ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που προσφέρει η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες. Η σύγχρονη τεχνολογία βοηθάει την επιχείρηση σας: διαμορφώνει το δικό σας μοναδικό στυλ για το κομμωτήριο σας διαχειρίζεται με ακρίβεια τα οικονομικά της επιχείρησης σας εκπλήσσει του πελάτες σας
Περιεχόμενα Γιατί λανσάρουμε το DS; Τι είναι το DS; Γιατί να το αποκτήσετε; Τι προσφέρουμε;
Γιατί λανσάρουμε το DS; Η κατάσταση στον χώρο των κομμωτηρίων τα Τελευταία χρόνια… Σκληρός ανταγωνισμός Οικονομική κρίση Οι πελάτες αναζητούν το διαφορετικό Όλο και περισσότεροι υπάλληλοι αποχωρούν με μεγάλο κομμάτι της πελατείας μας Αδυναμία στην δημιουργία, ανάπτυξη και διατήρηση πιστών πελατών …Η Απάντηση μας
Τι είναι το DS; Το DS είναι ένα ειδικευμένο πρόγραμμα λογισμικού διαχείρισης κομμωτηρίου που είναι απαραίτητο εργαλείο για κάθε κομμωτήριο. Είναι απλό και εύχρηστο στην λειτουργία του και έχει μεγάλη διάρκεια στον χρόνο. Η διαχείριση πελατολογίου που περιλαμβάνει αποτελεί ένα εξαιρετικό και ολοκληρωμένο εργαλείο μάρκετινγκ. Είναι σαν να έχετε έναν προσωπικό μαρκετίστα, οικονομολόγο και στατιστικό ερευνητή να εργάζονται ασταμάτητα για την επιχείρηση σας. Πως λειτουργεί; Τι προσφέρει; Υπεύθυνες λύσεις με άμεσο αποτέλεσμα: Την Οικονομική Διαχείριση και Διοικητική Οργάνωση του κομμωτηρίου σας Απόλυτα Στατιστικά Τη δυναμική διαχείριση του πελατολογίου σας Την δημιουργία πιστών πελατών Την αύξηση των νέων πελατών… κερδοφορίας Την αποτελεσματικότερη εμπορικά παροχή υπηρεσιών Image making
Γιατί να το αποκτήσετε; Μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης… …στον επιχειρηματία - κομμωτή Διαχείριση και έλεγχο των οικονομικών Απόλυτο έλεγχο των υπαλλήλων και των αποδόσεων τους Απόλυτη γνώση για την χρήση ή μη όλων των υπηρεσιών από τους πελάτες σας Βάση δεδομένων με το πελατολόγιο Διαχείριση προϊόντων και αποθεμάτων εμπορεύματος (λειτουργία bar code) Διαφοροποίηση στην αγορά Διαπίστωση προβλημάτων και αδυναμιών …στον υπάλληλο Κίνητρο για την επίτευξη στόχων Αναγνώριση Επιβράβευση …στον πελάτη Προνόμια member card Image making Κίνητρο να συστήσει φίλους και /ή συγγενείς
Μορφή και περιεχόμενο στατιστικών Στατιστικά ανάλυσης πωλήσεων και οικονομικών αποτελεσμάτων ανά περίοδο: Ετήσιος Τζίρος, Μηνιαίος Τζίρος, Εβδομαδιαίος Τζίρος, Ημερήσιος ΤζίροςΕτήσιος Τζίρος Στατιστικά παρεχόμενων υπηρεσιών Στατιστικά συνόλου πελατών Συνολική συχνότητα επίσκεψης Χρόνος αναμονής πελάτη μέσα στο κατάστημα Στατιστικά εισαγωγής πελατών Στατιστικά ανά πελάτη: αριθμός και είδος υπηρεσιών, χαρακτηρισμός status πελάτη (π.χ. τακτικός, σταθερός) Προσωπικά στοιχεία πελάτη: διεύθυνση, κινητό, ημερομηνία γέννησης και αρχείο βαφής… Στατιστικά απόδοσης Υπαλλήλων ανά περίοδο (αριθμός και είδος υπηρεσιών και προϊόντων)απόδοσης Υπαλλήλων ανά περίοδο Στατιστικά πωλήσεων και εσωτερικής κατανάλωσης προϊόντων Στατιστικά συνόλου υπηρεσιών ανά περίοδο Εύκολη διαχείριση και διαμόρφωση υπηρεσιών, υπαλλήλων και προϊόντων Διαγραφή και δημιουργία νέων: προϊόντων, υπηρεσιών, υπαλλήλωνυπηρεσιών
Τι προσφέρουμε; Τεχνικά εξαρτήματα Pocket PC (touch screen module για εύκολη καταχώρηση υπηρεσιών από υπαλλήλους) Server (υπολογιστής) για την λειτουργία του προγράμματος Άδειες χρήσης λειτουργικού συστήματος και περιφερειακών προγραμμάτων (Windows server) Bar code scan reader 1000 κάρτες (με το δικό σας λογότυπο σχεδιασμένο από εμάς)δικό σας λογότυπο Υποστήριξη Προσαρμογή του προγράμματος για την καλύτερη λειτουργία του δικού σας κομμωτηρίου Εγκατάσταση προγράμματος Εκπαίδευση χρηστών Αποκλειστικότητα για συγκεκριμένη χιλιομετρική κάλυψη Τεχνική παρακολούθηση, αναβάθμιση λειτουργικών και αντικατάσταση (όποτε χρειαστεί) Κινήσεις μάρκετινγκ Δημιουργία εποχιακών προσφορών Δημιουργία και ανανέωση των προνομίων
Αποκτήστε ένα καινοτόμο προϊόν με πραγματικά οφέλη για την επιχείρηση σας! Ευχαριστούμε πολύ Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα ακόλουθα τηλέφωνα: Δώρα Τζούρα Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Σπύρος Πιλαφάς Διευθυντής Πληροφορικής:
Πως λειτουργεί;
Στην πράξη… Αποτελέσματα: 13,5% αύξηση του τζίρου στο πρώτο τρίμηνο 6% αύξηση νέων πελατών στο πρώτο εξάμηνο