Τροχοί και Υγεία Εργασία στην Οικιακή Οικονομία Τάξη: Α Τμήμα:1 ο Στράτος Καλογερόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ» ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Στις γιορτές έχουμε αγορές και πολυκοσμία. Όταν βγαίνουμε με τα.
Εκστρατεία ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Αρχή.
Μια πόλη για τους πεζούς
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τμήμα :A4.  Είναι η ικανότητα να αντιδρά κανείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο σε ένα ερέθισμα.  Είναι ο χρόνος μεταξύ της αποκάλυψης ενός ερεθίσματος και.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Από το 1979 έως το 1995 στις ΗΠΑ, 1400 άτομα βρήκαν το θάνατο χτυπημένοι από κεραυνό. Σε αυτούς δεν συμπεριλαμβάνονται.
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τίτλος Εργασίας: Το θρεπτικό μπρόκολο συμβάλει στην ζωή μας!!
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΟΜΙΧΛΗ ΒΡΕΓΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. Η ΟΜΙΧΛΗ Όταν οι οδηγοί πλησιάζουν περιοχές με πιθανότητα εμφάνισης ομίχλης, θα συναντήσουν την πρώτη.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τροχοί και Υγεία Εργασία στην Οικιακή Οικονομία Τάξη: Α Τμήμα:1 ο Στράτος Καλογερόπουλος

Πρέπει να φοράμε κράνος γιατί το κράνος: Αποτρέπει συγκρούσεις με ιπτάμενα έντομα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν απώλεια του ελέγχου. Διατηρεί ασπίδα προστασίας από το τσίμπημα των εντόμων, στις ευαίσθητες περιοχές όπως το λαιμό και τα μάτια σας Κάνει την οδήγηση στη βροχή δυνατή Συμβάλλει σημαντικά στη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος κατά τη διάρκεια κρύων συνθηκών και παγετού Βοηθά στην προστασία από ηλιακό έγκαυμα Προστατεύει τα μάτια σας από τα ισχυρά ρεύματα αέρα και τη σκόνη. Είναι η τελική ασπίδα προστασίας, όταν όλα τα άλλα έχουν αποτύχει (προσπάθεια αποφυγής ατυχήματος κτλ). Μπορεί να είστε αρκετά τυχεροί και το κράνος να μην χρειαστεί να σας προστατεύσει από μια κρούση, αλλά θα εξυπηρετεί όλους τους άλλους προστατευτικούς ρόλους που αναφέρθηκαν πιο πάνω, κάθε φορά που θα κάνετε βόλτα. Έχοντας αυτή τη λίστα προστασιών στο μυαλό σας είναι σαφές πως ένα κράνος τύπου "κράνος εργοταξίου" ή ανοιχτά jet δεν είναι καλή επιλογή. Γιατί πρέπει να φοράμε κράνος

Ένα μικρό βίντεο για να δούμε πόσο ευαίσθητο είναι το κεφάλι μας

Μύθοι και πραγματικότητες σχετικά με το κράνος Μύθος:Τα κράνη προκαλούν τραυματισμούς στον αυχένα και το κράνος. Πραγματικότητα:Έρευνες δείχνουν ότι τα κράνη μειώνουν τους τραυματισμούς στο κρανίο και τη συχνότητα σοβαρών τραυματισμών του αυχένα. Τα κράνη ευθύνονται μόνο για τους 4 στους 100 τραυματισμούς κρανίου και αυχένα που είναι συνήθως μικρής βαρύτητας. Η ανάλυση αυτών των τραυματισμών δείχνει ότι η χρήση του κράνους είχε ως αποτέλεσμα την προστασία από ένα θανατηφόρο ατύχημα με μόνο αντάλλαγμα μια απλή θλάση ή μωλωπισμό. Μύθος:Τα κράνη μειώνουν την ορατότητα. Πραγματικότητα:Τα κράνη που τηρούν τις προδιαγραφές παρέχουν ορατότητα, ποσοστό που ισοδυναμεί με τη φυσιολογική περιφερική όραση. Στην πραγματικότητα, λιγότερο από 3% της περιφερική όρασης περιορίζεται από ένα κράνος. Ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές απλά στρέφουν το κεφάλι τους λίγο παραπάνω αν χρειαστεί, για να ελέγξουν την κίνηση. Για να διαβάσετε κι άλλους μύθους μπείτε σε αυτό το site: article.asp?art_id=1804

Τι είναι το πρώτο που ακούμε μόλις μπούμε στο αυτοκίνητο; "Βάλε την ζώνη σου!" Μα τι έχουν πάθει πια όλοι με αυτή τη ζώνη; Μπορεί να μας φαίνεται βαρετό να πρέπει να βάζουμε την ζώνη μας ακόμη και για την πιο μικρή απόσταση που διανύουμε με το αυτοκίνητο (π.χ. από το σπίτι στον κτηνίατρο που βρίσκεται μόλις 2 δρόμους και μια γωνία παρακάτω). Αμέσως τώρα όμως θα διαπιστώσετε πως υπάρχουν αρκετοί πολύ σοβαροί λόγοι για να βάζουμε πάντα την ζώνη μας! Γιατί είναι σημαντική η ζώνη ασφαλείας. Είναι γνωστό πως σε περίπτωση δυστυχήματος η ζώνη μας κρατά στην θέση μας, έτσι ώστε να μην "πατήσουμε" από εκεί οπουδήποτε αλλού και να πληγωθούμε. Παράλληλα, Ιάπωνες ερευνητές απέδειξαν σε μελέτη τους πως οι επιβάτες των μπροστινών θέσεων, οδηγός και συνοδηγός, ακόμη κι αν φορούν οι ίδιοι την ζώνη τους, έχουν 5 φορές μεγαλύτερο κίνδυνο θανάτου και 3 φορές μεγαλύτερο κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού εάν οι επιβάτες των πίσω θέσεων δεν φορούν την δική τους ζώνη! Πώς γίνεται αυτό;

Εάν ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα 30 χμ/ώρα πρέπει να σταματήσει ξαφνικά σε περίπτωση δυστυχήματος, ένας ενήλικας μέτριου βάρους που βρίσκεται στο πίσω κάθισμα και ΔΕΝ φορεί την ζώνη ασφαλείας του, θα "πετάξει" προς τα μπροστά με δύναμη 3,5 τόνων! Αυτό σημαίνει πως ακόμη και σε περίπτωση δυστυχήματος με χαμηλή ταχύτητα, η δύναμη με την οποία θα χτυπήσει ένας επιβάτης του πίσω καθίσματος που δεν φορεί την ζώνη του πάνω στον οδηγό ή τον συνοδηγό είναι τεράστια, ισοδύναμη με ένα χτύπημα από ένα αντικείμενο βάρους 3,5 τόνων δηλαδή κιλών!!! Η μελέτη που έγινε στην Ιαπωνία αφορούσε τα δυστυχήματα που έγιναν στην χώρα (στην οποία η ζώνη ασφαλείας στις πίσω θέσεις δεν είναι υποχρεωτική) από το Έδειξε πως 80% των θανάτων και οι πλείστοι σοβαροί τραυματισμοί των ατόμων που βρίσκονταν σε θέση οδηγού ή συνοδηγού (μπροστινές θέσεις), θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί εάν οι επιβάτες των πίσω θέσεων είχαν φορέσει την ζώνη τους! Γιατί είναι σημαντική η ζώνη ασφαλείας. Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη καταλαβαίνουμε πως η ζώνη μπορεί μεν σε κάποιες χώρες να μην είναι υποχρεωτική αλλά πρέπει να την φοράμε ανεξάρτητα από το εάν φοβόμαστε ένα έλεγχο της αστυνομίας (και το αντίστοιχο χρηματικό πρόστιμο) ή όχι. Διότι μ' αυτήν δεν προστατεύουμε μόνο τον εαυτό μας, αλλά και τα άτομα που κάθονται στις μπροστινές θέσεις!

Όλα τα καινούρια οχήματα πλέον διαθέτουν αερόσακους για την προστασία των επιβατών (SRS). Δηλαδή εκτός από τις ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, έχουμε αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής και πολλούς άλλους. Κάθε αερόσακος έχει τοποθετηθεί με ειδικό τρόπο σε μια μονάδα από την οποία έχει σχεδιαστεί να φουσκώνει και να ενεργοποιείται με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα και δύναμη σε περίπτωση πρόσκρουσης. Γιατί είναι σημαντικοί οι αερόσακοι. Ακόμα ενεργοποιείται σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης, η οποία είναι μετωπική είτε υπό γωνία έως 30 μοίρες προς την νοητή ευθεία. Οι αερόσακοι προστατεύουν λοιπόν το κεφάλι, τον λαιμό, τον θώρακα από πρόσκρουση στο ταμπλό ή στο τιμόνι και το μπροστινό παρμπρίζ. Οι αερόσακοι ενεργοποιούνται σε συγκρούσεις ισοδύναμες ή μεγαλύτερες της δύναμης που επενεργεί όταν ένα όχημα, που κινείται με 15 έως 23 α/h σε τοίχο.

Αν ρωτήσουμε ένα μέρος των οδηγών εάν οδηγούν σωστά, το μεγαλύτερο ποσοστό θα απαντήσει ναι. Δεν είναι έτσι όμως, νομίζουμε ότι οδηγούμε σωστά αλλά δεν οδηγούμε σωστά τελικά. Υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζουμε ή αρκετές φορές αδιαφορούμε και βάζουμε σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή μας. Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα τροχαία. Είναι και η μέση, το στομάχι και η… γονιμότητά σας! Ας διαβάσουμε μερικά από τα ευρήματα των επιστημονικών μελετών για το τι μπορούμε να πάθουμε πίσω απ’ το τιμόνι – και τι μπορούμε να κάνουμε για να αποφύγουμε τα χειρότερα. 1. Περιορίστε τις… αποσπάσεις. Όπως τονίζει κάθε δάσκαλος οδήγησης που σέβεται τον εαυτό του, τα μάτια τείνουν να κοιτάζουν εκεί όπου απλώνονται τα χέρια. Κοντολογίς: για να αλλάξετε σταθμό στο ραδιόφωνο, χρειάζεστε 5,5 δευτερόλεπτα – 5,5 δευτερόλεπτα κατά τα οποία τα μάτια δεν κοιτάζουν τον δρόμο αλλά το ραδιόφωνο, ενώ το ένα χέρι μοιραία δεν βρίσκεται στο τιμόνι – ότι πρέπει για να τρακάρετε δηλαδή. Αν την ώρα της οδήγησης παίρνετε έναν τηλεφωνικό αριθμό, ο κίνδυνος τροχαίου τριπλασιάζεται. Εάν… κυνηγάτε τον αναπτήρα σας που αναπηδά αναλόγως με την κίνηση του οχήματος, ο κίνδυνος, εννεαπλασιάζεται. Και αν προσπαθείτε να στείλετε α, τον πολλαπλασιάζεται επί… 23, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Δημοσίας Υγείας»! Ασφαλής οδήγηση

2. Χαμηλώστε το κάθισμά σας. Οι οδηγοί που κάθονται ψηλά αισθάνονται σαν να οδηγούν αργά – γι’ αυτό και ενίοτε βλέπουμε τους οδηγούς των φορτηγών να τρέχουν και σταυροκοπιόμαστε (αν δεν πούμε κανένα… ιερογλυφικό). Χαμηλώστε λοιπόν όσο μπορείτε το κάθισμά σας, ώστε να έχετε εντονότερα την αίσθηση της ταχύτητας και να μην τρέχετε άθελά σας. 3. Ανάψτε τα φώτα σας. Καναδική μελέτη που έγινε πριν από αρκετά χρόνια έδειξε πως όσοι έχουν αναμμένα τα φώτα πορείας και την ημέρα, διατρέχουν κατά 11% μικρότερο κίνδυνο τροχαίου με άλλο αυτοκίνητο. 4. Μην… γραπώνετε το τιμόνι. Το τιμόνι δεν είναι… ρακέτα για να το αρπάζετε και να το κρατάτε σφικτά για να μην σας φύγει! Να το κρατάτε χαλαρά, δίχως να ενώνονται οι αντίχειρες με τους δείκτες σας, διότι εάν τρακάρετε, μπορεί να γυρίσει απότομα προς τα πίσω και να σας διαλύσει τους αντίχειρας. Ασφαλής οδήγηση Για περισσότερες συμβουλές επισκεφθείτε το site:

Όλα τα ποδήλατα πρέπει να πληρούν βασικούς κανόνες ασφαλείας, π.χ. για τα φρένα, το κουδούνι, και τους ανακλαστήρες. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ ισχύουν πρόσθετοι κανόνες, π.χ. σχετικά με την ορατότητα, τα κράνη, τα παιδικά καθίσματα και το ελάχιστο όριο ηλικίας για ποδηλασία σε δημόσιους δρόμους. Σχετικά με τους ποδηλάτες Τώρα που έρχεται το καλοκαίρι και ο καιρός έχει φτιάξει, σίγουρα έρχεται σε όλους μας η ιδέα για μια ανοιξιάτικη βόλτα με το ποδηλατάκια να είναι ευχάριστη αυτή η βόλτα και να μην καταλήξουμε στο νοσοκομείο θα πρέπει να εξακολουθήσουμε κάποιους κανόνες οδήγησης ώστε να απολαύουμε την βόλτα μας.

Χρήσιμοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε κατά την βόλτα μας με το ποδήλατο. 1. Οδηγείτε με βάση τον ΚΟΚ. Το ότι οι υπόλοιποι οδηγοί οχημάτων δεν το κάνουν, δεν είναι λόγος να μην το κάνετε κι εσείς. Ακολουθείτε πάντα τον ΚΟΚ και να απαιτείτε - όσο γίνεται - να το κάνουν και οι άλλοι. 2. Φροντίζετε να είστε πάντα ορατοί από τα άλλα οχήματα. Μέρα ή νύχτα, με κίνηση ή χωρίς, εσείς πρέπει να φαίνεστε και να ακούγεστε. 3. Εξοικειωθείτε με το ποδήλατό σας. Μην βγαίνετε στο δρόμο, στην κίνηση, πριν είστε απολύτως εξοικειωμένοι με το ποδήλατό σας - πώς στρίβει, πώς φρενάρει, πώς αλλάζετε ταχύτητες. Μαζέψτε χιλιόμετρα σε μικρότερους, συνοικιακούς δρόμους πριν αποφασίσετε να κατεβείτε στο κέντρο ή να βγείτε σε κεντρικούς δρόμους. Κι αυτό μας οδηγεί στην επόμενη συμβουλή: 4. Επιλέγετε εναλλακτικές διαδρομές. Το ποδήλατο έχει το πλεονέκτημα να κινείται σε κάθε είδους δρόμο και να είναι ευέλικτο στην κίνηση. Εκμεταλλευτείτε το. Δεν χρειάζεται να επιλέγετε τις κεντρικές αρτηρίες - έστω κι αν μοιάζει πιο γρήγορο - αλλά τους μικρότερους, παράλληλους δρόμους που έχουν λιγότερη κίνηση ομάδα του ΠΟΚ λίγο πριν την εξόρμηση της σε Κανάλια και Φανάρι. 5. Φροντίστε το ποδήλατό σας. Γίνετε "φίλοι" με το ποδηλατικό της γειτονιάς σας. Να το επισκέπτεστε συχνά, να φροντίζετε το ποδήλατό σας να είναι σωστά ρυθμισμένο, τα λάστιχα φουσκωμένα και να λειτουργεί άψογα.

6. Επιλέξτε ένα ποδήλατο κατάλληλο για τις μετακινήσεις σας. Επιλέξτε ένα ποδήλατο απλό, λιτό, με φτερά και προστατευτικά αλυσίδας, με λίγες ταχύτητες για να μην απασχολείστε περισσότερο με τις αλλαγές και λιγότερο με την οδήγηση (8 είναι αρκετές) και ευκολίες για να κρεμάτε την τσάντα σας ή ένα μπροστινό καλαθάκι. Η τιμή του πρέπει να είναι από τα 250 ως τα 600 ευρώ (μπορείτε να πάτε πιο ψηλά αλλά όχι πιο... χαμηλά) περίπου και, όπως είπαμε και πριν, σωστά ρυθμισμένο. Χρήσιμοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε κατά την βόλτα μας με το ποδήλατο 7. Ποτέ χωρίς φώτα όταν πέσει το φως της ημέρας. Είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας και τους άλλους. Επενδύστε σε ένα ισχυρό φωτάκι πίσω κι ένα καλό φως εμπρός, ικανά και τα δύο να σας καθιστούν ορατούς στα άλλα οχήματα αλλά και τους πεζούς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με με την βόλτα μας με τα ποδήλατα, επισκεφθείτε το site: poli.htmlhttp:// poli.html

Βιβλιογραφία %CE%BA%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82- %CE%BC%CE%B1%CF%82/ _el.htm asfali-podilasia-stin-poli.html