Στο δρόμο για το σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο διάλειμμα.
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Δημιουργία παρουσίασης:
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Πώς μπορούμε να διδάξουμε ορθογραφία με τη βοήθεια της εικονογραφικής μεθόδου και των Νέων Τεχνολογιών Καζάρα Ελένη Ξυλουργίδου Ελισάβετ Δημοτικό Σχολείο.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Μαθαίνω τα οχήματα Πάμε!.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Δημιουργία παρουσίασης:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Θαλασσινό σχολείο Γ’ τάξη.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Μάθημα 1 – 2. Άσκηση 1Άσκηση 2 Άσκηση 1 Εμφανίζεται έναν περιβόλι με μια σειρά από λεμονιές. Κάθε φορά αυξάνεται ο αριθμός της σειράς. Τα παιδιά καλούνται.
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
Μουσείο Οχημάτων.
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
 Γεια σας είμαι η Σελίνα και είμαι 12 χρονών. Πάω έκτη τάξη.Το αγαπημένα μου μάθημα είναι η Ιστορία και η Γλώσσα.Πηγαίνω στο 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ.
Αεροπλάνα Άγγελος Χουβαρδάς 19/09/2014.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Ομάδα Ecomobility 3ου Γυμνασίου Νάουσας.
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Σχέδιο μαθήματος στο μάθημα της Γλώσσας
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο δρόμο για το σχολείο Ενότητα 1

Άσκηση 1 Άσκηση 2

Χώρισε τις συλλαβές.

Οδηγίες Υπάρχει ένα τσουβάλι με λέξεις. Κάθε φορά που το παιδί πατάει πάνω στο τσουβάλι, εμφανίζεται η λέξη. Το παιδί καλείται να χωρίσει τη λέξη σε συλλαβές.

Λέξεις Δρόμος, λεωφορείο, σχολείο, συμμαθητής, δασκάλα, μάθημα, διάλλειμα, κυλικείο, αίθουσα, δάσκαλος, κουδούνι

Λύση Δρο-μος, λεο-φο-ρειο, σχο-λειο, συ-μμα-θη-της, δα-σκα-λα, μά-θη-μα, κυ-λυ-κειο, αι-θου-σα, δα-σκα-λα, κου-δου-νι

Συμπλήρωσε σωστά την ορθογραφία των λέξεων της ενότητας μας.

Γράφω σωστά τις λέξεις Παρουσιάζονται μέσα στο τσουβάλι μια σειρά από λέξεις. Κάθε φορά που το παιδί συμπληρώνει σωστά την ορθογραφία των λέξεων θα παίρνει δύο μονάδες.

Λέξεις – Ορθογραφίας (το κόκκινο είναι αυτό που θα λείπει για να διορθώσουν) Ποδήλατο, αυτοκίνητο, φύλλα, νομίζω, νησί, νιφάδα, ζώνη, νιφάδα, μπαλάκι, τακούνι, πλανήτη, υπάρχουν, σιδηρόδρομος, γύρο, πόλη, ταξί, αλεπού, καράβι, πινέλο, μήλο, παράθυρο, πόδι, σοκολάτα, πελεκάνος, φύλλα, Φθινόπωρο, μακρινό, φτάνει, ταξίδι, σχολείο, στέγη, κήπος, παίζαμε, γύρω – γύρω, πλοίο, ελικόπτερο, αεροπλάνο, μοτοσικλέτα, αερόστατο, σιδηρόδρομος.