Αρτοποιοί Νομού Καβάλας Μάρτιος-Απρίλιος 2012 Παρουσίαση Έρευνας κλάδου Αρτοποιών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποσοτική Έρευνα: Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης στις Επιχειρήσεις
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Η αγορά του ψωμιού Έρευνα σε καταναλωτές και αρτοποιούς
Επιστημονική ομάδα Πόσο έχουν επηρεάσει οι οικονομικές συνθήκες τη διατροφή και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων; Μια πρώτη ματιά.
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΤΟΠΟΙΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2008 Ερώτηση Σε ποιον τομέα δραστηριοποιείστε; (μέχρι 3 επιλογές) Ποσοστό Εμπορία3,0% Μελέτη52,9% Κατασκευή42,1% Συμβουλευτικές.
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Κοστολόγηση Μάθημα 17.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Αφιέρωμα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Ανάλυση Νεκρού Σημείου

1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
Ομάδα: Παραδοσιακός Φούρνος Γιώργος Φωτέας, Σύλια Ντρούρη, Μάνος Μανώλης, Φώτης Σουλιμιώτης, Ναταλία Παπαζαχαρίου, Γκρεσίντα Χοτζάι Α΄2 Εργασία στην.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρτοποιοί Νομού Καβάλας Μάρτιος-Απρίλιος 2012 Παρουσίαση Έρευνας κλάδου Αρτοποιών

1 ο Μέρος Καταναλωτές

Ερώτηση Πόσο συχνά αγοράζετε ψωμί; Ποσοστό Κάθε μέρα51,5% Μέρα παρά μέρα22,8% Μια με δυο φορές την εβδομάδα 22,7% Σπάνια3,0%

Ερώτησ η Ποια είναι η ημερήσια κατανάλωση ψωμιού στο νοικοκυριό σας; Ποσοστό Μισό κιλό78,2% Ένα κιλό13,9% Ενάμιση κιλό5,9% Δυο κιλά2,0%

Ερώτηση Εάν η τιμή του ψωμιού ακριβύνει, εσείς θα μειώσετε την κατανάλωση του; Ποσοστό Σίγουρα ναι/ Μάλλον ναι 36,6% Σίγουρα όχι /Μάλλον όχι 59,4% ΔΓ/ΔΑ4,0%

Ερώτηση Από πού αγοράζετε κυρίως το ψωμί σας; Ποσοστό Από τον φούρνο της γειτονιάς; 69,3% Από πρατήριο άρτου; 26,7% Από σούπερ μάρκετ που πουλάει και ψωμί; 3,0% Από αλλού 1,0%

Ερώτησ η Ποιον εμπιστεύεστ ε περισσότερο στην ποιότητα του ψωμιού; Ποσοστό Τον φούρνο της γειτονιάς; Ή 77,2% Άλλες εστίες πώλησης ψωμιού; 11,9% Κανέναν8,9% ΔΓ/ΔΑ2,0%

Ερώτηση Για ποιους λόγους κυρίως προτιμάτε το κατάστημα που αγοράζετε ψωμί; (μέχρι 2 επιλογές) Ποσοστό Γιατί είναι καθαρό28,7% Γιατί τηρεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας για τα τρόφιμα 13,8% Γιατί είμαι σίγουρος πως χρησιμοποιεί τα καλύτερα υλικά 24,5% Γιατί έχει ποικιλία σε ψωμιά14,9% Γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου54,3%

Ερώτηση Από τον φούρνο της γειτονιάς σας, τι θα θέλατε περισσότερο; Ποσοστό Καθαριότητα;67,3% Ποικιλία; ή10,9% Πιο διευρυμένο ωράριο; 5,0% Άλλο7,9% ΔΓ/ΔΑ8,9%

2 ο Μέρος Αρτοποιοί

Ερώτηση Σε σχέση με πέρυσι, ο τζίρος της επιχείρησης σας:

Ερώτηση Σε ποια από τα είδη που θα σας αναφέρω είχατε μείωση τζίρου: Ποσοστό Απλά ψωμιά (Χωριάτικο)22,9% Ειδικά ψωμιά (Μαύρα, πολύσπορα κλπ) 10,8% Αρτοσκευάσματα (Κουλούρια, σάντουιτς, σταφιδόψωμα κλπ) 33,7% Ζαχαροπλαστικής αλεύρου (Τσουρέκια, κέικ, κριτσίνια, πτι φουρ κλπ) 26,5% Άλλο3,7% ΔΓ/ΔΑ2,4%

Ερώτηση Στην επιχείρηση σας σκέπτεστε τους επόμενους μήνες να :

Ερώτηση Ποιες από τις αυξήσεις που θα σας αναφέρω επηρέασαν περισσότερο το κόστος του ψωμιού;

Ερώτηση Σαν αρτοποιός, τι τύπος σεμιναρίων θα σας ενδιέφερε; Ποσοστό Σεμινάρια πωλήσεων ---- Σεμινάρια πάνω στην τεχνογνωσία προϊόντων 43,1% Σεμινάρια για την κοστολόγηση των προϊόντων 25,5% Άλλο/ Δεν χρειάζομαι κάτι 31,4%

Ερώτηση Πόσο αισιόδοξοι είστε για το μέλλον της επιχείρησης σας;