Θαμμένο μέσα στην άμμο Στην τάφρο του σχολείου μας υπάρχει, θαμμένο μέσα στην άμμο, ένα μυστικό. Πρόβλημα : Πώς ανακαλύπτουμε το μυστικό αυτό ; Συζητούμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Advertisements

Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Οι δραστηριότητές μας θα παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα:
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Θέματα φυσικής γυμνασίου
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα 3. Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media). ►
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
1.100 Η ελληνική χλωρίδα περιλαμβάνει περίπου είδη και υποείδη φυτών, από τα οποία περίπου είναι ενδημικά, δηλαδή δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.
Νέο-λιθική εποχή Πηγή: Ιστορία Γ΄ Δημοτικού: Από τη Μυθολογία στην Ιστορία» , έκδοση ΟΕΔΒ.
Tο πρόγραμμά μας για τη φετινή σχολική χρονιά είναι :
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Ομάδα δράσης Πειραιά. Ποιοι είμαστε Είμαστε μια ανοιχτή ομάδα ενεργών πολιτών, οι οποίοι αγαπάμε την πόλη μας και πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα να ανάβεις.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΤΑ 6 ΥΔΡΟΓΟΝΑ 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων Ονόματα: Μάριος Αλευράκης
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
safety.sch.gr Ασφάλεια στο Διαδίκτυο ΠΣΔ Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας “Παιδιά και ψηφιακή φήμη”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
«ΤΟ ΝΕΡΟ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ» ΗΛΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 12ο Γυμνάσιο Πάτρας
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
Στ΄ τάξη 3 Οκτωβρίου 2014 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Η περιοχή του σχολείου μας ΤΑΞΗ Γ΄ 2 Η ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η Παρουσίαση.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Μεθοδολογία Έρευνας και Συγγραφής Πανεπιστημιακών Εργασιών.
Στην Κύπρο για διακοπές
Ένα σύνολο ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά  Σταδιακά δημιουργούν μια κοινή ορολογία, κοινές απόψεις, αξίες, στάσεις και πρακτικές  Επικοινωνούν και συνήθως.
Domain Name System DNS. Αντιστοίχηση διευθύνσεων ΙΡ με συμβολικά ονόματα Π.χ. Στο εργαστήριο Η/Υ1 o user10 είναι ο user10.osk.local Σε περίπτωση που ένας.
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ: Παράκτια και ορεινά
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Πρόληψη και Προαγωγή της Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

θαμμένο μέσα στην άμμο Στην τάφρο του σχολείου μας υπάρχει, θαμμένο μέσα στην άμμο, ένα μυστικό. Πρόβλημα : Πώς ανακαλύπτουμε το μυστικό αυτό ; Συζητούμε για δύο λεπτά με το παιδί που κάθεται δίπλα μας και ανακοινώνουμε τις σκέψεις μας στα υπόλοιπα παιδιά.

; ΙδεοθύελλαΙδεοθύελλα ; ; ; ; Στην τάφρο του σχολείου μας υπάρχει, θαμμένο μέσα στην άμμο, ένα μυστικό. Πώς Πώς ανακαλύπτουμε το μυστικό αυτό ;

; ; ; Αρχαιολόγος ; Αρχαιολόγοι ; Τι πιστεύετε ότι κάνουν οι αρχαιολόγοι ; Έχετε γνωρίσει κάποιο / α αρχαιολόγο ; Έχετε δει ανασκαφή ; Έχετε εργαστεί όπως οι αρχαιολόγοι ; Αρχαιολόγοι ; Συζητούμε για πέντε λεπτά με το παιδί που κάθεται δίπλα μας και ανακοινώνουμε τις σκέψεις μας στα υπόλοιπα παιδιά. Αρχαιολόγοι ;

; ; ; Αρχαιολόγος ; Αρχαιολόγοι ; Τι πιστεύετε ότι κάνουν οι αρχαιολόγοι ; Έχετε γνωρίσει κάποιο / α αρχαιολόγο ; Έχετε δει ανασκαφή ; Έχετε εργαστεί όπως οι αρχαιολόγοι ;

Πηγή φωτογραφίας :

Πηγή φωτογραφίας :

Τι είδους αρχαιολόγος μπορώ να γίνω ; Παρατηρώ τις φωτογραφίες που παρουσιάζουν διάφορα είδη αρχαιολόγων. Με τι ακριβώς ασχολείται ο κάθε αρχαιολόγος ;

Ζώα + αρχαιολόγοι = ; Τι άραγε να μελετούν; Τι μαθαίνουμε από τη δουλειά τους; Πηγή : www2.umaine.edu

Καταδύσεις + αρχαιολογία = ; Τι άραγε να μελετούν; Τι μαθαίνουμε από τη δουλειά τους; Πηγή : cyprusnewsreport.com

Ιστορία + αρχαιολογία = ; Τι άραγε να μελετούν; Τι μαθαίνουμε από τη δουλειά τους; Αν σου αρέσει να διαβάζεις οικογενειακά αρχεία, ημερολόγια, γράμματα και χάρτες, η ιστορική αρχαιολογία είναι για σένα! Πηγή : cy2012.eu

Περιβάλλον + Αρχαιολόγοι = ; Τι άραγε να μελετούν; Τι μαθαίνουμε από τη δουλειά τους; Πηγή :

Γεωλογία + αρχαιολογία = ; Τι άραγε να μελετούν; Τι μαθαίνουμε από τη δουλειά τους; Πηγή : x.htm#

Τι είναι η αρχαιολογική ανασκαφή ;

Πηγή : cyprus-mail.com

Η δουλειά του αρχαιολόγου μοιάζει με το φτιάξιμο ενός παζλ, για το οποίο όμως δεν έχει την τελική εικόνα ! Πηγή : funday.gr

Ειδικοί πλήρους απασχόλησης για να αναζητήσουν χαμένα τεχνουργήματα. Πρέπει να είναι πρόθυμοι και πρόθυμες : να παίζουν με το χώμα να διαβάζουν να συζητούν με τους άλλους να δουλεύουν ομαδικά !

Γινόμαστε αρχαιολόγοι Πηγή φωτογραφίας :