Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Η Υποτακτική στα Αρχαία Ελληνικά
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Αξία θέσης ψηφίου Ενότητα 1 – Δ’ τάξη. Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Στο δρόμο για το σχολείο
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
δε μας αρέσει η προστακτική
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό,
Στοίβα, Ουρά.
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
Υποθετικοί λόγοι.
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Χρόνοι Κοντίδου Θέμις – Ε΄2.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Μικρό λεξικό με καταλήξεις
Παιδιά με απώλεια ακοής και προκλήσεις κατά την ένταξη τους Χριστίνα Γιασεμή Ειδική Εκπαιδευτικός Κωφών.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
Μικρό λεξικό με καταλήξεις
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο… Ενεστώτας – παρατατικό – Εξακολουθητικός Μέλλοντας

Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3

Οδηγίες Ένα σχολείο με ζώα, όπως ήταν η προηγούμενη άσκηση. Δασκάλα θα είναι η αλεπού. Δεν αφήνει το μαθητή να κάνει λάθος.

Ο ενεστώτας είναι ο χρόνος που φανερώνει ότι κάτι γίνεται ΤΏΡΑ.

Παιδιά, πατήστε πάνω στα ρήματα που μας δείχνουν παρόν (=τώρα)

κρατώ Έχω γράψει Τρέχουν Συμπλήρωσαν Άνοιξαν Θα ζωγραφίζω αγόρασα Παίζεις Αγοράζουν έλυναν Πέρασες πλένουμε Διαβάζει Θα θαύμαζα δένω Βλέπω Παρουσιάζει Θα ποτίσω Θα έτρεχα Γελούν Χάθηκα Σιδέρωσες δουλέψες Τοποθέτησαν Συμπληρώνω Μένετε Ντύθηκα Κρατώ Γεμίζω

Άσκηση 2 Τα παιδιά θα συμπληρώσουν τα ρήματα στον παρατατικό. Θα γράψουν με το πληκτρολόγιο.

Ο παρατατικός δηλώνει κάτι που έγινε στο παρελθόν (πριν) με διάρκεια (συνεχόμενα).

Μεταφέρετε τα ρήματα από τον Ενεστώτα (τώρα), στον Παρατατικό (πριν συνεχόμενα).

Υπάρχει πληκτρολόγιο. Θα πατούν (κλικ) τα γράμματα και θα τοποθετούνται. Δεν θα τους αφήνει να κάνουν λάθος.

Οι καταλήξεις του ενεστώτα να παρουσιαστούν με αυτό τον τρόπο Οι καταλήξεις του ενεστώτα να παρουσιαστούν με αυτό τον τρόπο. Τον παρατατικό οι μαθητές θα συμπληρώσουν τα ρήματα. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους. Ενεστώτα (=τώρα) Παρατατικός (= πριν με συνέχεια) Γράφω Έγραφα Λύνεις Έλυνες Τρέχει Έτρεχε Δένουμε δέναμε πλένετε πλένατε μένουν έμεναν ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ

Άσκηση 3 Η άσκηση 3 θα είναι η ίδια με την 2. απλά θα μετατραπεί από Ενεστώτα σε Εξακολουθητικό Μέλλοντα.

Σχηματίζεται με το θα + Ενεστώτα Ο Μέλλοντα Εξακολουθητικός, δηλώνει κάτι που θα γίνει στο μέλλον με διάρκεια (=συνέχεια). Σχηματίζεται με το θα + Ενεστώτα

Ενεστώτας (=τώρα) Μέλλοντας Εξακολουθητικός (= στο μέλλον συνέχεια) Διαβάζω Τρέχεις δουλεύει Σκαλίζουμε Ποτίζετε Οργανώνουν ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ