Ένα χελιδόνι σ. 28-29 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Δημιουργία παρουσίασης:
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
Δημιουργία παρουσίασης:
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Μαγικά τετράγωνα
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ρινόκερος και κόκορας σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Δημιουργία Λογαριασμού
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κανόνες ορθογραφίας ουσιαστικών
Τιτίνα, η κότα σ
Οδηγίες για την συμπλήρωση των test. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Με το όνομα Begin Assessment Χρόνος εξέτασης.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
κάνε κλικ για τη συνέχεια
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ Λεβεντούλα Καματάκη Ε2
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Το παπί (Παυλίνα Παμπούδη)
Ένα παιχνίδι για τα ζώα των ελληνικών δασών .
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά Στέλιος Μιχαήλογλου Στέλιος Μιχαήλογλου Άλγεβρα Α΄ Λυκείου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ»
Ενότητα # 1: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Ερωτήσεις σωστού-λάθους
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού
Hot Potatoes.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
Το Πληκτρολόγιο.
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα χελιδόνι σ. 28-29 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ

Άσκηση 1 Άσκηση 2 *Επιλογή

Άσκηση 1 Ένα χελιδόνι εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ πάνω στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα που λέιπει μεσα από μερικά προτεινόμενα γράμματα.

Σκέψου πόσα χελιδόνια έχει η φωλιά Σκέψου πόσα χελιδόνια έχει η φωλιά. Για να το βρεις συμπλήρωσε με «Ε, ε» τα κενά. Στη συνέχεια διάβασε δυνατά την πρόταση..

Η φωλιά _χει π_ντ_ χ_λιδόνια. Η φωλιά _χει π_ντ_ χ_λιδόνια.

Πόσα χελιδόνια έχει η φωλιά; 4

Άσκηση 2 Ένα χελιδόνι εμφανίζεται στην οθόνη και μας κρατώντας μια έφημερίδα και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ πάνω στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα που λέιπει μεσα από μερικά προτεινόμενα γράμματα.

Ο αγαπημένος σας παραμυθοποιός Ευγένιος Τριβιζάς, σας έστειλε με το χελιδόνι, το πιο κάτω γλωσσοδέτη. Συμπλήρωσε τα κενά και διάβασε και εσύ την είδηση.

___να ___λάφι, μα ποιο ___λάφι; ____να ___λάφι που τρώ__ι πιλάφι. ε Έ Α ι ___να ___λάφι, μα ποιο ___λάφι; ____να ___λάφι που τρώ__ι πιλάφι. Τριβιζάς, Ε. (1998). Αλφαβητάρι με Γλωσσοδέτες. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. ε Ο έ ε ε η ω