ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

συζητήστε: Α) πότε ανατέλλει το πρώτο δόντι;
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Στο διάλειμμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΝΗ» Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Οδηγίες για Έλεγχο της Στοματικής Υγείας των μαθητών και Φθορίωση
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Ποίηματα Να προλάβω κάθε πόνο να ’χω τα δόντια μου γερά το γιατρό βλέπω το χρόνο πάνω κάτω μια φορά. Ξέρω καλά τι θε να κάνω να ’χω τα δόντια καθαρά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Αγαπημένο μου παιδί....
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Future events (revision) Health and body
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Γερά δόντια» 2012 – 2013 12/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Ρίου

Ξεκινώντας… Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παπαδημητροπούλου Κατερίνα Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί: Μπαλασοπούλου Ρούσα Θεατρική Αγωγή Τάξη: Β Τμήμα: 1

Επιλογή θέματος Το έναυσμα για να ασχοληθούμε με το θέμα ήταν το κάλεσμα της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας, στα πλαίσια του προγράμματος «Αγωγή Στοματικής Υγείας σε 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία και 150 Σχολεία απομακρυσμένων περιοχών», χρηματοδοτούμενο από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ.

Ομάδες Η τάξη αποτελούνταν από 23 μαθητές. Ο χωρισμός των ομάδων έγινε με βάση ένα απλό κοινωνιόγραμμα σύμφωνα με το οποίο στην κάθε ομάδα συμμετείχαν και οι μέτριοι και οι άριστοι μαθητές. Δημιουργήθηκαν 3 ομάδες από 6 μαθητές η καθεμία και μία ομάδα από 5 μαθητές.

Διαβάσαμε παραμύθια και ζωγραφίσαμε… Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ

Φύλλα εργασίας και δημιουργία αφίσας

Κατασκευή κολάζ Τροφές που κάνουν καλό στα δόντια και τροφές που βλάπτουν την υγεία των δοντιών

Κατασκευή στόματος με βάση την ονομασία των δοντιών Κατασκευή στόματος με βάση την ονομασία των δοντιών Οι μαθητές δημιούργησαν τη δική τους οδοντοστοιχία στηριζόμενοι στην ανατομία και την ονομασία των δοντιών με πλαστελίνη, φασόλια και ρεβίθια.

Επιτραπέζιο παιχνίδι Τα παιχνίδι στηρίχτηκε σε ερωτήσεις που έγραψαν οι μαθητές μόνοι τους σε καρτέλες. Στηρίχθηκαν σε πληροφορίες από τα φύλλα εργασίας που τους είχαν δοθεί και έπαιξαν για πολλές ώρες .

Πλύσιμο δοντιών Αφού δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες οι μαθητές έπλυναν τα δόντια τους.

Επίσκεψη οδοντιάτρου (Ενημέρωση-Εξέταση-Φθορίωση) Πρώτα δόθηκαν ενημερωτικά φυλλάδια στους γονείς και συμπλήρωσαν μια υπεύθυνη δήλωση σχετικά με το αν εγκρίνουν τη διεξαγωγή εξέτασης και φθορίωσης των δοντιών των παιδιών τους. Στη συνέχεια σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Πάτρας μας επισκέφθηκε συνεργάτης-εθελοντής οδοντίατρος.

Επίσκεψη στο Εργοστάσιο Γάλακτος «ΠΡΩΤΟ» Η επίσκεψη είχε σαν σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές την αναγκαιότητα κατανάλωσης γάλακτος και το πόσο καλό κάνει στην προστασία των δοντιών.

Θεατρικό Χριστουγέννων Η διασκευή του έργου και η προσαρμογή στις ανάγκες των μαθητών έγινε από την καθηγήτρια Θεατρικής Αγωγής.

Δημιουργία θεατρικού και παρουσίαση στο σχολείο Οι μαθητές με τη βοήθεια της Καθηγήτριας Θεατρικής Αγωγής έγραψαν διαλόγους, διένειμαν τους ρόλους και έπαιξαν το θεατρικό «Στο χαμόγελό μου έχω φίλους» παρουσία άλλων συμμαθητών τους στο χώρο του σχολείου.

«ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ» Στο μάθημα της γυμναστικής Πρόσωπα: Γυμναστής, Μαθητές, Γιώργος, Νίκος, Θησέας, Μαρία, Παναγιώτης, Μητέρα, Πατέρας, Γραμματέας, Οδοντίατρος, Βοηθός οδοντιάτρου, Ασθενείς, Γονείς ασθενών. Στο μάθημα της γυμναστικής Γυμναστής: Όλοι τα χέρια ψηλά και ένα, δύο, τρία και….Γιώργο γιατί δεν κάνεις τις ασκήσεις; Μαθητής: Μάλλον βαριέται κύριε. Μαθητής: Κύριε και στο μάθημα έγραφε αργά τις ασκήσεις! Γιώργος: Προσπαθώ κύριε, αλλά δεν μπορώ. Πονάω πολύ. Γυμναστής: Πάμε να πάρουμε τηλέφωνο τους δικούς σου; Γιώργος: Όχι κύριε. Σε λίγο σχολάμε, θα κάνω υπομονή. Μαθητές: Μα φαίνεσαι χάλια! Δείχνεις ότι πονάς! Γυμναστής: Πες μου, θες να κάνω κάτι; Μαθητές: Κύριε βαριέται…Δεν τον βλέπετε; Μαθητές: Όχι κάτι έχει! Γυμναστής: Ετοιμαστείτε. Σχολάμε σε λίγο! Γιώργο έλα μαζί μου. Χτυπάει κουδούνι, οι μαθητές φεύγουν.

Έξω σε μια γειτονιά, κοντά στο σχολείο Νίκος: Τι έχεις; Γιατί δείχνεις λυπημένος; Γιώργος: Πονάω πολύ. Νίκος: Πού; Μπορώ να σε βοηθήσω; Θησέας : Θες να σου δώσω λίγο από το γλυκό που μου περίσσεψε να ξεχάσεις τον πόνο σου; Γιώργος: Όχι. Σίγουρα όχι. Πάω σπίτι μου. Θησέας: Μα γιατί; Εγώ καλό θέλω να σου κάνω! Να σε γλυκάνω! Νίκος : Άσε με… Γεια……..Και μην είσαι έτσι..Αν έχεις κάποιο πρόβλημα θα βρεθεί μια λύση! Εμένα όμως με έχασες από φίλο! Να σε κεράσω ήθελα, όχι να σε πειράξω..Δε σε ξαναπαίρνω τηλέφωνο για βόλτα! Πάω να φάω τα γλυκά μου μόνος μου!

Σπίτι Μαρία: Γιώργο η μαμά θα αργήσει να έρθει σήμερα. Έχει φαγητό ζεστό έτοιμο να βάλουμε… Α! Άφησε και γλυκό στο ψυγείο αν θες. Γιώργος: Όχι… Δε θέλω γλυκό. Δε θέλω τίποτα! Μαρία: Γιατί κάνεις έτσι; Γιώργος: Γιατί με το γλυκό πονάω. Με το ζεστό φαγητό πονάω! Με το νερό που πίνω ακόμα πονάω! Γενικά, πονάω! Μαρία: Μήπως είσαι άρρωστος; Έχεις πυρετό; Γιώργος: ΌΧΙ! ΑΣΕ ΜΕ! Παναγιώτης: Με ξυπνήσατε..Τι φωνάζετε έτσι; Μαρία: Δε φταίω εγώ… ο αδερφός σου… Παναγιώτης: Τι έχεις; Μα γιατί είναι πρησμένο το πρόσωπό σου; Γιώργος: Αυτό θέλω να πω τόση ώρα! Πονάω… Έχω πρηστεί! Πονάνε τα δόντια μου και όλο μου το κεφάλι! Παναγιώτης: Μα εμάς δε μας πονάνε… Και όλοι σε αυτό το σπίτι τρώμε τα ίδια φαγητά, έχουμε τις ίδιες συνήθειες… Δεν καταλαβαίνω γιατί εσύ να πονάς… Μήπως κάνεις κάτι άλλο; Γιώργος: Όχι..Δεν τρώμε τα ίδια …Και ούτε κάνουμε τα ίδια πράγματα πάντα…Πάω στο δωμάτιό μου..Εγώ έχω κάνει λάθη. Δε σας άκουγα… Πατέρας: Παιδιά τι έγινε; Τι έπαθε ο αδερφός σου; Παιδιά τι του κάνατε; Παναγιώτης: Δεν ξέρω… Κάτι συμβαίνει… Πονάει και είναι πρησμένος στο πρόσωπο. Πατέρας: Εσείς θέλω να τον βοηθήσετε. Να είστε δίπλα του. Θα βρω λύση με τη μαμά σας.

Δυο μέρες μετά- Σπίτι Μητέρα, Πατέρας: Γιώργο!!!!!!!!Σου έχουμε μια έκπληξη! Γιώργος: Τι; Βρήκατε φάρμακο που περνάει ο πόνος μου; Με σώσατε! Μητέρα: Ναι, αλλά το φάρμακό σου είναι ένας άνθρωπος!! Θα πάμε να τον γνωρίσεις σε λίγο. Γιώργος: Τι;;;;Μη μου πεις ότι θα πάμε σε εκείνον το γιατρό με τα λευκά ρούχα που κρύβει το πρόσωπό του! Αυτός είναι κακός, για αυτό κρύβει το πρόσωπό του! Μητέρα: Όχι. Πάμε και θα δεις! Μην ακούς τι λένε! Πατέρας: Πίστεψέ μας…Θα πάνε όλα καλά! Είναι φίλος μου, τον ξέρω!

Οδοντιατρείο Περιμένουν κάποιοι γονείς με τα παιδιά τους. Γραμματέας: Καλησπέρα! Πώς είστε; Μαμά, Μπαμπάς: Ήρθαμε για το γιο μας. Γραμματέας: Όλοι εδώ κάπως έτσι ήρθαν. Μια μητέρα: Μην ανησυχείτε, έχουμε ξανάρθει, ο γιατρός και ο βοηθός του είναι πολύ καλοί. Παιδί της: Ναι. Δε μας πονάει… Μητέρα του: Ναι, αλήθεια! Μια άλλη μητέρα:: Εμείς σήμερα ήρθαμε προληπτικά. Έτσι έναν έλεγχο να κάνουμε. Παιδί της: Εγώ δε θα πονέσω. Προσέχω! Χαχα! Μητέρα του: Ναι, προσέχουμε όλοι στο σπίτι. Γραμματέας: Πώς νιώθεις μικρέ μου; Γιώργος: Άσχημα! Γραμματέας: Καταλαβαίνω…Να σε ρωτήσω κάτι; Κουνά κεφάλι καταφατικά Γραμματέας: Τρως πολλά γλυκά και πονάς τώρα; Γραμματέας: Πίνεις γάλα; Τρως φρούτα, λαχανικά; Πλένεις τα δόντια σου μετά το φαγητό; Γιώργος: Όχι …Όχι σε τίποτα από όλα…

Ανοίγει πόρτα ιατρείου Οδοντίατρος: Γειά σου φίλε μου! Για έλα να δεις πως δουλεύω.. Βοηθός: Έμαθα πονάς και νομίζω ήρθες στο σωστό μέρος! Εμείς δουλεύουμε μαζί. Βοηθώ το γιατρό, αλλά και εσένα αν χρειαστείς κάτι. Οδοντίατρος: Ο μπαμπάς σου μου είπε ότι είσαι περίεργος να δεις όλα τα εξαρτήματα που έχω……Το ιατρείο μου είναι γεμάτο μηχανήματα! Γιώργος: δεν το πιστεύω! Εσείς χαμογελάτε! Γιατί φοράτε τότε τη μάσκα; Νόμιζα θα είστε τρομακτικός! Οδοντίατρος: Χαχα! Με έκανες και γέλασα! Για αυτό δεν ήθελες να έρθεις; Κουνά κεφάλι καταφατικά Οδοντίατρος: Μη φοβάσαι. Θα κάνουμε μια δουλίτσα που ίσως κάνει λίγο θόρυβο αλλά δεν πονάει. Θα βάλουμε και ένα υλικό να θεραπεύσουμε και να προστατέψουμε το δόντι από τον πόνο και αυτό ήταν! Μετά θα σου δείξω τι να τρως και πώς να πλένεις τα δόντια σου. Βοηθός: Είναι σημαντικό να ξέρεις πώς να φροντίζεις την υγεία σου μόνος σου! Είσαι μεγάλος πια! Πας Δευτέρα δημοτικού! Μεγάλωσες! Ο Γιώργος χαμογελά!

Μετά από λίγο…. Οδοντίατρος: Έτοιμος και χαμογελαστός! Πόνεσες; Γιώργος: Όχι! (βγαίνει έξω) Μαμά, μπαμπά, δεν πόνεσα! Και αυτός ο κύριος δεν ήταν τρομακτικός! Αντίθετα ήταν καλός! Έχει και βοηθό και με άφησε να δω όλα τα κουμπιά σε εκείνη τη απίστευτη καρέκλα και μου έμαθε να πλένω σωστά τα δόντια μου! (Γυρίζουν σπίτι. Χτυπά το τηλέφωνο. Είναι ο Θησέας.) Μπαμπάς: Γιώργο! Ο Θησέας θέλει να σε ρωτήσει αν πόνεσες στον οδοντίατρο. Πρέπει να κάνει δύο σφραγίσματα! Γιώργος: Έλα Θησέα. Όχι. Ναι. Είναι καλός. Θα πάμε μαζί. Ναι. Θα με φέρει ο μπαμπάς μου. Μην ανησυχείς! Γιώργος: Ο Θησέας θέλει να πάω μαζί του στο γιατρό. Να τον κάνει καλά. Μου ζήτησε συγγνώμη. Θα του μάθουμε όσα μάθαμε και εμείς από τον οδοντίατρο; Μπαμπάς: Μα και βέβαια! Φίλος σου είναι! Γιώργος: Τώρα θα κάνω και εγώ σαν τη Μαρία και τον Παναγιώτη! Και θα έχω και εγώ με τον φίλο μου λευκά δόντια και καθαρή αναπνοή και θα δείχνω σε όλους τη χαρά μου με ένα….Μαντέψτε τι; Μητέρα, πατέρας: Ένα υπέροχο χαμόγελο; Γιώργος: ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!

Δημιουργία αφίσας για το θεατρικό Δημιουργία αφίσας για το θεατρικό

Συμμετοχή σε διαγωνισμό αφίσας και ποιήματος «Γερά δόντια, χαρούμενα παιδιά» Όλη μέρα στην κουζίνα για να φάω μια ντουζίνα γαριδάκια, τσιπς, γλυκά, πίτσες και αλλαντικά Μες στο μπάνιο μου θα τρέξω! τα δοντάκια μου να βρέξω, γιατί ο φρονημίτης κλαίει και με δάκρυα όλο λέει: Φρούτα και λαχανικά θα τα κάνω μια μπουκιά. Θα τρώω μπρόκολο, σπανάκι, ίσως και λίγο κρεμμυδάκι.   Σκάει μύτη η Τερηδόνα, φτιάχνει σπίτι μες στο στόμα, σκάβει τρύπες με στρατό και σκορπάει πανικό Έλα Δόνα Τερηδόνα φύγε μακριά απ΄το στόμα. Μην με κάνεις να θυμώσω και με φθόριο να σε διώξω. Τα δοντάκια θα φροντίζω Κάθε μέρα θα βουρτσίζω Κι έτσι θα΄ναι καθαρά Όμορφα κι αστραφτερά. Ζαχαρωτά, καραμελίτσες στα δόντια κάνουν λακουβίτσες πολλά γλυκά και παγωτά θα μου φέρουν συμφορά. Φθόριο, νήμα και κρεμούλα και την πιάνει μια τρεμούλα. Την οδοντόβουρτσα θα πιάσω κι επιτέλους θα γελάσω.

Η ώρα της αξιολόγησης Οι εντυπώσεις των μαθητών ήταν πολύ θετικές. Συμμετείχαν στις δραστηριότητες με ενθουσιασμό. Κατάφεραν να συνεργαστούν σε επίπεδο ομάδας αλλά και τάξης. Είχαν ενδιαφέρουσες ιδέες και απόψεις τις οποίες εξέφραζαν και συζητούσαμε. Άλλαξαν τις διατροφικές τους συνήθειες και ευαισθητοποιήθηκαν στη συχνότητα με την οποία πλένουν τα δόντια τους.

Και μην ξεχνάτε… ΥΓΙΗ ΔΟΝΤΙΑ σημαίνει ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ Και μην ξεχνάτε… ΥΓΙΗ ΔΟΝΤΙΑ σημαίνει ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ! ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!