Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευέλικτη Ζώνη Α΄ Τάξης Ευέλικτη Ζώνη Α΄ Τάξης   Παραδοσιακά Υγιεινά Εδέσματα και Γλυκά.
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
“ The European teenagers between culinary tradition and fast food ”
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι » Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι » Σχολικό έτος 2012-2013 20ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Ξεκινώντας… Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σταθοπούλου Παν/τα Συνεργαζόμενοι: Καλογερής Θεόδωρος Τάξη: Α΄ Τμήμα: 1ο

Δημιουργήσαμε 3 ομάδες των 6 παιδιών και δουλέψαμε ομαδοσυνεργατικά , αλλάζοντας εκπροσώπους καθώς και τη σύνθεσή τους , ανάλογα με το στόχο κάθε δραστηριότητας. Έπειτα κάναμε σχέδια ,μαζέψαμε ιδέες και βάλαμε στόχους. Συγκεντρώσαμε υλικά και…ξεκινήσαμε με κέφι.

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Στόχος η ευαισθητοποίηση των μαθητών και η συνειδητή υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Eπίσης ,η απαλοιφή ανθυγιεινών συνηθειών ζωής.

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Διαβάσαμε και παρουσιάσαμε στην τάξη βιβλία. Γνωρίσαμε τις ομάδες τροφών. Είδαμε βίντεο και DVD σχετικά με το θέμα μας. Φτιάξαμε τη δική μας τροφική πυραμίδα με κολάζ. Καθιερώσαμε το υγιεινό κέρασμα στην τάξη. Πλύναμε τα δόντια μας συχνά όλοι μαζί. Διοργανώσαμε διαγωνισμό σωστού και φάγαμε όλοι μαζί. Κάναμε και δεχθήκαμε επισκέψεις από και σε ειδικούς επαγγελματίες κι επιστήμονες κι ενημερωθήκαμε σχε- τικά με το θέμα μας.

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Φτιάξαμε την προσωπική πυραμίδα διατροφής μας, τη συγκρίναμε με την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής, βγάλαμε συμπεράσματα, κάναμε προτάσεις. Παίξαμε θεατρικά παιχνίδια και αθλητικά με θέμα τις τροφές.

Μας επισκέφθηκαν… Ενημερωθήκαμε από υπεύθυνο της ΝΤΟΛ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ για την αξία των φρούτων στη διατροφή μας. Ενημερωθήκαμε από διατροφολόγους του Δήμου Πατρέων για τη μεσογειακή διατροφή. Ανακαλύψαμε και παρακολουθήσαμε έρευνες και βίντεο στο διαδίκτυο. Ενημερωθήκαμε από υπεύθυνους επαγγελματίες για την αξία της «σωστής» διατροφής.(chef, αθλητές, νοσηλεύτρια, φυσικοθεραπευτή..) Ενημερωθήκαμε για τη στοματική υγιεινή και τη φροντίδα των δοντιών. Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις εισηγήσεις και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις συζητήσεις.

Η παρουσίασή μας… Παίξαμε παιχνίδια , στην τελική γιορτή λήξης του σχολείου μας, προβάλλοντας την αξία της υγιεινής διατροφής διασκεδάζοντας. Στείλαμε αφίσες κι ερωτηματολόγια που φτιάξαμε στην τάξη στους γονείς και κηδεμόνες της τάξης μας εμπλέκοντάς τους στην προσπάθειά μας.

Ας αξιολογηθούμε… Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον και σύντομα φάνηκαν να επεκτείνουν το θέμα σε νέα επίπεδα .Διαπίστωσα με έκπληξη πως κάποια παιδιά προσπαθούν να μάθουν ,μα τα περισσότερα κάνουν προσπάθεια ν΄ αλλάξουν τις διατροφικές και άλλες συνήθειες που επικρατούν στην οικογένειά τους. Τελικά ευελπιστώ πως στη Β’ τάξη θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό.

Ας αξιολογηθούμε… Ως υπεύθυνη εκπαιδευτικός του προγράμματος με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπίστωσα πως οι μαθητές μου μπορούν να κατατάσσουν τις τροφές που καταναλώνουν στις ομάδες τροφών, συνειδητοποίησαν ποιες τροφές είναι ωφελιμότερες για την καλή τους σωματική και πνευματική ανάπτυξη καθώς κι ευεξία . Πέρα όμως απ΄ το να επιλέγουν προσεκτικά το τι τρώνε συνειδητοποίησαν ότι δεν είναι αρκετό για να είναι υγιείς :

Ας αξιολογηθούμε… Η ατομική υγιεινή και η άθληση είναι ορισμένοι από τους παράγοντες στους οποίους αφιερώθηκε ένα σημαντικό μέρος του χρόνου και κόπου μας κι ευελπιστώ να επηρέασε τις διατροφικές και άλλες συνήθειες των παιδιών ιδιαίτερα σ΄ αυτή την τρυφερή ηλικία που διαμορφώνουν συνήθειες ζωής .

Κλεινοντασ… Για να κλείσουμε το πρόγραμμά μας αποφασίσαμε: Να φτιάξουμε αφίσα , κολάζ και κατασκευές που θα διακοσμούν το χώρο του σχολείου και θα στείλουν το μήνυμά μας. Να παρουσιάσουμε παιχνιδάκια στη γιορτή λήξης του σχολείου μας. Να κρατήσουμε ημερολόγια διατροφής στις διακοπές και να συνεχίσουμε και πάλι από το Σεπτέμβριο.

πρωινό – μεσημεριανό – βραδινό

Στο μανάβικο της γειτονιάς

Μαθαίνουμε για το γάλα

Τρως ότι πρέπει ή ότι να ’ναι

Η δική μας πυραμίδα διατροφής