Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Δημιουργία Παρουσίασης
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια: Ελπίδα.
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Προφορική επικοινωνία
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Κείμενο.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Διαλέξεις- Παρουσιάσεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar

Τεχνικές Παρουσίασης 1. Εισαγωγή 2. Δεξιότητες 3. Περιεχόμενα 4. Μετάδοση 5. Οπτικά Μέσα 6. Συμπέρασμα

6 Ερωτήματα για μια Παρουσίαση 2. Ακροατήριο; 3. Περιεχόμενα; 5. Οπτικά Μέσα; 1. Σκοπός; 4. Μετάδοση Μηνύματος; 6. Διαδικαστικά;

Κάνε έρευνα Επέλεξε Επεξεργάσου Δόμησε Εξασκήσου Παρουσίασε Διάλεξε Οπτικά Μέσα Παραγωγή Παρουσίασης

Δομή Εισαγωγή (10-15 %) (10-15 %) Κυρίως Μέρος (75 % ) (75 % )Συμπέρασμα (10-15 %)

Δομή Εισαγωγή συστήνει τον παρουσιαστή συστήνει τον παρουσιαστή δίνει κίνητρο στο ακροατήριο δίνει κίνητρο στο ακροατήριο ορίζει το θέμα ορίζει το θέμα επισημαίνει τη σημασία του θέματος επισημαίνει τη σημασία του θέματος εξηγεί τους σκοπούς εξηγεί τους σκοπούς

Δομή Κυρίως Μέρος είναι ξεκάθαρα δομημένο είναι ξεκάθαρα δομημένο έχει λογική σειρά έχει λογική σειρά δίνει βασικές πληροφορίες δίνει βασικές πληροφορίες δίνει τα βασικά σημεία απλά και σύντομα δίνει τα βασικά σημεία απλά και σύντομα

Δομή Συμπέρασμα Συμπέρασμα δίνει ένα προσωπικό συμπέρασμα δίνει ένα προσωπικό συμπέρασμα επαναλαμβάνει τα βασικά σημεία επαναλαμβάνει τα βασικά σημεία αφήνει χρόνο για συζήτηση αφήνει χρόνο για συζήτηση ευχαριστεί το ακροατήριο ευχαριστεί το ακροατήριο

Φωνή Πρόσωπο Μάτια Χέρια Εμφάνιση Διάθεση Πόδια Μετάδοση Μηνύματος Στάση

Οπτικά Μέσα ► Πίνακας ► Flipchart ► Poster ► Επιδιοσκόπιο - Projector ► PowerPoint Παρουσίαση ► Video/camera ► Δείγματα προϊόντων ► Έκθεση έργων

Οπτικά Μέσα A. Σκοπός: ► Προκαλούν ενδιαφέρον ► Φέρνουν ποικιλία ► Σχηματοποιούν ιδέες ► Διατηρούν τον ομιλητή στη σειρά ► Μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της παρουσίασης

Οπτικά Μέσα B. Σχεδίαση: ► Διατήρησε την παρουσίαση απλή ► Ελαχιστοποίησε τις λέξεις ► Χρησιμοποίησε μεγάλο μέγεθος γραμμάτων ► Παρουσίασε τα βασικά σημεία ► Χρησιμοποίησε ακριβείς εκφράσεις ► Χρησιμοποίησε χρώματα, εικόνες, σχέδια, διαγράμματα ► Ετοίμασε σημειώσεις για το ακροατήριο

Οπτικά Μέσα Γ. Κανόνας: ΣΑΑΕ Σ ύντομο Α πλό Α κριβές Ε πεξηγηματικό

Οπτικά μέσα Η/Υ 1.Γράψε ένα καθαρό τίτλο που εξηγεί την κύρια ιδέα της κάθε διαφάνειας 2. Χώρισε το σενάριο σε μικρά κατανοητά κομμάτια 3. Μείωσε το φόρτο κρατώντας στην οθόνη το κείμενο που σε ενδιαφέρει και επεξηγώντας το περιεχόμενο 4. Χρησιμοποίησε γραφικά μαζί με λέξεις (αντί μόνο λέξεις) 5. Αυστηρά αφαίρεσε οποιοδήποτε σημείο δεν εξυπηρετεί την κύρια ιδέα

Οπτικά μέσα Η/Υ Γράψε ένα καθαρό τίτλο που εξηγεί την κύρια ιδέα της κάθε διαφάνειας

Οπτικά μέσα Η/Υ Χώρισε το σενάριο σε μικρά κατανοητά κομμάτια

Οπτικά μέσα Η/Υ Μείωσε το φόρτο κρατώντας στην οθόνη το κείμενο που σε ενδιαφέρει και επεξηγώντας το περιεχόμενο

Οπτικά μέσα Η/Υ Χρησιμοποίησε γραφικά μαζί με λέξεις (αντί μόνο λέξεις)

Οπτικά μέσα Η/Υ Αυστηρά αφαίρεσε οποιοδήποτε σημείο δεν εξυπηρετεί την κύρια ιδέα

Αξιολόγηση Μετά από κάθε παρουσίαση αξιολόγησε: ► «Έπιασε» το ακροατήριο τα βασικά σημεία; ► Ήταν τα οπτικά μέσα σαφή και χρήσιμα; ► Ήταν οι ερωτήσεις σχετικές; Όταν ταιριάζει χρησιμοποίησε γραπτές αξιολογήσεις

Συμπεράσματα ► Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει ένας αποτελεσματικός παρουσιαστής ► Η γνώση δεν αρκεί ► Το να επικοινωνείς σωστά είναι εξίσου σημαντικό ► Η επένδυση κόπου και χρόνου στη βελτίωση μιας παρουσίασης πάντα «επιβραβεύεται»

Καραϊβική Μια σύντομη παρουσίαση από τους Miriam Wack & Sabrina Keiner παράδειγμα

Εισαγωγή 1. Γεωγραφία 2. Πληθυσμός και Γλώσσα 3. Ιστορία 4. Οικονομία 5. Άποψη παράδειγμα

Γεωγραφία

Ιστορία  Το όνομα «Καραϊβική» προέρχεται από μια ινδιάνικη ομάδα  Το 1492 ο Χριστόφορος Κολόμβος έφθασε στην Καραϊβική παράδειγμα

Ευχαριστώ που με παρακολουθήσατε