Το Aναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Ατομικός Φάκελος (portfolio)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Η πρόσκτηση του γραμματισμού ως μέρος σύνθετων διαδικασιών πολιτισμικής ενσωμάτωσης Νεκτάριος Στελλάκης Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Παν. Πατρών Ιστοσελίδα.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Κρυστα ρακαλλιδου.
Προσχολική Παιδαγωγική
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Aναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής

Σκοπός του Νηπιαγωγείου. Να υποστηρίξουμε τη νοητική, τη σωματική, τη συναισθηματική και την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

Βασικές Επιδιώξεις του Νηπιαγωγείου. Τα παιδιά: Να είναι χαρούμενα και ν’ αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση. Να μάθουν να επικοινωνούν με την/τον εκπαιδευτικό και τ’ άλλα παιδιά (να εκφράζουν τη γνώμη τους, να ακούνε τους άλλους, να περιμένουν τη σειρά τους). Ν’ αναπτύξουν βασικές κοινωνικές δεξιότητες (να μοιράζονται τα παιχνίδια τους, να συνεργάζονται μεταξύ τους….).

Βασικές Επιδιώξεις του Νηπιαγωγείου (συνέχεια). Τα παιδιά: Να γίνουν αυτόνομα και υπεύθυνα. Να μυηθούν σε πρακτικές που έχουν σχέση με την ανάγνωση, τη γραφή, τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες, τους υπολογιστές, κ.ά. Να έχουν υψηλή αυτοεκτίμηση και να είναι αποδεκτά από την ομάδα των συνομηλίκων τους ( να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους και να είναι περήφανα για αυτό που μπορούν να καταφέρουν).

Μαθαίνουν πώς να Μαθαίνουν και δε Συσσωρεύουν Γνώσεις. Έμφαση δίνεται: Να κάνουν αναλύσεις (γιατί, πώς). Να κάνουν συνθέσεις (π.χ. όταν υπάρχουν διαφωνίες για ένα θέμα το συζητάμε και καταλήγουμε σε μια κοινά αποδεχτή λύση). Να διατυπώνουν υποθέσεις (τι θα συμβεί αν…). Να προβαίνουν σε προβλέψεις. Να ελέγχουν τις προβλέψεις τους. Να συνδέουν αίτιο - αποτέλεσμα.

Διδακτικές Προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο. Θεματικές προσεγγίσεις: επιλογή θεμάτων από τη/το νηπιαγωγό λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Σχέδια εργασίας: θέματα που επιλέγουν τα ίδια τα παιδιά και που στηρίζονται στις ιδέες και στα ερωτήματά τους. Διεξαγωγή μικρής έρευνας.

Ο Τρόπος Δουλειάς στο Νηπιαγωγείου Στηρίζεται Κυρίως. Ο Τρόπος Δουλειάς στο Νηπιαγωγείου Στηρίζεται Κυρίως. Στην οργάνωση του χώρου σε γωνιές όπου εργάζονται τα παιδιά (Τονίστε ότι οι γωνιές είναι οργανωμένες και ότι τα παιδιά επιλέγουν με τι θα ασχοληθούν). Στη μάθηση μέσα απ’ το παιχνίδι (Εδώ θα τονίσετε ότι είναι βασικός τρόπος δουλειάς μας γιατί έτσι μαθαίνουν καλύτερα. Δώστε παραδείγματα από ψυχοκινητικές δραστηριότητες π.χ. πως μαθαίνουν βασικές μαθηματικές έννοιες μέσα- έξω με στεφάνια κλπ. και από παιχνίδια που συχνά παίζετε με τα παιδιά). Στην εργασία με μικρές ομάδες παιδιών. Στην επίλυση προβλημάτων από τα ίδια τα παιδιά.

Τρόπος Απασχόλησης των Νηπίων. Ελεύθερες δραστηριότητες: κουκλόσπιτο, οικοδομικό υλικό, γωνιά υπολογιστή, γωνιά εικαστικών, γωνιά γραφής, γωνιά παιδαγωγικού υλικού, κ.ά. Οργανωμένες δραστηριότητες: συζήτηση, ημερολόγιο, ανάγνωση παιδικών βιβλίων, εργασία σε μικρές ομάδες σε σχέση με τη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες.

(Ζητούμε από τους γονείς να δουν τη φωτοτυπία του ωρολογίου προγράμματος. Εντοπίζουμε τις διαφορές ανάμεσα στα δύο προγράμματα. Είναι σημαντικό να δουν ότι υπάρχει πρόγραμμα στην απογευματινή ζώνη και γι’ αυτό δεν επιτρέπεται να αναχωρούν τα παιδιά. Το κλασσικό έχει 3 οργανωμένες, μία ζώνη ελεύθερων δραστηριοτήτων και ένα διάλλειμα -το ολοήμερο 4 οργανωμένες, δύο ζώνες ελεύθερων δραστηριοτήτων και δύο διαλλείματα. Τα παιδιά αλληλεπιδρούν πιο εκτεταμένα σε ένα οργανωμένο παιδαγωγικό περιβάλλον και έχουν περισσότερες μαθησιακές εμπειρίες τόσο στις ελεύθερες όσο και στις οργανωμένες.)

Άξονες του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών. Γλώσσα (προφορική επικοινωνία, γραφή, ανάγνωση). Μαθηματικά. Μελέτη Περιβάλλοντος (φυσικό - ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση). Πληροφορική. Δημιουργία - Έκφραση (Εικαστικά, θέατρο, Φυσική Αγωγή, Μουσική).

i. Γλώσσα.

i. Γλώσσα (συνέχεια). Σκοπός είναι: Η ανάπτυξη του προφορικού λόγου του παιδιού και κυρίως η ανάπτυξη των επικοινωνιακών του δεξιοτήτων.

i.α. Ειδικά για την Ανάγνωση Τα παιδιά εξοικειώνονται με τα διαφορετικά είδη γραπτού λόγου: Λίστες, τηλεφωνικοί κατάλογοι, αφίσες, προσκλήσεις, κατάλογοι, μενού, συνταγές, διαφημίσεις, εφημερίδες, περιοδικά, επιγραφές, εισιτήρια, ταυτότητες, γράμματα, λογαριασμοί, λεξικά, κόμικς, κάρτες, σημειώματα. Εξοικειώνονται με τις λειτουργίες του γραπτού λόγου: Γιατί και πού γράφουμε και διαβάζουμε.

i.α. Ειδικά για την Ανάγνωση. (συνέχεια). Διαβάζουμε στα παιδιά πολλά λογοτεχνικά βιβλία και βιβλία πληροφοριών και κάνουμε συζήτηση για αυτά. Παίζουμε πολλά παιχνίδια φωνολογικής ενημερότητας (δώστε δύο παραδείγματα από δραστηριότητες -όχι φωτοτυπίες). Εξοικειώνουμε τα παιδιά με τα γράμματα της αλφαβήτου πάντα όμως μέσα από δραστηριότητες που έχουν νόημα για τα παιδιά.

i.α. Ειδικά για την Ανάγνωση. (συνέχεια). Απώτερος στόχος μας είναι φεύγοντας από το Νηπιαγωγείο να θέλουν να μάθουν να διαβάζουν μόνα τους. Δεν είναι σκοπός του Νηπιαγωγείου τα παιδιά να μάθουν να διαβάζουν συμβατικά.

i.β. Ειδικά για τη Γραφή. Σεβόμαστε το αναπτυξιακό στάδιο γραφής που βρίσκεται το παιδί. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να πειραματίζονται με τη γραφή. Κάθε γραπτή προσπάθεια όσο πρωτόγονη κι αν φαίνεται αντιμετωπίζεται ως κατανοητό μήνυμα.

i.γ. Ειδικά για τη Γραφή (συνέχεια). Τα παιδιά ενθαρρύνονται να γράφουν μέσα από δραστηριότητες που έχουν κάποιο σκοπό όπως: Να κατασκευάσουν λίστες, κάρτες, γράμματα, ιστορίες, ανακοινώσεις, βιβλία, κ.ά. Αποφεύγουμε την αντιγραφή, αλλά την προτείνουμε ως εναλλακτική λύση.

i.γ. Ανάπτυξη της Γραφής. (Για κάθε στάδιο επιλέξτε ενδεικτικές εργασίες παιδιών και τονίστε στους γονείς πόσο σημαντικό είναι να μην πιέζουν τα παιδιά τους να γράφουν με συμβατική γραφή ιδιαίτερα κατεβατά με γράμματα τα οποία δεν έχουν νόημα για αυτά και τα οποία δημιουργούν μια αρνητική στάση απέναντι στη γραφή.)

Γραφή μέσα από τη ζωγραφική. Ορνιθοσκαλίσματα. Κατασκευή Σχημάτων που Μοιάζουν με Γράμματα. Παραγωγή Γραμμάτων. Εφευρετική Γραφή. Συμβατική Γραφή.

i.δ. “Ορνιθοσκαλίσματα.”

i.δ. Κατασκευή Σχημάτων που Μοιάζουν με Γράμματα.

i.δ. Παραγωγή Γραμμάτων.

i.δ. Εφευρετική Γραφή.

i.δ. Συμβατική Γραφή.

ii. Τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο. Σκοπός είναι τα παιδιά: Να γνωρίσουν τους αριθμούς. Να μάθουν να μετρούν. Να αντιστοιχίζουν ποσότητα με αριθμό. Να τοποθετούν αντικείμενα από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα (σειροθετήσεις) Να μάθουν να ομαδοποιούν υλικά με ένα και μετά με δύο κριτήρια (ταξινομήσεις). Να κάνουν απλές γραφικές αναπαραστάσεις.

ii. Τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο (συνέχεια). Σκοπός είναι τα παιδιά: Να επιλύουν απλά προβλήματα. Να κατανοούν χωροχρονικές έννοιες (πάνω-κάτω, μέσα-έξω, δεξιά αριστερά κλπ.) Να ξεχωρίζουν στερεά και ευθύγραμμα σχήματα. Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με λέξεις που συνδέονται με τα Μαθηματικά. (Δείξτε μια γραφική αναπαράσταση που έχετε πραγματοποιήσει από προηγούμενες χρονιές. )

iii. Μελέτη Περιβάλλοντος. Σκοπός είναι τα παιδιά: Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τον ανθρώπινο οργανισμό. Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους ζωικούς και τους φυτικούς οργανισμούς και το φυσικό περιβάλλον. Να παρατηρούν και να μελετούν τα υλικά και τα φαινόμενα του φυσικού και του τεχνικού κόσμου.

(Δείξτε στους γονείς ένα ιστόγραμμα σε μεγάλο χαρτόνι με ένα θέμα που είχατε δουλέψει προηγούμενες χρονιές. Αν υπάρχει καταγεγραμμένο δείξτε τι ήξεραν τα παιδιά αρχικά και τι έμαθαν στο τέλος του σχεδίου εργασίας. Αν δεν έχετε κάποιο διαθέσιμο μπορείτε να φτιάξετε σε κανσόν ένα μεγάλο ιστόγραμμα με τα ερωτήματα των παιδιών από το σχέδιο εργασίας τα πουλιά. Σε ξεχωριστό χαρτόνι να καταγράψτε τι ήξεραν αρχικά καθώς και τι έμαθαν στο τέλος. )

iv. Πληροφορική. Να αντιληφθούν τη χρησιμότητα του υπολογιστή. Να αναπτύξουν δεξιότητες αξιοποίησης του. (Αναφέρετε μερικά εκπαιδευτικά προγράμματα που δουλεύουν τα παιδιά στον υπολογιστή και τι δραστηριότητες κάνουν π.χ. γράφουν το όνομα τους, ψάχνουμε να βρούμε πληροφορίες για τα θέματα μας με λέξεις κλειδιά που προτείνουν τα παιδιά)

v. Δημιουργία - Έκφραση. Συμπεριλαμβάνουν: Εικαστικά. Θεατρικό παιχνίδι-Δραματοποίηση. Κουκλοθέατρο. Μουσική. Σωματική αγωγή.

v. Δημιουργία - Έκφραση. Οι δραστηριότητες προσπαθούν: Να διεγείρουν το ενδιαφέρον των παιδιών. Να προωθούν τη δημιουργικότητα- φαντασία τους. Να εκφράζουν με διαφορετικούς τρόπους τη σκέψη και τα συναισθήματα τους. Να καλλιεργούν την αισθητική τους αντίληψη (τι είναι ωραίο για αυτά και τι όχι).

Αν υπάρχει δυνατότητα δείξτε 3-4 εργασίες με διαφορετικές τεχνικές π.χ. κατασκευή με άχρηστο υλικό, ζωγραφική στο καβαλέτο κλπ.)

Αξιολόγηση Νηπίου: Ατομικός Φάκελος Νηπίου. Στηρίζεται: Στις παρατηρήσεις μας για τη συμπεριφορά των παιδιών στην τάξη. Στην ανάλυση των εργασιών που εκτελούν. Σε αξιολογήσεις που κάνει το ίδιο παιδί για τη δουλειά του.

Στόχος είναι να προσαρμόζουμε το πρόγραμμα μας στις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών του τμήματος μας. Θα γίνει ατομική ενημέρωση για τη πρόοδο του παιδιού σας.

Γιατί να επιλέξει ένας γονιός το ολοήμερο νηπιαγωγείο; Πραγματοποιούνται περισσότερες οργανωμένες και ελεύθερες δραστηριότητες. Τα παιδιά γίνονται πιο υπεύθυνα, πιο αυτόνομα και πιο κοινωνικά. Είναι πιο ξεκούραστη η ατμόσφαιρα και υπάρχει λιγότερο άγχος για τα παιδιά. Αναπτύσσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Τα παιδιά αναπαύονται για ¾ της ώρας.

Το ολοήμερο δεν αποτελεί μια λύση ανάγκης. Παρέχει αναβαθμισμένη ποιότητα προσχολικής αγωγής που θα ωφελήσει τόσο τη νοητική όσο και την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών σας.

Διευκολύνοντας τη Μετάβαση των Νηπίων στο Δημοτικό. Στρατηγικές Υλοποίησης: Επίσκεψη γνωριμίας στο Δημοτικό Σχολείο. Παρακολούθηση μαθήματος της Α΄ Δημοτικού. Επίσκεψη της Α΄ Δημοτικού στο Νηπιαγωγείο. Πραγματοποίηση από κοινού εκπαιδευτικών επισκέψεων.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!