Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΕΓΚΗΜΑΤΑ Παρουσίαση από : Πούλου Τίνα Θωμαΐδα Χατζηθωμά.
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Τα παράδοξα των καιρών μας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση βοήθειας Επίπεδο γνώσεων:
Δρόμος αρετής και δύναμης
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Γνωριμία με το Scratch.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Παραγωγή γραπτού λόγου - Παραμύθι
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
1ΣΕ1 Syllabus μαθήματος.
Υποπλοκές.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- MAIL :
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τμ.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Στιγμιαία ταχύτητα 0 10m 20m 30m 40m 50m 60m Τρεις κύριοι,εφοδιασμένοι με χρονόμετρα, παρατηρούν την διέλευση ενός αυτοκινήτου.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις (μέρος δεύτερο) και Μεταβλητές.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Διασκευή 6 Βρίσκοντας την ιστορία Ι
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Τα παράδοξα των καιρών μας
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ερμηνεία γελοιογραφίας
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Κινητικά Παιχνίδια στο φυσικό περιβάλλον
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Script στησίματος των γρίφων
Σύνοψη – tagline – log line
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Άνθρωποι του μύθου Στέλιος Ξεφλούδας.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις συναισθήματα.Η διαφορά μιας ταινίας από ένα μυθιστόρημα π.χ είναι ότι δεν μπορείς να πεις να περιγράψεις τι σκέφτεται ένας ήρωας, μπορείς να το δεις αυτό μέσα από τις πράξεις του/της. Χάνει σε εσωτερικότητα, αλλά κερδίζει σε ζωντάνια και αληθοφάνεια. Πρέπει να σκεφτείς με εικόνες. Γενικά τα σενάρια , είναι βαρετα και πρέπει να είναι βαρετα.... Γ.Σενάριο στο ντοκυμαντέρ με τη μορφή μιας πρότασης.

Πως να πεις μια ιστορία.   Για τον Αριστοτέλη το πιο σημαντικό σε μια ιστορία είναι η πλοκή, για άλλυς θεωρητικούς πιο σημαντικός είναι ο χαρακτήρας. Τι συγκροτεί μια ιστορία; Η αλλάγή Α. Κάτι συμβαίνει. Β. Ο κεντρικός χαρακτήρας αλλάζει. Γ. Ένα πρόβλημα « επιλύεται». Δ. Ο θεατής περνά από ένα συναισθηματικό επίπεδο Α σε ένα συναισθηματικό επίπεδο Β. Στον πυρήνα κάθε ιστορίας, υπάρχει η επιθυμία για αλλάγή, η στιγμή της αλλαγής, πως γινομαστε μια «καλύτερη» εκδοχή του εαυτού μας.

- Πως κάτι συμβαίνει σε μια ιστορία: α. Μέσω διαντίδρασης των χαρακτήρων (αγάπη, μίσος, ζήλεια, εκδίκηση) β. Εξωτερικές δυνάμεις (πόλεμος, καταστροφή, αλλάγή συνθηκων ζωής, πρόκληση για τον ήρωα) γ. Και τα δύο παραπάνω.   Αποφευγουμε στατικές σκηνές- σε κάθε σκηνή πρέπει κάτι να συμβαίνει που να πηγαίνει την ιστορία μπροστά.

Πως εξελίσσεται μια ιστορία- τρεις πράξεις- αριστοτελική δομή ιστορίας (αρχή-μέση και τέλος) Α.Αρχική συνθήκη-πρόβλημα Β. Σύγκρουση Γ.Λύση Συνήθως ένας πρωταγωνιστής και ένα ανταγωνιστής. Ο ανταγωνιστής πρέπει να είναι εξίσου ενδιαφέρων ίσως και περισσότερο από τον ανταγωνιστή. Ο πρωταγωνιστης είναι αυτός που κάνει τη μεγαλύτερη διαδρομή μέσα στην ταινία   -Σχέσεις αιτίου-αιτιατού - Οικονομία -Αληθοφάνεια -Και όχι υπερ-επξηγηματικός διάλογος. Γενικά οι χαρακτήρας δεν πρέπει να επεξηγούν την κατάσταση του, οι πράξεις τους το κάνουν αυτό. Ο θεατής δε θέλει να του εξηγήσεις όλα, θέλει την εμπειρία και προσπαθήσει ο ίδιος να βρει τις απαντήσεις.

Γράφοντας το σενάριο   Το γράψιμο, είναι σαν να οδηγείς σε ένα σκοτεινό δρόμο, πηγαίνεις όσο φωτιζουν οι προβολείς του αυτοκινήτου σου, αλλά με αυτό τον τρόπο διανύεις μια ολόκληρη διαδρομή και φτάνεις τελικά στον προορισμό σου. Α. Κεντρική ιδέα -Περι τίνος πρόκειται, τι θέλω να πως, ποια είναι η ιστορία μου. Pitch. H ιδέα της ταινίας σας σε μια φράση. Ο χαρακτήρας και η βασική γραμμή πλοκής σε μια ή δύο προτάσεις. «Ποιος έκανε τι και γιατί» Τheme- Το θέμα της ιστορίας Premise- Τι θέλω να πω μέσα από την ιστορία αύτη- πως βλέπω τον κόσμο. The lightbulb!

Β. Χαρακτήρας –οι επιθυμιες και οι φόβοι του/της μέσα από τις πράξεις του. Κατασκευή χαρακτήρα: 1. Ποιος είναι ο ήρωας και ποια η συνθήκη ύπαρξης του/της; 2. Τι θέλει; 3. Τι τον εμποδίζει να το αποκτήσει;   Το ταξίδι του ήρωα. Α.Κυρίαρχη αδυναμία και ανάγκη του/της Β. Επιθυμία Γ.Ανταγωνιστής Δ.Σχέδιο Ε.Μαχη ΣΤ. Αυτογνωσία- αποκαλυψη πτυχών που δεν ξέραμε... Θ. Νέα ισορροπία

Γ. Σύγκρουση (ενάντια στον εαυτό, στον άλλο, στην κοινωνία, στη φύση)-   Δ.Δομή- Πλοκή Συνήθως ορίζουμε δύο τεχνικά σημεία αλλαγής: Ενα τη στιγμή που ο χαρακτήρας αποφασίζει να επιλύσει το πρόβλημα και ένα τη στιγμή πριν από την τελική λύση. Βρείτε το τέλος της ιστορίας μετά την αρχή, μετά αυτό το πρώτο κομβικό σημείο, μετα το δεύτερο κομβικό σημείο.

Ε.Πως γράφουμε ένα σενάριο- Στάδια και Φόρμα. Pitch Σύνοψη- Outline Treatment- Κάθε παράγραφος μία σκηνή. Σενάριο Βασικές μεταβάσεις. FADE, CUT,DISSOLVE   Κάντε Έρευνα για το αντικείμενο του σεναρίου! ΣΚΗΝΗ #. ΕΣΩΤ. Ή ΕΞΩΤ/ ΝΥΧΤΑ Ή ΜΕΡΑ- ΑΥΛΗ ΣΠΙΤΙΟΥ Ο ΠΕΤΡΟΣ, 25χρονών, με πυτζάμες, αχτένιστος, ξυπόλυτος και με έντονα κόκκινα μάγουλα, βγαίνει από το σπίτι τρέχοντας και χτυπάει πίσω του την πόρτα. (Η πρώτη εμφάνιση κάθε χαρακτήρα γίνεται με ΚΕΦΑΛΑΙΑ και με μικρή περιγραφή). ΠΕΤΡΟΣ (θυμωμένος) Άφησε με ήσυχο!

ΣΤ.Πως ετοιμαζόμαστε για το γύρισμα- -Ντεκουπάζ (κομμάτιασμα σεναρίου σε σκηνές και πλάνα)- Ρεπεράζ (αναζήτηση χώρου γυρισμάτων) -Shotlist- Λίστα πλάνων -Πρόγραμμα γυρισμάτων (με βάση το χώρο, χαρακτήρες, μέρα νύχτα, κλπ, εσωτερικό, εξωτερικό. -Λίστα κοστουμιων και φροντιστήριο -Storyboard