Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Μια ιστορία για δύο βότσαλα με φόντο φωτογραφίες από την Κίνα!
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Η ερωτική ιστορία μου. Αυτή είναι η ιστορία μου …
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Σοφές φράσεις του μικρού Βούδα για να ζεις πάντα καλά.
Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση… Έχει ήχο.
Δον Κιχώτης Από την Ε΄2.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Η ΨΕΥΤΡΑ ΑΓΕΛΑΔΑ ΙΩΑΝΝΑ Λ. ΜΥΡΣΙΝΗ Α.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Τζον Γκριν Χέιζελ - « Πιστεύω ότι σε αυτή τη ζωή έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις πώς θα διηγηθείς μια θλιβερή ιστορία …»
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Αγαπημένο μου παιδί....
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Η ζωή των δουλοπάροικων
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα από των γονιών Από τις θέσεις που παίρνει κανείς απέναντι στον εαυτό του και στους άλλους Διαμορφώνονται με βάση τις προσδοκίες που έχουν οι άλλοι από αυτούς και aνάλογα με το πόσο αποτελεσματικός είναι κανείς μέσα σε αυτούς τους ρόλους (διατηρείται ή τροποποιείται)

Το έργο: Μια φορά και έναν παλιό καιρό, σε μια μακρινή χώρα, ζούσε ένας ιππότης που περνιόταν για καλός, ευγενικός και τίμιος. Πολεμούσε δηλαδή εχθρούς που ήταν κακοί και τρισάθλιοι. Σκότωνε δράκοντες και έσωζε χαρίεσσες δεσποσύνες ακόμα κι αν εκείνες δεν ήθελαν καθόλου να σωθούν. Κι ενώ πολλές του χρωστούσαν ευγνωμοσύνη άλλες τόσες ήταν έξαλλες μαζί του. Στο κάτω κάτω σε αυτή τη ζωή δεν μπορείς να τους έχεις όλους ευχαριστημένους… Χρόνια και χρόνια ο ιππότης πάσχιζε να γίνει ο πρώτος στο βασίλειο μιας και πάντα υπήρχαν πόλεμοι να κερδηθούν, δράκοντες να σκοτωθούν, δεσποσύνες να σωθούν. Έτσι κάπως αρχίζει η ιστορία του ιππότη με την σκουριασμένη πανοπλία, τον ιππότη που κρύβουμε μέσα μας. Και ξεκινά για ένα ταξίδι στα βάθη της ψυχής μας, για να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, να δώσουμε απαντήσεις στα αδιέξοδα μας, στους φόβους μας, στην μοναξιά μας, να ανασάνουμε βαθιά και να γελάσουμε.

Το έργο ανεβάστηκε από την εθελοντική ομάδα «Θεμέλιο», μια ομάδα που λειτουργεί τα τελευταία εφτά χρόνια στην Πυξίδα. Η παράσταση παίχθηκε έξι φορές σε διάφορους δήμους, στη Θεσσαλονίκη και αποτέλεσε αφορμή για συζητήσεις και προβληματισμούς. Πέρα από τον αντίκτυπο που είχε στο κοινό, στο οποίο απευθύνθηκε, το έργο είχε μεγάλη επίδραση στα μέλη του αλλά και στο συντονιστή της ομάδας.

Ο ιππότης, που σκότωνε δράκοντες και έσωζε χαρίεσσες δεσποσύνες «Κοίταξε να δεις αχαριστία;! Για ποιον τα κάνω εγώ όλα αυτά; Για τη Τζούλιετ και τον Κρίστοφερ! Πιστεύω ότι επιτελώ ένα θεάρεστο έργο. Είμαι πολύ σημαντικός και χρήσιμος στην κοινωνία. Έτσι θα έπρεπε να είναι όλοι. Καλοί, ευγενικοί και τίμιοι. Αλλά γιατί κλείστηκα σ’ αυτή την πανοπλία; Στην αρχή με προστάτευε από τους κινδύνους αλλά τελικά γιατί με απέκλεισε από όλα τα άλλα γύρω μου; Γιατί να έχω ανάγκη να την φοράω συνέχεια;»

Η Τζούλιετ, η παραμελημένη σύζυγος «Στην αρχή είπα αυτή είναι η δουλειά του και για αυτό τον αγάπησα. Γιατί ήταν, καλός, ευγενικός, τίμιος και είχε και φιλοδοξίες! Ήθελε να γίνει ο πρώτος στο βασίλειο, ε… μου εξασφάλιζε και μια άνετη ζωή. Όμως αυτά δεν μου αρκούν! Εγώ θέλω έναν άντρα δίπλα μου και όχι ένα κονσερβοκούτι που τρέχει από εδώ και από εκεί!Και γιατί δεν του τα είπα από πριν; Γιατί πίστευα ότι θα καταλάβει, θα ενδιαφερθεί για το πώς νιώθω και εγώ.Βαρέθηκα πια! Βρήκα λίγη ανακούφιση στο ποτό. Αλλά τα όρια μου έφτασαν στο τέρμα. Ή θα την πετάξει την πανοπλία ή εγώ παίρνω το παιδί και φεύγω!»

Ο μάγος Μέρλιν, (ο Σοφός που πιστεύει στην προσωπική εξέλιξη) «Όλοι μου λένε ότι είμαι σοφός, εγώ απλώς θέλω να κάνω την πρωινή μου γυμναστική με ησυχία! Όλο με ζαλίζουν αυτοί οι μπερδεμένοι άνθρωποι! Μα τι χαζοί που είναι!!! Νομίζουν ότι τις λύσεις μπορώ να τους τις δώσω εγώ!! Αγαπητοί μου φίλοι, ψάξτε λίγο μέσα σας και θα δείτε ότι τα πράγματα είναι απλά και καθαρά. Το «γνώθι σαυτόν» σας λέει κάτι; Εξάλλου και αυτό δεν είναι δικό μου, ειπώθηκε πολύ παλιά. Ε, εντάξει μερικοί από σας ψάξτε πιο βαθιά μέσα σας, κάτι θα βρείτε!!!»

Η σκιουρίτσα και το περιστέρι (οι συνεπίκουροι) «Γεια σας! Σας κάνει εντύπωση που μιλάμε; Άνθρωποι! Όλοι ίδιοι είναι και απαράλλαχτοι! Μα τι θα κάνατε χωρίς εμάς! Αχ, λίγο να στεκόσασταν και να μας ακούγατε! Είμαστε δίπλα σας και ξέρουμε να αγαπάμε και να σας φροντίζουμε. Αρκεί να έχετε τη διάθεση να μας ακούσετε.»

Τι είναι βοηθητικό; Τι είναι δυσλειτουργικό; Τι αν κάναμε αυτός ο ρόλος θα ήταν βοηθητικός;