ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ) Αυτοαξιολόγηση - Αξιολόγηση
Advertisements

ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ Κωνσταντίνα.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΕΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ Πηγές : « Η Καινοτομία των Ερευνητικών.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ Κωνσταντίνα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Πηγές : « Η Καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο ». Μέρος Πρώτο.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Inquiry Learning Projects
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Ερευνητικές εργασίες: οργάνωση, μεθοδολογία, σύνθεση, αξιολόγηση
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
ΠΡΌΤΑΣΗ ΚΑΤΑΝΟΜΉΣ ΤΡΙΩΡΩΝ Επιμέλεια Αγγελική Τρικαλίτη.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Διδακτική Πληροφορικής
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ. Στ Στ. Θέματα προς Συζήτηση Ζ. Ζ. Δυσκολίες, Προοπτικές, Δράσεις Α. Α. Εισαγωγή στο Πρόβλημα, «Μακροσκοπική» Επισκόπηση.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
της Ερευνητικής Εργασίας
Συντονισμός, Υποστήριξη, Εποπτεία
Επίσημοι Έλεγχοι Γεωργικών Φαρμάκων
Ερευνητικές Εργασίες στο Σχολείο με τη Μέθοδο Project
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
Πρακτικές δραστηριότητες
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 1 ο ΟΜΑΔΑ Β΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 2 ο ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 3 ο ΟΜΑΔΑ Δ΄ ΥΠΟΘΕΜΑ 4 ο Σχήμα 2 ο ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΟΜΑΔΑ Β΄ Σχήμα 4 ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

4 ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ 4 ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΟΜΑΔΑ Β΄ Σχήμα 4 ο

Α ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Α1Α1 Β2Β2 Β1Β1 Β3Β3 Β Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ Γ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Γ1Γ1 Γ2Γ2 Δ ΚΡΙΤΙΚΗ-ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΟΙ «ΆΛΛΟΙ», ΚΑΤ’ΕΜΑΣ Δ2Δ2 Δ1Δ1 ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (1 η ΦΑΣΗ): Η ζωή των μαθητών ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (2 η ΦΑΣΗ): Η ζωή στην πόλη και σε κάθε πόλη ενδιαίτημα της ανθρώπινης συμβίωσης ΤΡΙΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (3 η ΦΑΣΗ): Οι κοινωνικο-οικονομικοί και πολιτικοί θεσμοί, από το τοπικό στο παγκόσμιο πεδίο ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ (4 η ΦΑΣΗ): ΟΙ αξίες και οι κοσμοαντιλήψεις μας Α 1, Β 1, Β 2, Β 3, Γ 1, Γ 2, Δ 1, Δ 2 : ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΜΕΙΣ; ΟΙ ΑΛΛΟΙ; (1) (2) (3)(4) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τα τέσσερα πλαίσια αναφοράς, σε αντιστοίχιση με τις τέσσερις φάσεις εξέλιξης της Ερευνητικής Εργασίας Η ζωή των μαθητών, με πυρήνα το θέμα Οι αξίες μας, με πυρήνα το θέμα ΖΑΧΑΡΟ ΠΛΑΣΤΕΙ Ο Π Λ Α ΤΕ ΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΑΣΤ- ΦΟΥΝΤ ΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ SUPER MARKET ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ζωή της πόλης, με πυρήνα το θέμα Α.Ε.Ι. ΤΕ.Ι. Ο.Τ.Α. ΧΑΝΙ ΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡ ΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟ ΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡ ΟΦΟΙ ΟΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟ ΜΙΑ, ΑΓΟΡΑΝ ΟΜΙΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο.Ο.Σ.Α. ΟΔ ΗΓΙ ΕΣ Ε.Ε Ε.Ε « ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Υ.ΕΥ.Ε Υ.ΕΥ.Ε Υ.ΕΥ.Ε Υ.ΕΥ.Ε « ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ » ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩ Ν ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Οι θεσμικοί συνομιλητές, με πυρήνα το θέμα

ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (A΄ ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες)

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ (ΤΙ ΤΡΩΜΕ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ………. ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΡΩΤΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα

(1) ΠΗΓΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΥΠΟΣ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (2) ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΔΙΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ (2) ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ;; ; ; ; ; ;

ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Πόσο σας κοστίζουν κάθε μήνα …. € Φρούτα Λαχανικά Γαλα, γαλακτοκομικά Αλλαντικά Ψωμί Ψάρια Κρέατα Γλυκά Αναψυκτικά Άλλα…….. Από πού ψωνίζετε…. ΛαϊκήΠολυκατάστημα Γειτονιάς Πολυκατάστημα Περιφερειακό Μαγαζάκια Γειτονιάς ΦούρνοςΑλλού Λαχανικά Γαλακτοκομικά Αλλαντικά Ψωμί Ψάρια Κρέατα Γλυκά Αναψυκτικά ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ;; ; ; ; ;

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Ημερομηνία…../…./…. Εργασία για…. Ποιος έκανε κάτι ιδιαίτερο; ………………………………….. ………………………… Περιγραφή της Διαδικασίας …………………………………… ……………………………… Ο Μιχάλης ……….., Η Κατερίνα ………, Ο ………. ……………., Η ………….. …………, ΧώροςΤάξη, Αίθουσα Η/Υ Απολογισμός Τι μας δυσκόλεψε Τι μας άρεσε Τι μας ενθουσίασε …………………………………… ………………………………………………. ………………………………………………….. Παρατηρήσεις ή παραινέσεις των εκπαιδευτικών (Προαιρετικά) …………………………..…… ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Απολογισμός Ερευνητικής Δραστηριότητας

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Ονοματεπώνυμο……………………………. Ημερομηνία…../…./….. Εργασία για….………………………………….. ………………………… Περιγραφή της Διαδικασίας …………………………………… ……………………………… ΧώροςΤάξη, Αίθουσα Η/Υ Απολογισμός Τι με δυσκόλεψε Τι μου άρεσε Τι με ενθουσίασε …………………………………… ………………………………………………. ………………………………………………….. Παρατηρήσεις ή παραινέσεις των εκπαιδευτικών (Προαιρετικά) …………………………..…… Προσωπικό Ημερολόγιο Φύλλο …

ΟΜΑΔΑ Α΄, Β΄, Γ΄ Α΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ …………………………….. …………………………………. …………………………………….. ……………………………………… …………………………. ………………………… ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ……………………………………… ……………………………………….. ΠΗΓΕΣΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Πεδίο: Πεδίο: Τα μέλη της ΟμάδαςΔιερεύνηση Στάσεων, Ερωτηματολόγια, Ανάλυση, Συμπεράσματα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Προβληματική, Ζητήματα για την Ολομέλεια, Πηγές, Μέθοδοι, Εργαλεία

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Ερευνητική Δραστηριότητα Ημερομηνία…../…./…. Σύντομη Παρουσίαση της Ερευνητικής Δραστηριότητας ……………………. ………………. …………….. Ερωτήματα/Προβληματισμοί …………………….. …………………………… Ντοκουμέντα/Μαρτυρίες ……………………….. ………………………………… Μέθοδος/Εργαλεία Έρευνας …………………………. ………………………………. Απολογισμός/Συμπεράσματα ……………………….. ……………………………… ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Β΄ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες) ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΦΑΣΤ- ΦΟΥΝΤΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ SUPER MARKET

ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΑΣΤ-ΦΟΥΝΤΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ SUPER MARKET ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΤΙ, ΠΩΣ, ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ……….

ΠΟΛΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΔΙΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ (ΦΩΤΟ) ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝΕΣ, ΑΡΘΡΑ ΓΕΩΠΟΝΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΩΤΟ,ΑΡΘΡΑ ΖΑ ΧΑ ΡΟ ΠΛ ΑΣ ΤΕΙ Ο Ι ΣΧΟΛΕΙΟΣΧΟΛΕΙΟ Φ Α Σ Τ- Φ Ο ΣΧΟΛΙΚΣΧΟΛΙΚ SUPER MARKETSUPER MARKET ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ

ΟΜΑΔΑ Α΄, Β΄, Γ΄ Β΄ ΦΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ …………………………….. …………………………………. …………………………………….. ……………………………………… …………………………. ………………………… ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ……………………………………… ……………………………………….. ΠΗΓΕΣΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Πεδίο: Πεδίο: Οι πολίτες, η Πόλη (καταστήματα πώλησης, εταιρίες, λαϊκές αγορές, μεσάζοντες) Εργαστήριο: Εργαστήριο: ορμόνες, λιπάσματα Internet: Internet: έρευνες που έχουν γίνει Δημοσιογραφία τεκμηρίωσης Δημοσιογραφία τεκμηρίωσης:... Φωτογραφίες: Φωτογραφίες: θερμοκήπια, ιχθυοτροφεία, πτηνοτροφία,… Παρατήρηση, Πείραμα, Διερεύνηση Στάσεων, Ανάλυση Περιεχομένου, Ερμηνεία Προσομοιώσεις, Ερωτηματολόγια, Συνεντεύξεις, ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Προβληματική, Ζητήματα για την Ολομέλεια, Πηγές, Μέθοδοι, Εργαλεία

ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Γ΄ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες) ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΟΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑ Ε.Ε ΕΤΑΙΡΙΕΣ Ο.Ο.Σ.Α.Ο.Ο.Σ.Α.

Α.Ε.Ι. ΤΕ.Ι. Ο.Τ.Α. ΧΑΝΙΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ ΦΥΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΟΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο.Ο.Σ.Α. ΟΔΗΓΙΕΣ Ε.Ε « ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ » Υ.Ε « ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ » ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΡΙΤΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΉ (ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ, ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ……….

ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (Δ΄ΦΑΣΗ) (Καρτελάκια που δίνονται στις ομάδες)

ΕΜΕΙΣ; ΟΙ ΑΛΛΟΙ; ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΡΙΤΟ Έρευνα Πεδίου: Αναγνωριστική Ερευνητικό Εργαλείο: Μοντέλα- Τεχνήματα Παιδαγωγικού Χαρακτήρα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ (ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;) ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ……….. ΛΕΞΕΙΣ ………… ΑΡΙΘΜΟΥΣ ……….