Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
Open eClass - GUnet Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΑΠΘ Δικτυακή Πύλη Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Πανεπιστημίου Ηλεκτρονική Διεύθυνση Υποστήριξης.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Το Open Eclass ως Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Βάλια Τριπερίνα Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Εθνικό & Καποδιστρικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου

Τεχνολογία και Εκπαίδευση Προβληματισμός Εάν ένας γιατρός της αρχής του 20ου αιώνα έκανε ένα ταξίδι στο χρόνο για να μεταφερθεί σε ένα νοσοκομείο της σημερινής εποχής δεν θα αναγνώριζε σχεδόν κανένα από τα εργαλεία εργασίας. Συμβαίνει όμως το ίδιο για έναν καθηγητή σε ένα σύγχρονο αμφιθέατρο; Παράδοξο Το Πανεπιστήμιο αποτελεί τη βασική κοιτίδα προαγωγής της επιστήμης και εξέλιξης της τεχνολογίας.

Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Σήμερα Άρτιες Δικτυακές Υποδομές Πρόσβαση στο Διαδίκτυο και τις Υπηρεσίες του Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (λειτουργικές, οργανωτικές, εκπαιδευτικές) Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές Στόχος Προώθηση της Έρευνας Συμμετοχή στην Παγκόσμια Επιστημονική Κοινότητα Ενίσχυση της Επικοινωνίας Καλύτερη Διάχυση της Γνώσης Βελτίωση της Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Ηλεκτρονική Μάθηση Μία νέα μορφή μάθησης που σκοπό έχει να γεφυρώσει την τεχνολογική εξέλιξη με την εκπαιδευτική δραστηριότητα Βασικό της στοιχείο αποτελεί η χρήση υπολογιστικού περιβάλλοντος και τηλεπικοινωνιακών τεχνολογιών με σκοπό τη μεταφορά και τη λήψη γνώσης Χρησιμοποιείται για να ενισχύσει ή να προσθέσει αξία στις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας δημιουργώντας ένα δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από ευελιξία, προσαρμοστικότητα και ανάδραση Το e-learning δεν είναι easy-learning, αλλά απαιτεί μεγάλη προσπάθεια από τον καθηγητή για την προετοιμασία του εκπαιδευτικού υλικού και τη δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων

Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (1/2) Ένα περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης ενισχυτικό της κλασσικής διδασκαλίας ανεξάρτητο από τους περιοριστικούς παράγοντες του χώρου και του χρόνου. Στόχος της υπηρεσίας είναι: Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία Εποικοδομητική χρήση της άρτιας δικτυακής υποδομής του Ιδρύματος Αναβάθμιση του προπτυχιακού – μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Ιδρύματος Αξιοποίηση του πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού Δημιουργία ενός εύχρηστου μέσου αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτή εκπαιδευομένου

Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (2/2) Παρέχεται σε όλα τα μέλη του ΕΚΠΑ (7200 χρήστες - Καθηγητές, Φοιτητές) Συνολικά υποστηρίζονται περισσότερα από 260 ηλεκτρονικά μαθήματα Βασίζεται στην πλατφόρμα «η-Τάξη», ένα ολοκληρωμένο σύστημα για την ανάπτυξη και τη διαχείριση ηλεκτρονικών μαθημάτων Διεύθυνση Ιστοσελίδας: http://www.noc.uoa.gr/eclass/

Πλατφόρμα η-Τάξη Υποστηρίζει την υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών Είναι σχεδιασμένη με προσανατολισμό την ενίσχυση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας Υποστηρίζει την ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού (δικτυακοί τόποι μαθημάτων) Βασίζεται στη φιλοσοφία του λογισμικού ανοικτού κώδικα Διεύθυνση πλατφόρμας «η-Τάξη»: http://eclass.uoa.gr/

Γενικές πληροφορίες (1/2) Η πλατφόρμα «η-Τάξη» αναπτύχθηκε από την Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ. Στοιχεία που ελήφθησαν υπόψη κατά το σχεδιασμό είναι: Η παροχή ανταγωνιστικών υπηρεσιών εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας προς του φοιτητές μέσα από ένα σύγχρονο περιβάλλον τεχνολογικής αιχμής Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το Ακαδημαϊκό περιβάλλον όπως το γεγονός ότι παρέχει εκπαίδευση χωρίς να εμπορεύεται τη γνώση Ο μεγάλος αριθμός καθηγητών που υποστηρίζουν μαθήματα με εντελώς διαφορετικές απαιτήσεις Η αδυναμία συντήρησης κεντρικής ομάδας ανάπτυξης και υποστήριξης των ηλεκτρονικών μαθημάτων

Γενικές πληροφορίες (2/2) Η ανάγκη υποστήριξης ατόμων με διαφορετική τεχνολογική παιδεία και κουλτούρα αλλά με τις ίδιες υψηλές απαιτήσεις στην ποιότητα της εκπαιδευτικής δραστηριότητας Η αδυναμία παροχής οικονομικών κινήτρων στους καθηγητές επέβαλλε την ανάπτυξη ενός συστήματος εύχρηστου που δεν απαιτεί χρόνο για την εκμάθηση του ενώ συγχρόνως η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού μαθήματος, να μπορεί να γίνεται εύκολα μέσα από εύχρηστους οδηγούς Το ηλεκτρονικό μάθημα θα πρέπει να είναι εύκολα παραμετροποιήσιμο ώστε να ταιριάζει απόλυτα στο υπάρχον υλικό και στις ανάγκες του κάθε μαθήματος Η ανάγκη για άμεση αποδοχή της πλατφόρμας στοχεύοντας κυρίως στις ομάδες εκείνες όπου η τεχνολογία είναι εντελώς ασύνδετη με την εκπαιδευτική διαδικασία

Βασικά Χαρακτηριστικά Διακριτοί Ρόλοι Χρηστών Διακριτές Κατηγορίες Μαθημάτων Δομημένη Παρουσίαση Μαθήματος Ευκολία Χρήσης & Δημιουργίας Μαθήματος Αξιοποίηση του υπάρχοντος ψηφιακού υλικού (σημειώσεις, παρουσιάσεις, πολυμεσικό υλικό) Προσαρμοστικότητα και ευελιξία στις ιδιαίτερες απαιτήσεις Ευκολία Λειτουργίας και Διαχείρισης

Ρόλοι Χρηστών Καθηγητής (αποτελεί τον κεντρικό ρόλο) Υπεύθυνος για τη δημιουργία και διαχείριση των ηλεκτρονικών μαθημάτων Χρήστης – Φοιτητής Αυτόματη εγγραφή στην πλατφόρμα για τη συμμετοχή στα διαθέσιμα ηλεκτρονικά μαθήματα Διαχειριστής Υπεύθυνος για την καλή λειτουργία της πλατφόρμας και τη δημιουργία των λογαριασμών των καθηγητών

Κατηγορίες Μαθημάτων Ανοικτά Ανοικτά σε εγγραφή Κλειστά Μαθήματα ελεύθερης πρόσβασης στα οποία μπορεί να συμμετέχει ένας χρήστης ακόμα κι αν δεν διαθέτει λογαριασμό στην πλατφόρμα Ανοικτά σε εγγραφή Μαθήματα στα οποία μπορεί να έχει πρόσβαση ένας χρήστης μόνο αν διαθέτει λογαριασμό στην πλατφόρμα και εγγραφεί σε αυτά Κλειστά Μαθήματα στα οποία μπορεί να εγγραφεί ένας χρήστης μόνο αν του το επιτρέψει ο υπεύθυνος καθηγητής

Μορφή Ψηφιακού Μαθήματος Η Μορφή του ψηφιακού μαθήματος στην πλατφόρμα η-Τάξη, περιέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν τη δομή ενός κλασσικού μαθήματος, ενώ παράλληλα δίνει νέες δυνατότητες στην εκπαίδευση με τη χρήση των τεχνολογιών του Διαδικτύου. Δυνατότητα ενεργοποίησης-απενεργοποίησης των δομικών στοιχείων του μαθήματος

Δομή Ψηφιακού Μαθήματος (1/3) Ατζέντα παρουσιάζονται χρονικά τα γεγονότα σταθμοί του μαθήματος (διαλέξεις, συναντήσεις, αξιολογήσεις κλπ) Έγγραφα περιέχουν το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος (κείμενα, παρουσιάσεις) Ανακοινώσεις αφορούν το μάθημα και ενημερώνουν τους εκπαιδευόμενους Περιοχή Συζητήσεων ανταλλαγή απόψεων και ιδεών οργανωμένη σε θεματικές ενότητες σχετικές με το μάθημα

Δομή Ψηφιακού Μαθήματος (2/3) Ομάδες Εργασίας απαρτίζονται από εκπαιδευόμενους και καθηγητές και μπορούν να είναι ανοικτές ή κλειστές Σύνδεσμοι από το διαδίκτυο που αφορούν το μάθημα Εργασίες Φοιτητών περιοχή όπου οι εκπαιδευόμενοι «τοποθετούν» τις εργασίες τους στο μάθημα Λίστα Χρηστών περιέχει όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες του μαθήματος (εκπαιδευόμενους, καθηγητές, διαχειριστή) καθώς και πληροφορίες για τον καθένα (ρόλος, email, κλπ)

Δομή Ψηφιακού Μαθήματος (3/3) Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης τις οποίες δημιουργεί ο καθηγητής του μαθήματος Περιγραφή Μαθήματος πληροφορίες που αφορούν τους στόχους του μαθήματος, τη δομή του, τους καθηγητές που το υποστηρίζουν κλπ Βίντεο αποθηκεύονται οι ψηφιοποιημένες διαλέξεις του μαθήματος Ιστοσελίδα Μαθήματος αποτελεί έναν εξωτερικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του μαθήματος η οποία ενσωματώνεται στη δομή του ψηφιακού μαθήματος

Υποστήριξη Η Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης του ΕΚΠΑ παρέχει μια σειρά από υποστηρικτικές υπηρεσίες: Τεχνική υποστήριξη σε θέματα λειτουργίας της πλατφόρμας Αρωγή, ενημέρωση και εκπαίδευση των χρηστών Διαχείριση των αιτήσεων Συνεργασία με τους υπεύθυνους των Σχολών-Τμημάτων Παρεμβάσεις στον κώδικα για διόρθωση λαθών που διαπιστώνονται Ενσωμάτωση νέων χαρακτηριστικών

Επικοινωνία Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα «η-Τάξη» μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης του ΕΚΠΑ Τηλ. Επικοινωνίας:     210 - 7275600 E-mail Επικοινωνίας:     elearn@noc.uoa.gr Πλατφόρμα «η-Τάξη»: http://eclass.uoa.gr Υπηρ. Ασυγχ. Τηλεκπ.: http://www.noc.uoa.gr/eclass/       

Τέλος παρουσίασης Ευχαριστώ για την προσοχή σας Επίδειξη Πλατφόρμας - Συζήτηση