφωση υπηρεσιών, υπαλλήλων και προϊόντων Διαγραφή και δημιουργία νέων: προϊόντων, υπηρεσιών, υπαλλήλωνυπηρεσιών

Τι προσφέρουμε; Τεχνικά εξαρτήματα Pocket PC (touch screen module για εύκολη καταχώρηση υπηρεσιών από υπαλλήλους) Server (υπολογιστής) για την λειτουργία του προγράμματος Άδειες χρήσης λειτουργικού συστήματος και περιφερειακών προγραμμάτων (Windows server) Bar code scan reader 1000 κάρτες (με το δικό σας λογότυπο σχεδιασμένο από εμάς)δικό σας λογότυπο Υποστήριξη Προσαρμογή του προγράμματος για την καλύτερη λειτουργία του δικού σας κομμωτηρίου Εγκατάσταση προγράμματος Εκπαίδευση χρηστών Αποκλειστικότητα για συγκεκριμένη χιλιομετρική κάλυψη Τεχνική παρακολούθηση, αναβάθμιση λειτουργικών και αντικατάσταση (όποτε χρειαστεί) Κινήσεις μάρκετινγκ Δημιουργία εποχιακών προσφορών Δημιουργία και ανανέωση των προνομίων

Αποκτήστε ένα καινοτόμο προϊόν με πραγματικά οφέλη για την επιχείρηση σας! Ευχαριστούμε πολύ Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα ακόλουθα τηλέφωνα: Δώρα Τζούρα Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Σπύρος Πιλαφάς Διευθυντής Πληροφορικής:

Πως λειτουργεί;

Στην πράξη… Αποτελέσματα:  13,5% αύξηση του τζίρου στο πρώτο τρίμηνο  6% αύξηση νέων πελατών στο πρώτο εξάμηνο