7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.
Advertisements

Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σεμινάριο με θέμα : ‘Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ… Β) …ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ : ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013 ΤΑΞΗ: Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ: ΤΡΙΤΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ: 17

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 1. ΛΙΤΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ01 2. ΣΕΙΡΛΗ ΝΙΚΗ ΠΕ19 3 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 1. ΛΙΤΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ01 2. ΣΕΙΡΛΗ ΝΙΚΗ ΠΕ19 3. ΚΟΥΤΑΛΟΥ ΧΑΡΑ ΠΕ15

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Έχοντας μια πρώτη εικόνα των μαθητών της Α’ Γυμνασίου, παρατηρήσαμε : Τη σημαντική αύξηση -σε σχέση με μαθητές παλαιότερων ετών-του χρόνου που διαθέτουν καθημερινά στην ενασχόληση με τον υπολογιστή, αποκλειστικά για διασκέδαση μέσω διαδικτύου. Επίσης θεωρήσαμε ανησυχητικό το γεγονός ότι μεγάλο μέρος των μαθητών δήλωναν ότι οι γονείς τους, δεν θέτουν όρια χρόνου και δεν γνωρίζουν ποιες σελίδες επισκέπτονται.

Στόχοι μας είναι: Η «αυτοπροστασία» των παιδιών με τη γνώση των κινδύνων του διαδικτύου και της αποφυγής τους Η ευαισθητοποίησή τους στο θέμα του εθισμού στη χρήση διαδικτύου Να πάρουν ερεθίσματα για άλλες μορφές δημιουργικής απασχόλησης είτε με τον υπολογιστή είτε όχι (ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ). Να ενημερωθούν οι γονείς των μαθητών του σχολείου μας για τους πιθανούς κινδύνους και τρόπους για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να τους αποφύγουν.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ: Έρευνα στο διαδίκτυο και στον τύπο. Δημιουργία ερωτηματολογίων, έρευνα ανάμεσα στους συμμαθητές τους και επεξεργασία των απαντήσεων. Δημιουργία αφισών με τα αποτελέσματα της έρευνας. Λήψη φωτογραφιών και video κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών επισκέψεων και επεξεργασία τους με τη χρήση υπολογιστή. Συνεργασία με τον καθηγητή του ΤΕΙ Πληροφορικής Λάρισας κ. Βλάχο Βασίλειο σε θέματα ασφάλειας διαδικτύου. Συνεργασία με την ψυχολόγο κ. Παπαγεωργίου Βιβή, με θέμα τις επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών από την χρήση του διαδικτύου.

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

Α’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ - ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Α’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ - ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η υλοποίηση του Α ‘ μέρους του προγράμματος, περιλαμβάνει : Εργασίες –επεξεργασία ΦΕ Ερωτηματολόγια - επεξεργασία τους Δημιουργίες - κατασκευές Συνεργασία με άλλους φορείς

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Εύρεση ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ, σχετικό με το θέμα του προγράμματος (ομαδοσυνεργατική εργασία).

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Κατασκευή ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΟΝΚΑΡΔΑΣ από πηλό, ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Κατασκευή ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΟΝΚΑΡΔΑΣ από πηλό, έχοντας ως κεντρικό θέμα το λογότυπο που δημιούργησαν οι μαθητές.

ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΦΕ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΡΓΑΣΙΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ME ΤΑ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ.doc ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ : ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ : ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ.doc

ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: Δημιουργία ΑΦΙΣΑΣ Οι μαθητές, χωρισμένοι σε τρείς ομάδες, επεξεργάστηκαν τα εξής θέματα, με σκοπό τη δημιουργία ΑΦΙΣΑΣ: ΟΜΑΔΑ Α’: εθισμός ΟΜΑΔΑ Β’: υποκλοπή κωδικών-ταυτότητας ΟΜΑΔΑ Γ’: ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ΟΜΑΔΑ Δ’ : εκφοβισμός- παρενόχληση.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ -ΤΕΛΙΚΗ ΑΦΙΣΑ: ΑΦΙΣΑ-Μορφές Διαδικτυακού εκφοβισμού-Αντιμετώπιση του Διαδικτυακού εκφοβισμού.doc

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΕΙ κ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΕΙ κ.ΒΛΑΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ κ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Β’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Β’ ΜΕΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Σκοπός του Β’ μέρους του προγράμματος: Να αντιληφθούν και να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές μέσα από βιωματικές δραστηριότητες πως: Πέρα από την εικονική πραγματικότητα του Διαδικτύου υπάρχει η πραγματική ζωή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Τα μέλη της ομάδας του προγράμματος συζήτησαν το θέμα: ΄΄ Οι καλύτερες στιγμές των διακοπών μου ΄΄. Σκοπός της συζήτησης, να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ότι τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μπορούν να τις βιώσουν μέσα από τις προσωπικές τους ΣΧΕσεις και τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ Τα μέλη της ομάδας του προγράμματος συζήτησαν το θέμα: ΄΄ Το να γνωρίζω τον εαυτό μου είναι βασική προϋπόθεση για οποιαδήποτε επιλογή στη ζωή ΄΄.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΡΩΙΝΟ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠO TON ΦΩΤΟΓΡAΦΟ κ. ΦΟΥΝΤΑ:

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΓΙΑΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΥΛΛΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ