1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
-Στοίβα-Ουρά - Πλεονεκτήματα πινάκων -Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης -Πληροφορική και δεδομένα -Παραδείγματα-Προβλήματα ψευδοκώδικα.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 2: Πίνακες και δυναμικά δεδομένα στη FORTRAN 90 Εαρινό εξάμηνο 2009 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Πρόγραμμα Παρουσιάσεων
Συνέπεια Τόξου (Arc Consistency)
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Προσεγγιστικοί Αλγόριθμοι
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Δημιουργία Παρουσίασης
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων Φροντιστήριο - 30/04/2009.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Power Point Κεφάλαιο 5.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
HY340 : ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ Αντώνιος Σαββίδης.
1 ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Πίνακας Συμβόλων Symbol Table.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
1 Βάσεις Δεδομένων ΙI Επιμέλεια: ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ SQL (3 από 3) T Manavis.
Μορφοποίηση Παραγράφων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Βασικά στοιχεία της Java
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
Επεξεργασία Εικόνας.
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ

2 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αντλούμε στοιχεία για αντικείμενα να ανιχνεύουμε τη θέση ενός σημείου να υπολογίζουμε αποστάσεις και κλίσεις μεταξύ σημείων να υπολογίζουμε εμβαδά

3 ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Τα σύμβολα είναι μία ομάδα από αντικείμενα που αποθηκεύονται μαζί, συμπεριφέρονται σαν ένα ενιαίο αντικείμενο και τοποθετούνται στα σχέδιά μας όσες φορές θέλουμε. Η σχεδίαση με τη χρήση των συμβόλων γίνεται πολύ αποδοτική όχι μόνο για την τοποθέτηση τους στο σχέδιο, αλλά και για τη διόρθωση της εμφάνισής τους.

4 ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Με τη χρήση των συμβόλων Η σχεδίαση γίνεται πολύ αποδοτική. Γίνεται εξοικονόμηση χώρου στον υπολογιστή. –Αν αντιγράψουμε ένα έπιπλο πολλές φορές στο σχέδιό μας, αυξάνουμε το μέγεθος του αρχείου. Αν όμως πρώτα ενοποιήσουμε τα στοιχεία του επίπλου σε ένα σύμβολο και το αντιγράψουμε πολλές φορές, το πρόγραμμα χρειάζεται να θυμάται το σύμβολο μόνο μία φορά. Εκτός από λίγα στοιχεία για τις θέσεις των συμβόλων, το μέγεθος του αρχείου δεν αυξάνεται.

5 ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (Blocks) Τα σύμβολα στο σχεδιαστικό μας πρόγραμμα ονομάζονται Blocks. Ένα Block μπορεί να έχει οποιοδήποτε σχήμα και μέγεθος. Μπορεί, για παράδειγμα, να είναι ένας βορράς, ένα έπιπλο, ένα δωμάτιο ξενοδοχείου ή ένα ολόκληρο κτίριο. Τα blocks αποθηκεύονται σε κάθε σχέδιο, αλλά μπορούν να φυλαχτούν και σε μία κεντρική βιβλιοθήκη. Αν απαιτείται, μπορούμε να διασπάσουμε ένα Block με την εντολή Explode

6 Make Block Η εντολή MAKE BLOCK ομαδοποιεί διάφορα αντικείμενα σε ένα Block. Τα Blocks αποθηκεύονται στο συγκεκριμένο σχέδιο και μόνο. Μπορούμε, αργότερα, να χρησιμοποιήσουμε την εντολή Wblock για να το γράψουμε σε αρχείο και να το μεταφέρουμε σε μια κεντρική βιβλιοθήκη.

7 Η εντολή εμφανίζει τον παρακάτω πίνακα:  Command Line: Bmake  ή B   Pull-down Menu: Draw  Block  Μake Command: Bmake  Μπορούμε να ομαδοποιήσουμε τα παραπάνω αντικείμενα σε ένα Block, ορίζοντας τα παρακάτω στοιχεία: ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

8 Μπορούμε να ομαδοποιήσουμε τα παραπάνω αντικείμενα σε ένα Block, ορίζοντας τα παρακάτω στοιχεία: Name  Όνομα. Base Point  Σημείο Βάσης. Select Objects  Επιλογή Αντικειμένων. ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

9 Name Όνομα Κάθε Block πρέπει να έχει ένα όνομα. Στο παράδειγμά μας, πληκτρολογούμε το όνομα CROSS στο πεδίο. Επιλέγουμε ένα όνομα, ώστε να μας θυμίζει το αντικείμενο. Ο κατάλογος περιέχει τα ονόματα όλων των Blocks του σχεδίου.

10 Base Point Σημείο Βάσης Όταν αργότερα θα τοποθετούμε το Block στο σχέδιο, θα προσδιορίζουμε τη θέση του με το ποντίκι. Ορίζουμε ένα σταθερό σημείο βάσης για το σύμβολο και το ποντίκι πάντα θα πιάνει το Block από το σημείο αυτό. Συνήθως προτιμούμε ένα σημείο που θα μας διευκολύνει στην τοποθέτηση του συμβόλου. Αν γνωρίζουμε τις απόλυτες συντεταγμένες του σημείου που θέλουμε, τις πληκτρολογούμε στα πεδία Χ,Υ,Ζ. Εναλλακτικά, επιλέγουμε το Pick point για να δείξουμε το σημείο με το ποντίκι. Για το παράδειγμά μας, επιλέγουμε το κέντρο του κύκλου. ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

11 ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Select ObjectsΕπιλογή Αντικειμένων Επιλέγουμε τα αντικείμενα που θα ομαδοποιηθούν σε Block, όπως τις δύο γραμμές και τον κύκλο στο παράδειγμα. Όταν πιέσουμε το  επανέρχεται ο πίνακας της εντολής και βλέπουμε το μήνυμα 3 objects selected, το οποίο επιβεβαιώνει ότι κάναμε σωστή επιλογή.

12 ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την ένδειξη Qselect για σύνθετες επιλογές αντικειμένων. Μπορούμε να επιλέξουμε μία μόνο από τις τρεις ακόλουθες επιλογές. Και στις τρεις περιπτώσεις το Block αποθηκεύεται στη μνήμη του σχεδίου για μελλοντική χρήση. Retain  Διατήρηση Convert to block  Μετατροπή σε Block Delete  Διαγραφή Qselect

13 ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Retain  Διατήρηση Διατηρεί τα πρωτότυπα αντικείμενα στο σχέδιο σαν ανεξάρτητα στοιχεία. Convert to block  Μετατροπή σε Block Μετατρέπει τα πρωτότυπα αντικείμενα σε ένα Block. Delete  Διαγραφή Διαγράφει τα πρωτότυπα αντικείμενα από το σχέδιο.

14 ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Do not include an icon Δεν δημιουργεί εικονίδιο προεπισκόπησης. Create icon from block geometry Δημιουργεί εικονίδιο προεπισκόπησης. Insert Units  Μονάδες Εισαγωγής Ορίζει τις μονάδες με τις οποίες θέλουμε να εισάγεται το block. Αν δουλεύουμε σε μέτρα, επιλέγουμε meters. αν σε χιλιοστά, millimeters. Description  Περιγραφή Προαιρετικά, πληκτρολογούμε μία σύντομη περιγραφή για το σύμβολο.

15 ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Η εντολή INSERT BLOCK τοποθετεί ένα Block στο σχέδιο. Καθορίζει τις αναλογίες και τη γωνία του. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα Block που έχει αποθηκευτεί στη μνήμη του σχεδίου ή ένα οποιοδήποτε εξωτερικό σχέδιο, το οποίο θα μετατραπεί αυτόματα σε Block καθώς εισάγεται. Insert Block

16 Η εντολή εμφανίζει τον παρακάτω πίνακα:  Command Line: Insert  ή I   Pull-down Menu: Insert  Block Command: Insert  ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΒΟΛΟΥ