Χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικά προβλήματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Kινητικές Διαταραχές Φαινομενολογία- Κλινική ταξινόμηση Γ . Tάγαρης.
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
Μαθητής με π.ο. στο σχολείο μας. Τα κομμάτια του πάζλ.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Αδρενολευκοδυστροφία (ALD)
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ειδικής Αγωγής
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Κατηγορίες κινήσεων Αυτοματικές Εκούσιες Ημι-εκούσιες Ακούσιες 2.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
Μάρθα, 10 μηνών, δεύτερο παιδί υγιών γονέων Ιστορικό:Προωρότητα (29 εβδ.), νοσηλεία σε ΜΕΝ, δυσκολίες στη σίτιση, ευερέθιστη, δυσκολίες στον ύπνο.
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Γνωστικές Δυσχέρειες Διάκριση δυσκολιών Γενικές (όλη τη μαθησιακή διαδικασία) Ειδικές (ανάγνωση, γραφή,μαθηματικά) Είδος.
Νευρολογικές παθήσεις Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΣΟΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Παιδιά με Αναπηρίες.
Τι είναι τα αναβολικά στεροειδή; Τα αναβολικά στεροειδή είναι συνθετικά παράγωγα της τεστοστερόνης. Στους άντρες, η τεστοστερόνη παράγεται από τους όρχεις.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ Κ. Ασωνίτου.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Παθολογία άνω άκρου.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
Γεροντολογική Νοσηλευτική
ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ- Παραδείγματα
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Κινητικά προβλήματα Πολλαπλές αναπηρίες
ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΠαιδιΑ με ΣωματικΕΣ ΑναπηρΙεΣ & ΔυσκολΙεΣ ΠροσαρμογΗΣ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Γνωριμία με τα άτομα με ειδικές ανάγκες
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Το Δίκαιο.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου. ΟΡΙΣΜΟΣ Εγκεφαλική παράλυση είναι μια μόνιμη αλλά μεταβλητή διαταραχή της κινητικότητας και των στάσεων του σώματος,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικά προβλήματα Ομάδα: Ανώνυμοι -Σιάκκας Τριαντάφυλλος -Σαββοπούλου Φωτεινή -Τσαπάεβα Αλιόνα -Τσαπτσίδου Αλβίνα

Τα χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικές αναπηρίες αναφέρονται στη σωματική , συναισθηματική , κοινωνική , πνευματική και μαθησιακή κατάσταση και εξέλιξη, καθώς και στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν.

Τετραπληγία Διπληγία Ημιπληγία Μονοπληγία Σωματικά χαρακτηριστικά ανάλογα με τον αριθμό των μελών που έχουν προσβληθεί: Τετραπληγία Διπληγία Ημιπληγία Μονοπληγία

Τετραπληγία Διάχυτη διαταραχή του μυϊκού τόνου (περισσότερο υπερτονία παρά υποτονία) και στα τέσσερα άκρα, πυραμιδικής μορφής, με κύριες ατροφίες του προκινητικού και κινητικού φλοιού.

Διπληγία Υπερτονία ή υποτονία των κάτω άκρων με κινητικές διαταραχές πυραμιδικού τύπου.

Ημιπληγία Διαταραχή του μυϊκού τόνου, κυρίως υπερτονία (σπαστικότητα) και των εκούσιων κινήσεων, εντοπισμένη στο άνω και κάτω άκρο ομόπλευρα.

Όταν προσβάλλεται μόνο ένα άκρο του σώματος. Μονοπληγία Όταν προσβάλλεται μόνο ένα άκρο του σώματος.

Σωματικά χαρακτηριστικά ανάλογα με τις διαταραχές της κίνησης: Σπαστικότητα Αθέτωση Δυστονία Αταξία

Σπαστικότητα Κυριαρχεί ο αυξημένος μυϊκός τόνος με αποτέλεσμα τα μέρη του σώματος που χαρακτηρίζονται από αυτή τη νευρομυϊκή δυσλειτουργία,να παρουσιάζονται δύσκαμπτα ή ακόμα και άκαμπτα.

Αθέτωση Γενικευμένη ή τοπική κινητική δυσλειτουργία με κύρια δυσκολία στον έλεγχο και τον συγχρονισμό τον κινήσεων.

Δυστονία Ακούσιες, γρήγορες, ξαφνικές ασυγχρόνιστες κινήσεις κυρίως στον κορμό. Έναρξη στους πρώτους μήνες με υποτονία.

Αταξία Διαταραχή του συγχρονισμού των κινήσεων και της ισσοροπίας, εξαιτίας βλάβης της παρεγκεφαλίδας.

Κοινωνικό-συναισθηματικά χαρακτηριστικά Τα παιδιά που μεγαλώνουν με κινητικές αναπηρίες, βιώνουν εμπειρίες τέτοιες, που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη συναισθηματική τους εξέλιξη. Οι έντονοι πόνοι, τα απειλητικά για τη ζωή τους επεισόδια, που απαιτούν τις πιο πολλές φορές μακρόχρονη νοσοκομειακή νοσηλεία και άλλες ιατρικές παρεμβάσεις, τις περισσότερες φορές επηρεάζουν τη γενική τους διάθεση, τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, τα κάνουν επιθετικά, υπερκινητικά απαθή, αδιάφορα και τους στερούν την αποδοχή από την ομάδα ή την τάξη.

Πνευματικά χαρακτηριστικά: Η κινητική αναπηρία από μόνη της δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά και πνευματική υστέρηση, καθώς επηρεάζει μόνο την κινητικότητα και το άτομο διαθέτει όλες τις πνευματικές ικανότητες, που διαθέτουν και τα άτομα χωρίς κ.α

Μαθησιακά χαρακτηριστικά: Οι κινητικές αναπηρίες θέτουν περιορισμούς στη μάθηση των παιδιών. Τα παιδιά με κινητικές αναπηρίες δυσκολεύονται να δεχτούν πληροφορίες μέσω των αισθήσεων και να τις επεξεργαστούν.

Κοινωνικά χαρακτηριστικά : Παρουσιάσουν μεγάλη δυσκολία στην πρόσβαση σε δημόσια και ιδιωτικά κτίρια, λόγω των φυσικών εμποδίων όπως είναι η αδυναμία βαδίσματος, η έλλειψη ράμπας ή ανελκυστήρων για τα υψηλότερα πατώματα. Αντιμετωπίζουν σημαντικές διακρίσεις στην εύρεση εργασίας και την απόκτηση προώθησης των ευκαιριών.

Στερεότυπα και Προκαταλήψεις (κοινωνικός ρατσισμός απέναντι σε άτομα με κινητικά προβλήματα) Συνεχώς βλέπουμε ρατσισμό γύρω μας. Οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν με στερεότυπα και είναι προκατειλημμένοι απέναντι σε ανθρώπους κατώτερης κοινωνικής τάξης και σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι φοβούνται την διαφορετικότητα, αλλά οφείλεται και στην έλλειψη παιδείας.

και ας θυμόμαστε πως τα άτομα με αναπηρία έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς