Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
Εργασία σε Σκαλωσιά.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ανακύκλωση χαρτιού.
ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
1 Στοιχεία Θεωρίας Συνόλων Πολυσύνολα. 2 Εισαγωγή •Σύνολο είναι μία συλλογή διακεκριμένων αντικειμένων •Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες συναντάμε.
Τεχνολογικές Ενότητες
ΑΣΦΑΛΕΙΑ στην ΕΡΓΑΣΙΑ Υπερήφανα παρουσιάζουμε τους νικητές του τεστ :
22 πράγματα που πρέπει να μάθεις πριν εγκαταλείψεις το μάταιο αυτό κόσμο…
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Μ’ ένα βιβλίο γιορτάζω Υπεύθυνη Προγράμματος Δήμητρα Ορφανάκη
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΑΤΑ LEWIS.
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Κοντινότεροι Κοινοί Πρόγονοι α βγ θ δεζ η π ν ι κλμ ρσ τ κκπ(λ,ι)=α, κκπ(τ,σ)=ν, κκπ(λ,π)=η κκπ(π,σ)=γ, κκπ(ξ,ο)=κ ξο κκπ(ι,ξ)=β, κκπ(τ,θ)=θ, κκπ(ο,μ)=α.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Χημικούς Υπολογισμούς
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
Οικιακή Κομποστοποίηση
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Περιεκτικότητα %w/w - %w/v - %v/v.
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί τη μελετάμε.
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεσιακός Λογισμός.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Η έννοια του Mole.
1 Πανοραμική φωτογραφία της Κωνσταντινούπολης από τον λόφο Video φτιάχνοντας γκιοζλεμέ πεϊνιρλί.
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
2 Διδακτέα ύλη ( ): Κεφάλαιο 1 – Πετρέλαιο – Υδρογονάνθρακες (Η/C) –Αφαιρείται η §1.7 Αρωματικές ενώσεις – Βενζόλιο Κεφάλαιο 2 – Αλκοόλες – Φαινόλες.
Καταγραφή Εξοπλισμού. Καταγραφή Εξοπλισμού ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο/η μαθητής/τρια να είναι ικανός/η να: Ορίζει την καταγραφή του εξοπλισμού. Εξηγεί τη χρησιμότητα.
Οι λίμνες της Ελλάδας.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον.
Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε

Σκοπός του μαθήματος: Να προσδιορίσουμε το αντικείμενο της χημείας και τη χρησιμότητά της Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον Πρώτες ύλες Χημικοί μετασχηματισμοί Επιδράσεις στο περιβάλλον Δ.1.1.2

Πώς μπορούν να διαχωριστούν οι φωτογραφίες σε δύο κατηγορίες; Δ.1.1.3

Σε φωτογραφίες που δείχνουν φυσικά και φωτογραφίες που δείχνουν τεχνητά πράγματα Δ.1.1.4

Ας κατατάξουμε τα υλικά αυτά στο φυσικό (Φ) ή στο ανθρωπογενές (Α)περιβάλλον Ζάχαρη Νερό βροχής Πέτρα Χαρτί βιβλίου Χώμα αυλής Α Φ Φ Α Φ Δ.1.1.5

Τι τραβάει το λινάρι μέχρι να γίνει λινό ύφασμα; ίνες λιναριού νήμα αβαφο ύφασμα Δ.1.1.6

Πώς από αυτό παίρνουμε αυτό; δέντρα τεμαχισμένα δέντρα αποχρωματισμένος πολτός χαρτί βιβλίο Δ.1.1.7

Αλήθεια, τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε «χημεία»; Κατατάξτε τις σκέψεις σας… Δ.1.1.8

Χαρακτηρισμοί της χημείας Χημικά προϊόντα Χημεία της φύσης Χημική έρευνα Χαρακτηρισμοί της χημείας Δ.1.1.9

Δ.1.1.10 Στην ενότητα αυτή περιλαμβάνονται τα κεφάλαια: Τι είναι Χημεία και γιατί τη μελετάμε Καταστάσεις των υλικών Φυσικές ιδιότητες των υλικών Δ.1.1.10

Τι κοινό έχουν οι δύο αποτυπώσεις; Έγιναν με χημικό τρόπο Δ.1.1.11

Τι κοινό έχουν… Δ.1.1.12

Για κάθε τι υπάρχει καλή και κακή χρήση. Ποια είναι η επωφελής και ποια η επιζήμια χρήση των… Δ.1.1.13

Επωφελής και επιζήμια χρήση… Φάρμακα Εκρηκτικά Εντομοκτόνα Χλώριο Συντηρητικά τροφίμων Πλαστικά Δ.2.8.14

Ποιος έχει την ευθύνη για τη χρήση των υλικών; Ποιος έχει την ευθύνη για τη χρήση των υλικών; …οι χρήστες …οι χημικοί …η πολιτεία …η χημεία …η κοινωνία των πολιτών Δ.1.1.15

Με λίγα λόγια… Δ. 1.1.16

Φυσικό ή ανθρωπογενές; Μέλι Πουλιά Κρασί Φάρμακα Χυμοί φρούτων Α Φ Δάσος Λάδι Υδρογόνο Λιβάδι Κατοικίες Φ Α Δ.1.1.17

Διαγράψτε τις λανθασμένες: Η χημεία κάνει τη ζωή μας ευκολότερη και ανετότερη. Η χημεία ασχολείται με τα υλικά και τους μετασχηματισμούς τους. Οι χημικοί μετασχηματισμοί γίνονται μόνο στα εργαστήρια των χημικών. Η χημική γνώση για τα υλικά χρησιμο-ποιείται για μετατροπές των υλικών. Δ.1.1.18

Συμφωνείς ή διαφωνείς και γιατί; Η ασπιρίνη ανακουφίζει από τον πόνο, όμως αν κάποιος πιει πολλές ασπιρίνες κινδυνεύει να πάθει έλκος. Η χημεία είναι υπεύθυνη για την πρόκληση πολλών καταστροφών στον πλανήτη. Δ.1.1.19