Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης 2013-14.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Advertisements

Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κρυστα ρακαλλιδου.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης

Σχολική Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ) Στόχοι του νέου μαθήματος στην Α Γ/σιου Επιλογή θέματος Δημιουργία ομάδας

Σχολείο και Διαφορετικότητα Σε κάθε διδακτική ώρα θα πραγματοποιείται και μια δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές θα συμμετέχουν σε ομάδες των 2 ή 4 παιδιών Κάθε δραστηριότητα αξιολογείται ατομικά και ομαδικά από τον εκπ/κο και τον μαθητή

Α΄ Δραστηριότητα 04/11/2013 Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των 2 ατόμων Συνομιλούν στην ομάδα και γνωρίζονται μεταξύ τους Παρουσιάζουν τα μέλη της ομάδας στην ολομέλεια Αξιολόγηση

B΄ Δραστηριότητα 11/11/2013 Παιχνίδι γνωριμίας

Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες των δυο συνομιλούν μαθαίνοντας απαντήσεις για τα παρακάτω ερωτήματα:  Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό  Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα  Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία  Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα  Ποιος είναι ο/η αγαπημένος σου καλλιτέχνης / αθλητής

Φτιάχνουν το αποτύπωμα του χεριού του σε πόστερ, γράφουν το ονομά τους στο κέντρο και τις απαντήσεις των ερωτήσεων στα δάκτυλα

Όνομα φαγητόφαγητό

Αλλάζουν τα αποτυπώματα και μαθαίνουν τις απαντήσεις του ζευγαριού τους απέξω Παρουσιάζουν τα ζευγάρια τους στην ολομέλεια Αξιολόγηση από τον διδάσκοντα Αξιολόγηση της διαδικασίας από τους μαθητές

Γ΄ Δραστηριότητα 18/11/2013 Δημιουργία ομάδων 4 ατόμων Συζητούν και γνωρίζονται μεταξύ τους Επιλογή ονόματος ομάδας Ανακοίνωση ονομάτων στην ολομέλεια Δημιουργία πόστερ

Δημιουργία κανόνων της ομάδας Κάθε ομάδα καταγράφει τους κανόνες που επιθυμεί να ισχύουν κατά την διάρκεια του μαθήματος Οι πέντε ομάδες ανακοινώνουν τους κανόνες στην ολομέλεια Δημιουργείται «πίνακας κανόνων λειτουργίας του μαθήματος» Αναρτάται σε εμφανές σημείο της τάξης….

Δημιουργία πίνακα κανόνων 25/11/2013 Καταγραφή κανόνων σε πόστερ

Δ΄ Δραστηριότητα 25/11/2013 Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης στην ομάδα

Παιχνίδι (εμπιστοσύνης ομάδας) « Βρες τον στόχο……….» Οδηγίες:  Δημιουργείται ένας στόχος  Η ομάδα απομακρύνεται από τον στόχο και κλείνουν τα μάτια τους με κορδέλα. Ένας τα αφήνει ανοιχτά.  Φτιάχνουν μια σειρά με τελευταίο αυτό το μαθητή με ανοιχτά μάτια.  Απομακρύνονται από τον στόχο και με τις οδηγίες του τελευταίου προσπαθούν να τον φτάσουν σε ένα λεπτό.  Κερδίζει η γρηγορότερη ομάδα……..  Αξιολόγηση

E΄ Δραστηριότητα 2/12/2013 Παρουσίαση του εαυτού μου στην ομάδα Οι μαθητές σχεδιάζουν στο χαρτί τον εαυτό τους (όπως τον φαντάζονται ή όπως είναι) Παρουσιάζονται στην ομάδα λέγοντας και κάποια στοιχεία για αυτό

Στ΄ Δραστηριότητα 13/01/2014 Οι μαθητές χωρισμένοι στις ομάδες τους καταγράφουν σε τι διαφέρουν και το παρουσιάζουν στην ολομέλεια ακολουθεί συζήτηση στην τάξη… Δημιουργία παρουσίασης από μαθητές των βασικών σημείων διαφορετικότητας.

Ζ΄ Δραστηριότητα 20/01/2014 Παιχνίδι συνεργασίας Οι μαθητές χωρισμένοι στις ομάδες που έχουν δημιουργηθεί από τις προηγούμενες δραστηριότητες συνεργάζονται σχηματίζοντας λέξεις με τα σώματά τους. Οι υπόλοιποι μαθητές μαντεύουν τις λέξεις. Κερδίζει η ομάδα που έχει καταφέρει να παρουσιάσει καλύτερα περισσότερες λέξεις

Η΄ Δραστηριότητα 27/01/2014 Παρουσίαση video «Τα καρτούν παρουσιάζουν τη διαφορετικότητα» Ανάθεση εργασιών στους μαθητές…

Θ΄ Δραστηριότητα 3/02/2014 Παρουσίαση εργασιών από τους μαθητές

Ι΄ Δραστηριότητα 10/02/2014 Δημιουργία αφίσας με θέμα: «Βίαιη συμπεριφορά με αφορμή τη διαφορετικότητα»

K΄ Δραστηριότητα 17/02/2014 Παρουσίαση των αφισών από τις ομάδες….

KA΄ Δραστηριότητα 24/02/2014 Παιχνίδι παντομίμας

KB΄ Δραστηριότητα 10/02/2014 Παρουσίαση video “Because we are different…..” Ακολούθησε συζήτηση της ολομέλειας και ατομική εργασία στο σπίτι.

Because we are different…

Φύλλο Εργασίας….

KΓ΄ Δραστηριότητα 17/0/2014 Παιχνίδι ομαδικό στο οποίο συμμετείχαν και άλλες δύο ομάδες

KΔ΄ Δραστηριότητα 31/0/2014 ΄ Παιχνίδι ομαδικό (Μαθηματικών και Γλώσσας) σε συνεργασία με άλλες ομάδες

KΕ΄ Δραστηριότητα 7/04/2014 Συζήτηση για τις δυο προηγούμενες δραστηριότητες

KΣΤ΄ Δραστηριότητα 28/04/2014 Παιχνίδι παραδοσιακό με την ομάδα

KΖ΄ Δραστηριότητα 12/05/2014 Τελικά συμπεράσματα της ομάδας… Και του χρόνου………………..