ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Advertisements

Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΑΒΡΗΛΟΥ Χ. Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε ΙΣΤΟΡΙΚΗΑΝΑΔΡΟΜΗΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
5ο πεδίο Το πέμπτο επιστημονικό πεδίο περιλαμβάνει τις Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης. Μπορούν να το δηλώσουν όλοι οι υποψήφιοι αρκεί να επιλέξουν.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
OASIS PALACE.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Biz Experts
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Βούτου Αικατερίνη & Παράσχη Παναγιώτα Σχολικό έτος

Ιστορική εξέλιξη του Τουρισμού 1η φάση: Από 2.500π.χ. έως τη χρήση της ατμομηχανής (1840). 2η φάση: Διαρκεί έως το τέλος του β΄ παγκοσμίου πολέμου. 3η φάση: Φτάνει μέχρι τη δεκαετία του ΄70. 4η φάση: μέχρι σήμερα.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ «Φιλοξενία»: Στην αρχαιότητα αποτελούσε μεγάλη ηθική αξία. «Καταγώγια»: Φτωχικά και καθαρά κτίρια με δωρεάν διαμονή.( Καταγώγιο Επιδαύρου). «Πανδοχεία»: Πρώτη μορφή ξενοδοχείου σε επαρχιακές οδούς σε απόσταση 8 χιλ. μεταξύ τους. «Καπηλεία»: Πανδοχεία με κακής ποιότητας προσφερόμενες υπηρεσίες.

ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ «Diversoril»: Τύποι ξενοδοχείων και ταβέρνες που προσφέρουν φαγητό και ποτό. ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΟΧΗ «Χάνια»: πανδοχεία μικρού μεγέθους σε πόλεις. «Ξενώνες»: Πρώτη μορφή φιλανθρωπικών ιδρυμάτων που δημιουργούνται από την εκκλησία.

Πρώτο ξενοδοχείο στη Γαλλία με την ονομασία « Αετός». 1794: Λειτουργεί το πρώτο ξενοδοχείο στη Ν. Υόρκη των κατοίκων. 1828: Πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα, στο Ναύπλιο με την ονομασία «Ξενοδοχείο του Λονδίνου. Το πρώτο ξενοδοχείο στην Αθήνα είναι το «Νέον Ξενοδοχείο».

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ Το διστακτικό ξεκίνημα του οργανωμένου τουρισμού έγινε στις αρχές της δεκαετίας του πενήντα. Από το 1953 αρχίζει μια συνεχής αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα που σταθεροποιείται από το 1965 και μετά. Από το 1963 αναπτύσσεται ο εσωτερικός τουρισμός που βοηθά την περιφερειακή ανάπτυξη. Μετά το 1967 αναπτύσσεται ο μαζικός τουρισμός. Στις επόμενες δεκαετίες παρουσιάζει μεγάλη άνθηση αποτελώντας την λεγόμενη Τουριστική Βιομηχανία

Θετικές επιπτώσεις του Τουρισμού Εισροή συναλλάγματος Απασχόληση – μείωση της ανεργίας Στροφή στην εκπαίδευση και εκμάθηση ξένων γλωσσών Πολιτιστική αναβάθμιση Προάγει την ειρήνη και κατανόηση των λαών Αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος

Αρνητικές επιπτώσεις του Τουρισμού Πληθωριστικές πιέσεις στις τιμές των αγαθών. Αύξηση της εγκληματικότητας. Πολιτιστική υποβάθμιση. Ρύπανση του περιβάλλοντος. Μεγάλη εξάρτηση από τον τουρισμό, μη αναπτύσσοντας άλλες δραστηριότητες.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Καλλιέργεια επιχειρηματικού πνεύματος και απόκτηση ατομικών και συλλογικών δεξιοτήτων σχετικών με τη λειτουργία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ευρύτερα διαδεδομένης στο νησί μας, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο.

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Κριτική σκέψη. Ανάληψη πρωτοβουλίας. Δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση. Ανάπτυξη της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Ανάπτυξη και μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου. Γνωριμία με το πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον. Άσκηση στην αναζήτηση, διαχείριση, επεξεργασία και αξιολόγηση των πληροφοριών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Δημιουργία ομάδων εργασίας. Επισκέψεις σε αντίστοιχους φορείς και επιχειρήσεις. Πρόσκληση επιχειρηματιών στο σχολείο. Παίξιμο ρόλων-προσομοίωση. Χρήση διαδικτύου και τύπου για αναζήτηση πληροφοριών. Ανταλλαγή εμπειριών.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Κατηγορία: 4 αστέρων Θέση: 2 χιλ. έξω από την πόλη και 15 λεπτά από το αεροδρόμιο. Θέα στη θάλασσα και σε δασικό πάρκο. 60 δωμάτια, περίπου 120 κλίνες. Διαρκούς λειτουργίας. Παροχή υπηρεσιών κατάλυσης και εστίασης. Υποστήριξη συνεδρίων με χρήση δωματίων και συνεδριακών χώρων.

ΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ Εξυπηρέτηση πελατών – τουριστών με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Εξυπηρέτηση πελατών που επισκέπτονται το νησί για επαγγελματικούς λόγους όλο το χρόνο. Δυνατότητα αναψυχής σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον, κοντά στην πόλη. Παροχή επισιτιστικών υπηρεσιών και ψυχαγωγίας στους ντόπιους κατοίκους. Όραμα της επιχείρησης να δημιουργήσει ένα καλό όνομα στην τοπική κοινωνία, αλλά και στους επισκέπτες.

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ποιότητα και άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Χρήση άριστης ποιότητας υλικών. Καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους, τους πελάτες, με τις γειτονικές επιχειρήσεις και με την τοπική κοινωνία. Προστασία του περιβάλλοντος. Αξιόλογη συμβολή στη μείωση της ανεργίας. Προμήθεια προϊόντων κατά 90% από την ντόπια αγορά, εκτός ειδών που δεν παράγονται στο νησί.

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Υπηρεσίες διανυκτέρευσης & σίτισης. Σέρβις υψηλής ποιότητας όλο το 24ωρο. Δωμάτια μονόκλινα, δίκλινα, σουίτες. Εστιατόριο και 2 μπαρ. Γυμναστήριο-spa και play room, χώρο στάθμευσης. Πισίνα θερμαινόμενη, πισίνα εξωτερική. Υψηλής ποιότητας φαγητό. 2 αίθουσες συνεδρίων χωρ. 200 ατόμων και 50 ατόμων πλήρως οργανωμένες. Σύνδεση στο διαδικτύο και στα δωμάτια και στο χώρο υποδοχής.

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σταθερή πολιτική τιμών, αποφυγή αυξήσεων, μειώσεις τιμών στα επισιτιστικά τμήματα. Εκπτώσεις σε σταθερούς πελάτες.( Εμπορικοί αντιπρόσωποι). Προσφορές κατά τη χειμερινή περίοδο κυρίως για την προσέλκυση μεμονωμένων πελατών. Παροχή επισιτιστικών υπηρεσιών και δεξιώσεων σε άτομα μεσαίου εισοδήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΠΡΟΩΘΗΣΗ Ιστοσελίδα ξενοδοχείου στο διαδικτύου, (αγγλικά και ελληνικά). Διαδικτυακή προώθηση μέσω τουριστικών οδηγών και κεντρικών συστημάτων κρατήσεων. Διαφήμιση μέσω τουριστικών πρακτορείων και tour operator. Διαφήμιση σε Μ.Μ.Ε. (τηλεόραση, ραδιόφωνο). Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού.

Ενημερωτικά έντυπα και αφίσα. Εμφάνιση στους τουριστικούς οδηγούς της Ελλάδας. Αποστολή ευχετήριων καρτών και ενημερωτικών φυλλαδίων στους πελάτες. Αποστολή εντύπων στις εταιρίες των εμπορικών αντιπροσώπων για τιμές νέου έτους. Αποστολή δώρων στους καλύτερους πελάτες. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΠΡΟΩΘΗΣΗ

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διευθυντής Προϊστάμενος Υποδοχής Υπεύθυνος Υποδοχής Εργαζόμενοι Ρεσεψιόν Συντηρητής Υπεύθυνος Κρατήσεων Υπεύθυνος Ορόφων Καμαριέρες Προϊστάμενος Επισιτιστικών Υπηρεσιών Υπεύθυνος Εστιατορίου Εργαζόμενοι Στο Εστιατόριο Υπεύθυνος Μπαρ Εργαζόμενοι στο μπαρ Προϊστάμενος Συνεδρίων & Δεξιώσεων Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων Γραμματεία- λογιστήριο

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Το ξενοδοχείο «Καστράκι» απευθύνεται σε πελάτες όλων των ηλικιών & συνδυάζει το μοντέρνο με το παραδοσιακό. Προσφέρει στον τουρίστα-ταξιδιώτη την απόλυτη άνεση, ξεκούραση και ψυχαγωγία. Προσελκύει πελάτες που επιθυμούν διαμονή σε ξενοδοχείο με «χρώμα» και «άποψη» σε ένα ιδανικό περιβάλλον.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Αγορά εσωτερικού.(Καλή αγορά κυρίως Ιούλιο και Αύγουστο). Αγορά εξωτερικού(Σκανδιναβικές χώρες, Βέλγιο, Αγγλία, Γερμανία, Ρωσία). Αγορά εμπορικών αντιπροσώπων. Επαγγελματικοί & επιστημονικοί σύλλογοι, για πραγματοποίηση συνεδρίων. Τοπική κοινωνία, για υπηρεσίες εστιατορίου Παρασκευή-Σάββατο & αργίες, καθώς και για υπηρεσίες δεξιώσεων, γάμων, βαπτίσεων κ.α.

ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Αποτελεσματική διαπραγμάτευση με τους tour operators και τα πρακτορεία, ώστε να πετυχαίνονται καλύτερες συμφωνίες. Παροχή άριστης ποιότητας υπηρεσίες κατάλυσης & σίτισης από εξειδικευμένο προσωπικό. Δυνατότητα πραγματοποίησης συνεδρίων. Προσιτές τιμές. Καλή επικοινωνία με τον πελάτη και φιλικό περιβάλλον.

ΑΠΕΙΛΕΣ Είσοδο στην αγορά νέων ανταγωνιστών που δραστηριοποιούνται στο ίδιο τμήμα αγοράς. Οικονομική κρίση-μειώσεις στο διαθέσιμο εισόδημα. Φυσικές καταστροφές. Πίεση από τους Tour Operators για χαμηλότερες τιμές. Αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών Πληθωριστικές τάσεις. Μείωση του ρυθμού ανάπτυξης της αγοράς.

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Δανειοδότηση. Ίδια κεφάλαια. Προγράμματα επιχορήγησης σε νέες τουριστικές επιχειρήσεις.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Στις 13/12/2012 οι μαθητές επισκέφθηκαν το Επιμελητήριο και ενημερώθηκαν από τον πρόεδρο και τα μέλη για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του, καθώς και συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την τουριστική οικονομία.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Στις 14/02/2013, προσκλήθηκε στο σχολείο ο ξενοδόχος, κος Ξένος Χρήστος, ο οποίος συζήτησε με τους μαθητές θέματα που αφορούν την τουριστική ανάπτυξη, τα βήματα ενός ξενοδόχου καθώς και τις δυσκολίες και πως αντιμετωπίζονται.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Στις 19/04/2013 οι μαθητές επισκέφθηκαν το ξενοδοχείο «DIANA»,όπου ενημερώθηκαν από την διευθύντρια για τις υπηρεσίες που προσφέρονται και παρακολούθησαν διαδικασίες άφιξης- αναχώρησης πελατών.

ΠΑΙΞΙΜΟ ΡΟΛΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ

Οι μαθητές και οι καθηγητές του τμήματος Οικ/κών &Διοικ/κων Υπηρεσιών

Ονόματα μαθητών Αυγερινός Κώστας Γορτιένκο Ντιάνα Γουσέτη Ιωάννα Δάουλα Αθηνά Έσγια Μαρκέλλα Θεοδόση Μαρίζα Ιβάνοβ Θανάση Κακολύρη Αγγελική Λιβέρη Ιουλία Ματαράγκα Αγγελική Μολλοσμάνι Νίνο Μπεκίρι Ντανιέλ Ντακούλια Γερασιμίνα Πάγια Αντελαίντα Πλέσσας Διονύσης Ραψομανίκης Διονύσ. Συνετός Κώστας Τζάνης Δημήτρης Χάτζιου Τζόνυς Χρήστου Κατερίνα