Harvard ManageMentor ® Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα
2 Harvard ManageMentor: Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα Θέματα Συζήτησης Ποιο είναι το όραμα; Τι θα πρέπει να επικοινωνήσουμε στους άλλους; Πώς θα πρέπει να επικοινωνήσουμε το όραμα; © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.
3 Harvard ManageMentor: Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα Ποιο είναι το Όραμα; 1.Περιγραφή του οράματος: Πώς θα βελτιώσει αυτή η αλλαγή τη δουλειά μας; Πώς θα ωφελήσει αυτή η αλλαγή τους εργαζόμενους; 2.Βελτίωση του οράματος: Είναι το όραμά μας: Συναρπαστικό; Ρεαλιστικό; Εφικτό; Ευέλικτο στην περίπτωση που αλλάξουν οι συνθήκες; Εύκολο να το επικοινωνήσουμε; Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε αυτό το όραμα; © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.
4 Harvard ManageMentor: Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα Τι θα Πρέπει να επικοινωνήσουμε στους Άλλους; Τι θα ενεργοποιούσε και θα ενέπνεε την ομάδα σας να επιτύχει τους στόχους της προσπάθειας αλλαγής; Τι θα θέλουν και τι πρέπει να μάθουν; © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.
5 Harvard ManageMentor: Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα Πώς θα Πρέπει να Επικοινωνήσουμε το Όραμα; Πώς θα πρέπει να περάσουμε τα μηνύματά μας στις ομάδες μας και στους υφισταμένους μας; Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε την αμφίδρομη επικοινωνία; © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.
6 Harvard ManageMentor: Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα Επόμενα Βήματα Σχεδιάστε προσεκτικά την επικοινωνία της αλλαγής. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Τμήμα I και το Τμήμα II της Φόρμας για την Επικοινωνία της Αλλαγής, για να προσδιορίσετε τα άτομα με τα οποία θα πρέπει να επικοινωνήσετε και να σχεδιάσετε τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνήσετε μαζί τους. © Copyright 2010 Harvard Business School Publishing. All rights reserved. Harvard Business Publishing is an affiliate of Harvard Business School.