Τ Ο Α ΝΘΡΩΠΙΝΟ Δ ΥΝΑΜΙΚΟ Σ ΤΗΝ Ε ΛΛΑΔΑ Τ ΟΥ 21 ΟΥ Α ΙΩΝΑ Βίκη Στόκντεηλ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 3 Ο Σ ΥΝΕΔΡΙΟ Ε ΛΛΗΝΙΚΗ Β ΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: Π ΡΟΣ Τ ΗΝ Ο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Προσωπικές δεξιότητες
Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
Βαρεθήκατε να είναι στην εξουσία όλο οι ίδιοι ? Βαρεθήκατε να σας καταστρέφουν ότι με κόπο έχετε φτιάξει ;;;
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Η Ε ΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Τ ΗΣ Κ ΕΝΤΡΙΚΗΣ Ε ΝΩΣΗΣ Δ ΗΜΩΝ Ε ΛΛΑΔΟΣ LOCALIT. GR Η Ε ΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Τ ΗΣ Κ ΕΝΤΡΙΚΗΣ Ε ΝΩΣΗΣ Δ ΗΜΩΝ Ε ΛΛΑΔΟΣ
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΓΑΠΗ.
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Από τη Λογική στα Παίγνια
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Κ Α Α Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. Οι ιστορίες των Πατριαρχών έχουν βασικά θρησκευτικό χαρακτήρα. Μιλούν δηλαδή για τη µοναδική σχέση των πρωταγωνιστών.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Τ ο Μ άρκετινγκ ε ίναι η δ ιαδικασία σ χεδιασμού κ αι υλοποίησης τ ης σ ύλληψης τ ης τ ιμολόγησης τ ης προβολής κ αι τ ης δ ιανομή ι δεών π ροϊόντων κ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
U 4 energy π ανευρωπαϊκός δ ιαγωνισμός γ ια τ ην ενεργειακή ε κπαίδευση α πό τ ην Ε υρωπαϊκή Έ νωση.
Πώς τα «άτομα» γίνονται μια « ΟΜΑΔΑ ». Πρέπει να υπάρχει διαρκής ζήλος για να θυσιάζει κανείς την προσωπική του δόξα για το καλό της ομάδας. Να σκέφτεται.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
ΣΤΡΕΣΣΟΓΟΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ. Η καλλιέργεια καλών σχέσεων μεταξύ συναδέλφων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα όλων. Οι σχέσεις μεταξύ συναδέλφων.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Θρησκευτικά Θεματική ενότητα 1 Βίκυ Διονυσοπούλου Β2
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis
Α Γ Υ Μ Ν Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ Ο Α ΝΘΡΩΠΙΝΟ Δ ΥΝΑΜΙΚΟ Σ ΤΗΝ Ε ΛΛΑΔΑ Τ ΟΥ 21 ΟΥ Α ΙΩΝΑ Βίκη Στόκντεηλ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 3 Ο Σ ΥΝΕΔΡΙΟ Ε ΛΛΗΝΙΚΗ Β ΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: Π ΡΟΣ Τ ΗΝ Ο ΙΚΟΝΟΜΙΑ Τ ΗΣ Γ ΝΩΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2006

ΤΕΡΜΑ

«Η επιτυχία της ανόρθωσης απαιτεί προπαντός θυσίες από όλους μας. Δυστυχώς, όταν βρέθηκα στην ανάγκη να ζητήσω τη θυσία αυτή βρήκα ότι όλοι ήταν πρόθυμοι για τις θυσίες αλλά ο καθένας περίμενε οι θυσίες αυτές να γίνουν από τους άλλους και όχι από τον ίδιο.» Ελευθέριος Βενιζέλος, 1910

Τ Ο Α ΝΘΡΩΠΙΝΟ Δ ΥΝΑΜΙΚΟ Σ ΤΗΝ Ε ΛΛΑΔΑ Τ ΟΥ 21 ΟΥ Α ΙΩΝΑ

Κ ΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΙ Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ  Νοοτροπία  Συμπεριφορά Δ ΙΑΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ Α ΠΟ Ε ΛΛΕΙΨΗ  Πειθαρχίας  Οργανωτικότητας  Σεβασμού προς τον ανθρώπινο παράγοντα

Σ ΗΜΕΡΙΝΗ Κ ΑΤΑΣΤΑΣΗ Τ ΗΣ Ε ΛΛΗΝΙΚΗΣ Α ΓΟΡΑΣ  Αφύπνιση αγοράς  Δε δίνεται βάση στον Ανθρώπινο Δυναμικό  Δεν εφαρμόζονται οι βασικοί κανόνες του παιχνιδιού

Τ Ι Μ ΠΟΡΟΥΜΕ Ν Α Κ ΑΝΟΥΜΕ ;  Να μάθουμε να πειθαρχούμε τους εαυτούς μας  Να μάθουμε να λειτουργούμε σαν ομάδα  Να μην αρκούμαστε στο ότι «τα καταφέραμε»

Μ ΙΑ Ε ΤΑΙΡΕΙΑ Χ ΡΕΙΑΖΕΤΑΙ  Μία καλά σχεδιασμένη, οργανωμένη και εκτελεσμένη στρατηγική  Προσωπικό ενδιαφέρον και εμπλοκή της Ανώτερης και Μέσης Διοίκησης  Σωστή σχεδίαση και ενσωμάτωση του ανθρώπινου δυναμικού στο εργασιακό περιβάλλον  Ενότητα «Η ισχύς εν τη ενώσι»

Τ Ι Π ΡΕΠΕΙ Ν Α Κ ΑΝΟΥΝ Η Δ ΙΟΙΚΗΣΗ & Τ Α Σ ΤΕΛΕΧΗ  Να σχεδιάσουν τις απαραίτητες ομάδες  Να μοιράζονται τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους με άλλους συναδέλφους  Να καταμερίζουν υπευθυνότητες  Να αξιοποιούν τις ιδέες συναδέλφων, φίλων ή υφισταμένων  Να χτίζουν γέφυρες συναισθηματικής νοημοσύνης, οι οποίες θα επιτρέπουν την ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών

Θ ΥΜΗΘΕΙΤΕ ! !  Πρέπει να χτίσετε την ομάδα σας!  Πρέπει να δουλέψετε για να την ενδυνάμωσή της!  Πρέπει να νοιάζεστε για τη συντήρησή της!  Πρέπει να παλεύετε για τη διατήρησή της!

 Η πιο ευχάριστη ένεση………………………………. η ενθάρρυνση Μ ΕΓΑΛΕΣ Α ΛΗΘΕΙΕΣ  Το πιο άσχημο γνώρισμα…………………………… ο εγωισμός  Η πιο καταστροφική συνήθεια……………………… η ανησυχία  Το μεγαλύτερο πρόβλημα για να ξεπεράσουμε… ο φόβος  Η μεγαλύτερη αρρώστια για την αποτυχία…….... οι δικαιολογίες  Ο πιο επικίνδυνος παρίας………………………….. ένας κουτσομπόλης  Το πιο απίστευτο κομπιούτερ του κόσμου……... το μυαλό  Το πιο αποτελεσματικό «υπνωτικό χάπι»………. η ψυχική ηρεμία

 Το πιο δυνατό προσόν……………………………… η πίστη  Το πιο ανάξιο συναίσθημα…………………………. η αυτολύπηση  Οι δύο πιο ισχυρές λέξεις…………………………... Εγώ μπορώ!  Η πιο όμορφη περιβολή……………………………. το χαμόγελο  Το πιο πολύτιμο απόκτημα………………………... η ακεραιότητα  Το πιο μεταδοτικό πνεύμα…………………………. ο ενθουσιασμός  Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να μην έχεις… ελπίδα

Τ Ο Α ΝΘΡΩΠΙΝΟ Δ ΥΝΑΜΙΚΟ Σ ΤΗΝ Ε ΛΛΑΔΑ Τ ΟΥ 21 ΟΥ Α ΙΩΝΑ Βίκη Στόκντεηλ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 3 Ο Σ ΥΝΕΔΡΙΟ Ε ΛΛΗΝΙΚΗ Β ΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: Π ΡΟΣ Τ ΗΝ Ο ΙΚΟΝΟΜΙΑ Τ ΗΣ Γ ΝΩΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2006