ΠροσΑνατολισμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Advertisements

O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
Ένας πωλητής γνωστού αναψυκτικού γυρνάει από την αποστολή του στη Μέση Ανατολή απογοητευμένος. Ένας φίλος τον ρωτάει: Γιατί δεν είχες επιτυχία με τους.
Start Το τελικό σχήμα του λαβύρινθου length = 4. start Κατασκευή Κατασκευάζουμε πρώτα το κελί start.
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 2. ΣΧΕΣΙΑΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ • Μια σχεσιακή ΒΔ καταγράφει δεδομένα μέσα σε σχέσεις (πίνακες). • Μια πραγματική οντότητα γίνεται.
Τα βουνά και οι πεδιάδες της Ευρώπης
ΚΟΡΥΦΕΣ!!!! ΟΙ ΚΟΡΥΦΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Είναι ΟΙ ΕΞΗΣ: ΕΒΕΡΕΣΤ
ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΜΑΣΟΓΕΙΟΥ..
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Στέλιος Αντωνιάδης Παρουσίαση Γεωμετρικής ερμηνείας
Η Αίγυπτος.
Ισορροπία υλικού σημείου
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Οι συσκευές του υπολογιστή
ΒΟΥΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤ2.
για τη διδασκαλία της Ιστορίας
Η γη περιφέρεται γύρω… …από τον ήλιο … γύρω από τον άξονά της
Γεωγραφία.
Παράλληλοι και μεσημβρινοί κύκλοι - ισημερινός
Στοιχεία από τα Διανύσματα
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
1ο ΜΑΘΗΜΑ Οι έννοιες «γεωγραφική» και «σχετική» θέση
Δουλεύει για όλους τους αριθμούς! Η δεύτερη ΓΡΑΨΕ δεν θα εκτελεστεί ποτέ!
Παγκόσμιος Χάρτης.
Μεσογειακή Βλάστηση.
Βόρεια Αμερική.
ΔΥΝΑΜΗ μέτρο (πόσα Ν) κατεύθυνση (προς τα πού) διάνυσμα παραμόρφωσης
TA MEΓΑΛΥΤΕΡΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΟΡΟΣΕΙΡΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Στην Κύπρο για διακοπές ΤΑΞΗ Δ΄ Ενότητα 1 3 η Παρουσίαση (Διεθνή Αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου)
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Κρήτη 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε
M. Χατζηνίκος & X. Κωτσάκης Τμήμα Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών
Γεωγραφικές Συντεταγμένες
Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού Προσανατολισμός με την πυξίδα
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Η γεωγραφική θέση της Ιταλίας
Ονοματεπώνυμο : Τσουλούφας Παντελεήμων- Παναγιώτης Μάθημα : Αρχαιοαστρονομία Διδάσκων : κ. Θ.Ντάλλας Ακαδημαϊκό έτος : Εξάμηνο : εαρινό Θέμα.
Λίγα από το παρελθόν της Ευρώπης…. Πριν από χρόνια περίπου η Ευρώπη περνάει την τελευταία παγετώδη περίοδο. Οι παγετωνικές λίμνες (Φινλανδία, Ρωσία)
ΘΡΑΚΗ ΜΑΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΚΟΛΙΑΣ 1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – τάξη Δ1.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ Ενότητα 13: Λεκάνη Κρήτης Αβραάμ Ζεληλίδης, Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Στρατηγική Επιχειρήσεων Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Mainz & Ingelheim Ο πλανήτης Γη Γεωγραφικές συντεταγμένες.
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΛΒΕΤΙΑ.
Γενική Κυκλοφορία της Ατμόσφαιρας
Αγγλία Παναγιώτα Μαριάννα.
Πώς βρίσκουμε τη θέση ενός τόπου στη γη
TA MΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης
ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ
Τα βουνά και οι πεδιάδες της Ευρώπης
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Γεωγραφικές συντεταγμένες.
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
3ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
To Tabularium στα δυτικά του Forum Romanum.
ΤΟΥ 39ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
Β΄ Τάξη Βιολογία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Ευρώπη.
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

προσΑνατολισμός

πώς συνομιλούμε με τον χάρτη δεν λέμε ΠΟΤΕ «πάνω» λέμε «Βόρεια» δεν λέμε ΠΟΤΕ κάτω λέμε «Νότια» δεν λέμε ΠΟΤΕ «δεξιά» λέμε «Ανατολικά» δεν λέμε ΠΟΤΕ «αριστερά» λέμε «Δυτικά»

Β ΒΑ ΒΔ Δ Α ΝΔ ΝΑ Ν Τα σημεία του ορίζοντα

Κύρια και δευτερεύοντα σημεία του ορίζοντα Β Κύρια και δευτερεύοντα σημεία του ορίζοντα ΒΔ ΒΑ Δ Α ΝΔ ΝΑ Ν

Κύρια, δευτερεύοντα και σημεία τρίτης τάξης του ορίζοντα Β Κύρια, δευτερεύοντα και σημεία τρίτης τάξης του ορίζοντα ΒΔ ΒΑ ΒΒΑ ΒΒΔ ΒΔ ΔΒΔ Δ Α ΔΝΔ ΑΝΑ ΒΔ ΝΝΑ ΝΔ ΝΑ Ν

Τα σημεία του ορίζοντα

Μαθαίνουμε να ακολουθούμε διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας: Α Μαθαίνουμε να ακολουθούμε διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας: Α

Μαθαίνουμε να ακολουθούμε διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας: Β Μαθαίνουμε να ακολουθούμε διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας: Β

Μαθαίνουμε να ακολουθούμε διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας: Γ Μαθαίνουμε να ακολουθούμε διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας: Γ