ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Παρουσιάσεις Τα Βασικά…
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Επεξεργασία κειμένου Επίπεδο.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
4o Μάθημα.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Kindspiration
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εργασία με παράθυρα.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Επεξεργασία Εικόνας & Γραφικών
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Ενότητα 3: Χρήση Εργαλείων Έκφρασης& Δημιουργίας
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
1 Εφαρμογές Η/Υ στη Λογοπαθολογία Εισαγωγή στο PowerPoint Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Επεξεργασία Εικόνας.
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής «Ζωγραφική» Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής Designer Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής Tux-Paint

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Η Γραμμή Μενού. Η Εργαλειοθήκη του προγράμματος Περιοχή Σχεδίασης Το Πλαίσιο Χρωμάτων: Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου με απλή επιλογή και το χρώμα φόντου με δεξιά επιλογή. Χρώμα Πρώτου Πλάνου Στην περιοχή αυτή εμφανίζονται τα χρώματα πρώτου πλάνου και φόντου. Χρώμα Φόντου

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Δημιουργία ενός μωσαϊκού χρωμάτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Δημιουργία ενός ελεύθερου σχεδίου από έγχρωμες ελλείψεις Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Έλλειψη και το δεύτερο στυλ γεμίσματος. 4. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία της διπλανής εικόνας, επιλέγοντας κάθε φορά ένα άλλο χρώμα με διαφορετική έλλειψη. Στο τέλος παίρνουμε ένα σχέδιο παρόμοιο με το διπλανό. 2. Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου και το χρώμα φόντου. 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια τυχαία έλλειψη.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Δημιουργία ενός κλόουν Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Ο κλόουν αποτελείται από μερικά απλά γεωμετρικά και ελεύθερης σχεδίασης σχήματα…. Αριστερό κλικ για συνέχεια

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Αποθήκευση της εικόνας μας Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 3. Στο παράθυρο που εμφανίζεται μπορούμε να επιλέξουμε σε ποια περιοχή θέλουμε να αποθηκεύσουμε τη ζωγραφιά μας. Επιλέγουμε την περιοχή Τα έγγραφά μου. 1. Με απλή επιλογή ανοίγουμε το μενού Αρχείο. 2. Επιλέγουμε την επιλογή Αποθήκευση. 4. Από το παράθυρο αυτό μπορούμε να επιλέξουμε την αποθήκευση της εργασίας μας σε μια δισκέτα. 5. Γράφουμε το όνομα που θα αποθηκεύσουμε τη ζωγραφιά μας: κλόουν 7. Το όνομα της αποθηκευμένης εικόνας εμφανίζεται στον τίτλο του παραθύρου. 8. Με την επιλογή Αρχείο – Έξοδος κλείνουμε τη Ζωγραφική. 6. Επιλέγουμε το κουμπί Αποθήκευση.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Άνοιγμα αποθηκευμένης εικόνας Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 1.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Αρχείο - Άνοιγμα 2. Στο παράθυρο που ανοίγει αναζητούμε τη ζωγραφιά μας με το όνομα που την αποθηκεύσαμε και την επιλέγουμε 3. Επιλέγουμε το κουμπί Άνοιγμα

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Αντιγραφή ζωγραφιάς Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Επαναλαμβάνοντας τα βήματα 6 και 7 της προηγούμενης εικόνας δημιουργούμε ένα δάσος. Παρατήρηση: Αν έχουμε αντιγράψει μία φορά ένα αντικείμενο, π.χ. το δέντρο, μπορούμε να κάνουμε όσες φορές θέλουμε Επικόλληση. Ένα αντίγραφο παραμένει πάντα στη μνήμη του υπολογιστή, μέχρι την επόμενη φορά που θα επιλέξουμε Αντιγραφή ή Αποκοπή. 6..Το περιεχόμενο του «Πρόχειρου» εμφανίζεται στην πάνω αριστερή περιοχή σχεδίασης. 1.Δημιουργούμε ένα μικρό δέντρο. 2. Επιλέγουμε το εργαλείο Επιλογή. 5.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Επικόλληση. 7.Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε την εικόνα στη θέση που επιθυμούμε. 4. Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Αντιγραφή. Η εικόνα που έχουμε επιλέξει αντιγράφεται στη μνήμη του υπολογιστή (στην περιοχή που ονομάζεται «Πρόχειρο»). 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε ένα περίγραμμα που να περικλείει όλο το δέντρο. Αριστερό κλικ για συνέχεια

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική Εισαγωγή κειμένου στην εικόνα Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση 3. Πληκτρολογούμε τον τίτλο της ζωγραφιάς μας. 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Κείμενο. 4. Δεν πρέπει να ξεχνάμε να αποθηκεύουμε τις εργασίες που θέλουμε να κρατήσουμε. 2. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια περιοχή για να γράψουμε το κείμενό μας. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Ένωση δυο εικόνων 3.Στο αρχείο shark.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία - Επιλογή όλων. Η λειτουργία αυτή, παρόμοια με τη λειτουργία του εργαλείου Επιλογή, επιλέγει αυτόματα όλη την εικόνα. 1. Από το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανοίγουμε την εικόνα της γάτας «cat.bmp» 2. Ανοίγουμε για δεύτερη φορά το πρόγραμμα της Ζωγραφικής και με την επιλογή Αρχείο-Άνοιγμα επιλέγουμε το όνομα shark.bmp. 4. Από το μενού επιλέγουμε Επεξεργασία-Αντιγραφή. 5. Στην εικόνα cat.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία-Επικόλληση. Σημείωση: Στη γραμμή εργασιών μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει στη μνήμη του υπολογιστή δύο φορές ενεργοποιημένο το πρόγραμμα της Ζωγραφικής. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Ένωση δυο εικόνων 6. Η εικόνα του καρχαρία αντιγράφεται, από τη μνήμη του υπολογιστή, πάνω στην εικόνα μας. Για να εξαφανιστεί το φόντο της εικόνας επιλέγουμε της δεύτερη λειτουργία της Επιλογής. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε τον καρχαρία μέσα στη γυάλα. Με απλή επιλογή, σε ένα οποιοδήποτε σημείο της εικόνας, το περίγραμμα γύρω από τον καρχαρία εξαφανίζεται και οι δύο εικόνες ενσωματώνονται σε μία. Αριστερό κλικ για συνέχεια