Θαλασσινό σχολείο Γ’ τάξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες πως παίζεται το παιχνίδι
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δημιουργία παρουσίασης:
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Δημιουργία παρουσίασης:
αναπαραστάσεις της πραγματικότητας σε δύο διαστάσεις
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Δημιουργία παρουσίασης:
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Χάσαμε την γάτα Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ρινόκερος και κόκορας σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Αξία θέσης ψηφίου Ενότητα 1 – Δ’ τάξη. Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Στο δρόμο για το σχολείο
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Τιτίνα, η κότα σ
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Από την Παρασκευή Σιδερά
Πέρα από τον μύθο!!!!.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Από την Παρασκευή Σιδερά
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Μάθημα 29: Ο πήθυσμός της Ευρώπης
1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θαλασσινό σχολείο Γ’ τάξη

Άσκηση 1 Άσκηση 2

Οδηγίες Δίνετε στα παιδιά ένα μονοπάτι λέξεων και θα πρέπει να οδηγηθούν στο θαλασσινό σχολείο.

Πατήστε πάνω στις λέξεις που περιγράφουν το σχολείο σας και οδηγήστε τον μολυβένιο στο θαλασσινό σχολείο.

Λύση Βότσαλα Θάλασσα Τηλέφωνα Πίνακες Πλάκα Κοχύλια Άμμος Επιστάτης Γραφείο Βάρκα Θρανίο Θόρυβος Καλοκαίρι Ρόφημα Θερινός Παρέα Φύκια Γοργόνα Φθινόπωρο Ψαράς Ζέστη Δασκάλα Μπανάνα δροσερό πεπόνι Κουβάς Θαλασσινός Φτυάρι Εποχιακός Ψάρια Καρπούζι Πεπόνι Σβηστήρι Πίνακας Μαθητής Σαγιονάρες Δουλειά Χορός Φάρμα Μαγιό Παγούρι Φυτά Θαλασσοταραχή Τετράδιο αρμενίζουν Μολύβι Αστερίας χαρτί

Γράψε σωστά την πρόταση

Π____ς θα ‘θελα η θάλασ__α να __ταν το σχολ___ ___ο μου.

Λύση Πώς θα ‘θελα η θάλασσα να ήταν το σχολείο μου.