Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποιώντας τον μαθητικό υπολογιστή στη τάξη … Γ. Λαγουδάκος – Χρ. Σταύρου
Advertisements

Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Άσκηση 6 Τα εμβαδά των τετραγώνων ΓΔΗΘ και ΑΒΛΘ του σχήματος είναι Ε 2 =900mm 2 και Ε 1 =49cm 2 αντίστοιχα. Να υπολογίσετε το μήκος της ΒΓ.
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Μαγικά τετράγωνα
Τάξη Ε Ενότητα 1 Πρόσθεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Θέατρο σκιών.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Αξία θέσης ψηφίου Ενότητα 1 – Δ’ τάξη. Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Αξιολόγηση Μαθητών στο λύκειο. Θέματα Οι ερωτήσεις Τα “λάθη” στις Ερωτήσεις Τα κριτήρια αξιολόγησης Η βαθμολόγηση Λίγο πριν τις εξετάσεις.
«ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ‘Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ’»
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
Πυθαγόρειο Θεώρημα Ιστορική επισκόπηση.
Άσκηση 7 Οι πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου ΑΒC είναι x-14, x, x+4 και η περίμετρος του είναι 80m. Να υπολογίσετε την τιμή του x και στη συνέχεια να επαληθεύσετε.
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
Το κείμενο είναι από την υπ’ αριθμ. Φ.12/428/85241/Γ1/ εγκύκλιο με τον ίδιο τίτλοίδιο τίτλο.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Το παπί (Παυλίνα Παμπούδη)
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
One Laptop Per Child The Squeak Utility Αθανασιάδης Π.Γιάννης
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Άσκηση 1: Μετατροπή Θερμοκρασίας
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.
Ας φτιάξουμε ένα ελέφαντα!
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Δραστηριότητα - απόδειξη
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΑΣΚΗΣΗ Να σχεδιαστούν (α) η Πρόσοψη, (β) η Πλάγια όψη σε τομή Β-Β και
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ Σε ένα σώμα ασκούνται δύο οριζόντιες δυνάμεις F 1, και F 2, και δύο κατακόρυφες F 3 και F 4 όπως φαίνεται στο σχήμα. Αν τα μέτρα των δυνάμεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο Μαρία Μ. Χαραλάμπους

(Κινέζικο τετράγωνο είναι το πιο κάτω σχήμα)

Άσκηση 1: Οδηγίες για γραφικά : Λευκό φόντο. Να δοθεί στον μαθητή στο πάνω μέρος της οθόνης το κινέζικο τετράγωνο με τα σχήματα του. Να φαίνεται η σκιά ενός τετραγώνου που να είναι χωρισμένο σε 4 τρίγωνα (ορθογώνια τρίγωνα). Π.χ.

Οδηγίες : « Διάλεξε τα κατάλληλα σχήματα από το κινέζικο τετράγωνο για να κατασκευάσεις το πιο κάτω σχήμα». Να δίδετε επιβράβευση στον μαθητή αν τοποθετήσει σωστά τα σχήματα.

Μετά να ζητάμε από τον μαθητή να συμπληρώσει το κενό κουτάκι στην πρόταση : « Χρησιμοποίησα …… τρίγωνα και έφτιαξα ένα τετράγωνο» .

Άσκηση 2: Οδηγίες για γραφικά : Λευκό φόντο. Να δοθεί στον μαθητή στο πάνω μέρος της οθόνης το κινέζικο τετράγωνο με τα σχήματα του. Να φαίνεται η σκιά ενός σπιτιού με ένα τρίγωνο και ένα τετράγωνο. Π.χ.

Οδηγίες : « Διάλεξε τα κατάλληλα σχήματα από το κινέζικο τετράγωνο για να κατασκευάσεις το πιο κάτω σχήμα». Να δίδετε επιβράβευση στον μαθητή αν τοποθετήσει σωστά τα σχήματα.

Άσκηση 3: Οδηγίες για γραφικά : Λευκό φόντο. Να δοθεί στον μαθητή στο πάνω μέρος της οθόνης το κινέζικο τετράγωνο με τα σχήματα του. Να φαίνεται η σκιά ενός τραπεζίου με δύο τρίγωνα και ένα τετράγωνο. Π.χ.

Οδηγίες : « Διάλεξε τα κατάλληλα σχήματα από το κινέζικο τετράγωνο για να κατασκευάσεις το πιο κάτω σχήμα». Να δίδετε επιβράβευση στον μαθητή αν τοποθετήσει σωστά τα σχήματα.