ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 1 ο ΟΜΑΔΑ Β΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 2 ο ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 3 ο ΟΜΑΔΑ Δ΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 4 ο Σχήμα 2 ο ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΟΜΑΔΑ Β΄ Σχήμα 4 ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
4 ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ 4 ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΟΜΑΔΑ Β΄ Σχήμα 4 ο
Α ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Α1Α1 Β2Β2 Β1Β1 Β3Β3 Β Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ Γ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Γ1Γ1 Γ2Γ2 Δ ΚΡΙΤΙΚΗ-ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΟΙ «ΆΛΛΟΙ», ΚΑΤ’ΕΜΑΣ Δ2Δ2 Δ1Δ1 ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (1 η ΦΑΣΗ): Η ζωή των μαθητών ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (2 η ΦΑΣΗ): Η ζωή στην πόλη και σε κάθε πόλη ενδιαίτημα της ανθρώπινης συμβίωσης ΤΡΙΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (3 η ΦΑΣΗ): Οι κοινωνικο-οικονομικοί και πολιτικοί θεσμοί, από το τοπικό στο παγκόσμιο πεδίο ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (4 η ΦΑΣΗ): ΟΙ αξίες και οι κοσμοαντιλήψεις μας Α 1, Β 1, Β 2, Β 3, Γ 1, Γ 2, Δ 1, Δ 2 : ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΜΕΙΣ; ΟΙ ΑΛΛΟΙ; (1) (2) (3)(4) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τα τέσσερα πλαίσια αναφοράς, σε αντιστοίχιση με τις τέσσερις φάσεις εξέλιξης της Ερευνητικής Εργασίας Η ζωή των μαθητών, με πυρήνα το θέμα Οι αξίες μας, με πυρήνα το θέμα ΖΑΧΑΡΟ ΠΛΑΣΤΕΙ Ο Π Λ Α ΤΕ ΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΑΣΤ- ΦΟΥΝΤ ΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ SUPER MARKET ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ζωή της πόλης, με πυρήνα το θέμα Α.Ε.Ι. ΤΕ.Ι. Ο.Τ.Α. ΧΑΝΙ ΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡ ΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟ ΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡ ΟΦΟΙ ΟΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟ ΜΙΑ, ΑΓΟΡΑΝ ΟΜΙΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο.Ο.Σ.Α. ΟΔ ΗΓΙ ΕΣ Ε.Ε Ε.Ε « ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Υ.ΕΥ.Ε Υ.ΕΥ.Ε Υ.ΕΥ.Ε Υ.ΕΥ.Ε « ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ » ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩ Ν ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Οι θεσμικοί συνομιλητές, με πυρήνα το θέμα
ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (A΄ ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ (ΤΙ ΤΡΩΜΕ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ………. ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΡΩΤΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα
(1) ΠΗΓΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΥΠΟΣ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (2) ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΔΙΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ (2) ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ;; ; ; ; ; ;
ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Πόσο σας κοστίζουν κάθε μήνα …. € Φρούτα Λαχανικά Γαλα, γαλακτοκομικά Αλλαντικά Ψωμί Ψάρια Κρέατα Γλυκά Αναψυκτικά Άλλα…….. Από πού ψωνίζετε…. ΛαϊκήΠολυκατάστημα Γειτονιάς Πολυκατάστημα Περιφερειακό Μαγαζάκια Γειτονιάς ΦούρνοςΑλλού Λαχανικά Γαλακτοκομικά Αλλαντικά Ψωμί Ψάρια Κρέατα Γλυκά Αναψυκτικά ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ;; ; ; ; ;
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Ημερομηνία…../…./…. Εργασία για…. Ποιος έκανε κάτι ιδιαίτερο; ………………………………….. ………………………… Περιγραφή της Διαδικασίας …………………………………… ……………………………… Ο Μιχάλης ……….., Η Κατερίνα ………, Ο ………. ……………., Η ………….. …………, ΧώροςΤάξη, Αίθουσα Η/Υ Απολογισμός Τι μας δυσκόλεψε Τι μας άρεσε Τι μας ενθουσίασε …………………………………… ………………………………………………. ………………………………………………….. Παρατηρήσεις ή παραινέσεις των εκπαιδευτικών (Προαιρετικά) …………………………..…… ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Απολογισμός Ερευνητικής Δραστηριότητας
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Ονοματεπώνυμο……………………………. Ημερομηνία…../…./….. Εργασία για….………………………………….. ………………………… Περιγραφή της Διαδικασίας …………………………………… ……………………………… ΧώροςΤάξη, Αίθουσα Η/Υ Απολογισμός Τι με δυσκόλεψε Τι μου άρεσε Τι με ενθουσίασε …………………………………… ………………………………………………. ………………………………………………….. Παρατηρήσεις ή παραινέσεις των εκπαιδευτικών (Προαιρετικά) …………………………..…… Προσωπικό Ημερολόγιο Φύλλο …
ΟΜΑΔΑ Α΄, Β΄, Γ΄ Α΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ …………………………….. …………………………………. …………………………………….. ……………………………………… …………………………. ………………………… ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ……………………………………… ……………………………………….. ΠΗΓΕΣΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Πεδίο: Πεδίο: Τα μέλη της ΟμάδαςΔιερεύνηση Στάσεων, Ερωτηματολόγια, Ανάλυση, Συμπεράσματα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Προβληματική, Ζητήματα για την Ολομέλεια, Πηγές, Μέθοδοι, Εργαλεία
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Ερευνητική Δραστηριότητα Ημερομηνία…../…./…. Σύντομη Παρουσίαση της Ερευνητικής Δραστηριότητας ……………………. ………………. …………….. Ερωτήματα/Προβληματισμοί …………………….. …………………………… Ντοκουμέντα/Μαρτυρίες ……………………….. ………………………………… Μέθοδος/Εργαλεία Έρευνας …………………………. ………………………………. Απολογισμός/Συμπεράσματα ……………………….. ……………………………… ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Β΄ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες) ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΦΑΣΤ- ΦΟΥΝΤΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ SUPER MARKET
ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΑΣΤ-ΦΟΥΝΤΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ SUPER MARKET ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΤΙ, ΠΩΣ, ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ……….
ΠΟΛΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΔΙΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ (ΦΩΤΟ) ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝΕΣ, ΑΡΘΡΑ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΩΤΟ,ΑΡΘΡΑ ΖΑ ΧΑ ΡΟ ΠΛ ΑΣ ΤΕΙ Ο Ι ΣΧΟΛΕΙΟΣΧΟΛΕΙΟ Φ Α Σ Τ- Φ Ο ΣΧΟΛΙΚΣΧΟΛΙΚ SUPER MARKETSUPER MARKET ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΟΜΑΔΑ Α΄, Β΄, Γ΄ Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ …………………………….. …………………………………. …………………………………….. ……………………………………… …………………………. ………………………… ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ……………………………………… ……………………………………….. ΠΗΓΕΣΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Πεδίο: Πεδίο: Οι πολίτες, η Πόλη (καταστήματα πώλησης, εταιρίες, λαϊκές αγορές, μεσάζοντες) Εργαστήριο: Εργαστήριο: ορμόνες, λιπάσματα Internet: Internet: έρευνες που έχουν γίνει Δημοσιογραφία τεκμηρίωσης Δημοσιογραφία τεκμηρίωσης:... Φωτογραφίες: Φωτογραφίες: θερμοκήπια, ιχθυοτροφεία, πτηνοτροφία,… Παρατήρηση, Πείραμα, Διερεύνηση Στάσεων, Ανάλυση Περιεχομένου, Ερμηνεία Προσομοιώσεις, Ερωτηματολόγια, Συνεντεύξεις, ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Προβληματική, Ζητήματα για την Ολομέλεια, Πηγές, Μέθοδοι, Εργαλεία
ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Γ΄ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες) ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΟΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑ Ε.Ε ΕΤΑΙΡΙΕΣ Ο.Ο.Σ.Α.Ο.Ο.Σ.Α.
Α.Ε.Ι. ΤΕ.Ι. Ο.Τ.Α. ΧΑΝΙΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΟΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο.Ο.Σ.Α. ΟΔΗΓΙΕΣ Ε.Ε « ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Υ.Ε « ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ » ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΡΙΤΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΉ (ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ, ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ……….
ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Δ΄ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες)
ΕΜΕΙΣ; ΟΙ ΑΛΛΟΙ; ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΡΙΤΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ (ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ……….