ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
5 σημαντικοί τρόποι για την εξοικονόμηση καυσίμων Κοκολάκης Μάνος.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων DELTA Ένα εργαλείο καθορισμού μέτρων διαχείρισης κινητικότητας σε περιοχές που αντιμετωπίζουν εποχιακή ζήτηση για μεταφορές.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Φαινόμενο θερμοκηπίου
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
1 Το Κοινωνικό Κόστος από τη Χρήση Αυτοκινήτων στις Κυπριακές Πόλεις Θεόδωρος Ζαχαριάδης Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ημερίδα:H νεοφιλελεύθερη επίθεση στο Δημόσιο Τομέα,τη Δημόσια Περιουσία και τους Εργαζομένους:η απάντηση της αριστεράς Ενότητα 2 η :Oι επιπτώσεις της νεοφιλελεύθερης.
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Το Ε. Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ και η διαχείριση προδιαλεγμένων βιοαποβλήτων
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
IEE/08/631/SI Διάρκεια έργου: 36 μήνεςΑύγουστος 2009 Το έργο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Intelligent Energy Europe» της Ε.Ε.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Κυκλοφοριακά αδιέξοδα στον αστικό ιστό Το ποδήλατο ως κατ’ εξοχήν μέσο οικολογικής μεταφοράς Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής 2 ο Γυμνάσιο Πεύκης Σχολικό.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΑΑα. “...Για να αποδείξουμε πως οι τοπικές αρχές ήδη δραστηριοποιούνται και είναι μπροστά στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής. Τα κράτη, μας χρειάζονται.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Επιβλέπουσα: Λίλα Θεοδωρίδου
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
Προγραμματική Περίοδος
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μποράβας Βασίλης Κανελλόπουλος

ΜΜΜ Η κυκλοφοριακή συμφόρηση αποτελεί ένα από τα κύρια αστικά προβλήματα. Έχει πολλαπλές επιπτώσεις: οικονομικές , κοινωνικές , περιβαλλοντικές Σε μια βιώσιμη πόλη τα ΜΜΜ που τώρα χρησιμοποιούνται (κυρίως ΙΧ) πρέπει να καταργηθούν η να ελαττωθούν .Μια σειρά πιθανών δράσεων είναι η εξής: Να καταστούν ελκυστικά και ασφαλή τα μέσα μεταφοράς που μπορούν να αντικαταστήσουν το ιδιωτικό αυτοκίνητο· Προώθηση του βαδίσματος και της ποδηλασίας, και ανάπτυξη υποδομών για τα εν λόγω μέσα μετακίνησης· Βελτιστοποίηση των υπαρχουσών υποδομών· Καθιέρωση συστημάτων αστικών διοδίων, όπως στο Λονδίνο και στη Στοκχόλμη· Ενθάρρυνση της εισαγωγής ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS) που επιτρέπουν τον καλύτερο προγραμματισμό των μετακινήσεων·

Σε μια βιώσιμη πόλη όμως δεν φτάνει μόνο η μείωση της κυκλοφοριακής ροής. Σε όλη την χώρα η ρύπανση που προκαλούν τα αυτοκίνητα είναι τεράστια και θα είναι τεράστια ακόμα και αν μειώσουμε την κυκλοφοριακή ροή. Έτσι μερικές προτάσεις για την μείωση της ρύπανσης είναι οι εξής: Στήριξη της έρευνας και της τεχνολογικής ανάπτυξης οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα (βιοκαύσιμα, υδρογόνο και στοιχεία καυσίμου)· Ενθάρρυνση της μαζικής διάθεσης στο εμπόριο νέων τεχνολογιών χάρη σε οικονομικά κίνητρα· Ενθάρρυνση μιας πολιτικής δημοσίων συμβάσεων που σέβεται το περιβάλλον· Εσωτερίκευση του εξωτερικού κόστους που συνδέεται με την κατανάλωση ενέργειας και τη ρύπανση καθ' όλη τη διάρκεια ζωής ενός οχήματος, αρχής γενομένης από τη διάθεσή του στο εμπόριο

ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Σε μια βιώσιμη πόλη το θέμα της πολεοδομίας είναι πολύ σημαντικό. Όχι μόνο βοηθάει τον πολίτη αλλά μειώνει την ρύπανση καθώς ένα οικολογικό σύστημα πολεοδομίας μειώνει την κυκλοφοριακή ροή. Ένα τέτοιο οικολογικό σύστημα είναι οι Ζώνες Ήπιας Κυκλοφορίας .Οι ζώνες ήπιας κυκλοφορίας είναι κάποια μικρά ή μεγάλα τμήματα μιας πόλης με βασικό στόχο την απομάκρυνση των ΙΧ .Σε πολλές πόλεις της Ευρώπης έχουν δημιουργηθεί τέτοιες ζώνες με μεγάλη επιτυχία .Τα χαρακτηριστικά στοιχεία μιας περιοχής ήπιας κυκλοφορίας είναι τα εξής: Δημιουργία ελκυστικού και φιλόξενο για τους πεζούς περιβάλλοντος με μεγάλο αριθμό δέντρων και χώρων πρασίνου .Με ποικιλία πλακόστωσης και καθιστικά. Διαμόρφωση περιοχών με δέντρα που δεν είναι περιχαρακωμένες αλλά επικοινωνούν ελεύθερα με τον υπόλοιπο χώρο. Σε ότι αφορά τα μμμ η προτεραιότητα δίνεται στα ποδήλατα κυρίως μέσα από την χάραξη και τα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος. Σχεδιασμός περιοχής ως ενότητας όπου οι πεζοί έχουν πλήρη πρόσβαση. Όχι όμως τα αυτοκίνητα. Στους δρόμου που επιτρέπετε η κυκλοφορία ΙΧ περιορίζετε η ταχύτητα μέσο διάφορων κατασκευών όπως διαζώματα ,απότομες στροφές ,στενώσεις κλπ

ΠΟΔΗΛΑΤΑ Μπορεί να οφείλεται στην αύξηση της τιμής της βενζίνης ή στο κυκλοφοριακό που πνίγει της πόλεις .Στις τέσσερις από τις πέντε μεγαλύτερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου, κυρίως στα αστικά κέντρα και προς όφελος των μέσων μαζικής μεταφοράς, των μηχανών μικρού κυβισμού και των ποδηλάτων .Έτος ορόσημο, σύμφωνα με την έρευνα, ήταν το 2004 όταν εκτοξεύθηκαν οι τιμές του πετρελαίου στα ύψη. Ωστόσο από το 1995 έχει σημειωθεί μείωση των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης .Στη Βρετανία η μείωση είναι της τάξης του 8%και ακολουθούν η Γαλλία με 7% και η Γερμανία με 4%.«Οι χρήστες είναι έτοιμοι να περάσουν από το αυτοκίνητό τους σε ένα μαζικό μέσο, αρκεί να τους εξασφαλίζει ταχύτητα, ακρίβεια και συχνότητα», δηλώνει στην εφημερίδα «Le Μonde» η Σαντάλ Ντικέν ,επικεφαλής του Συντονισμού των Αρχών για τις Μεταφορές (GΑΡΤ)στη Γαλλία.

Εκτός όμως από τις καλές συγκοινωνίες, υπάρχουν και άλλοι λόγοι, που ωθούν τους οδηγούς να δείχνουν ολοένα και λιγότερη προτίμηση στο τιμόνι του αυτοκινήτου τους .Το ποδήλατο, για παράδειγμα, μετά τα επιτυχημένα πειράματα στο Παρίσι και τη Λυών, όπου λειτουργεί μια υπηρεσία δωρεάν χρήσης ,«έχει γίνει ένα νέο εναλλακτικό μέσο στις δημόσιες μεταφορές, ακριβώς όπως το τραμ ή το μετρό», αναφέρει ο Ντενίς Μποπάν αντιδήμαρχος Μεταφορών στο δήμο της γαλλικής πρωτεύουσας .Ένας επιπλέον λόγος είναι η διάδοση της κουλτούρας του car sharing ,ενός είδους κοινόχρηστης χρήσης του αυτοκινήτου από άγνωστους μεταξύ τους συνεπιβάτες .Οι προβλέψεις για το μέλλον δίνουν έναν τόνο αισιοδοξίας .Μέχρι το 2015, προβλέπει η Βipe, οι χώρες της Ευρώπης θα μειώσουν την εξάρτησή τους από τις τέσσερις ρόδες, σε ποσοστά που θα κυμανθούν από 0,5% έως 2%.

ΜΜΜ Μείωση κυκλοφοριακής Ροής και ΙΧ Μείωση Ρύπανσης τρόποι τρόποι Βελτίωση υποδομών Χρήση εναλλακτικών καυσίμων Σύστημα αστικών διοδίων Εμπόριο νέων τεχνολογιών Χρήση ITS Βάδισμα Ποδήλατο Χρήση συγκοινωνίας πολιτική δημοσίων συμβάσεων που σέβεται το περιβάλλον· Εσωτερίκευση του εξωτερικού κόστους που συνδέεται με την κατανάλωση ενέργειας

ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Χαρακτηριστικά Αποτελέσματα Απομάκρυνση ΙΧ Μείωση της ταχύτητας των ΙΧ(εκεί όπου επιτρέπονται) μέσο διάφορων κατασκευών Φιλόξενο για τους πεζούς περιβάλλων με χώρους πρασίνου Μείωση κυκλοφοριακής ροής Χρήση ποδηλάτου σαν κύριο ΜΜΜ Μείωση ρύπανσης Μη περιχαρακωμένες περιοχές με δέντρα

ΠΟΔΗΛΑΤΑ Προτερήματα Αποτελέσματα Φιλικά προς το περιβάλλον Μείωση Ατυχημάτων Στους δρόμους Οικονομικά Μείωση ρύπανσης Λιγότερες Πιθανότητες για ατύχημα Μείωση κυκλοφοριακής συμφόρησης Εύχρηστα