ΡΟΖ ΣΤΙΛΕΤΑ Βιργινία Γκρίνια Εύα Γκρίτζαλη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

Μηχανισμοί Ελευθέριος Αθηνοδώρου.
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
Μορφές Ενέργειας.
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Κεφάλαιο 9: Περιστροφή Στερεού Σώματος
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Αρχή.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Χειρισμος αντικειμενου απο δυο ανθρωπομορφα ρομποτικα δαχτυλα
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Κεφάλαιο 11 Στροφορμή This skater is doing a spin. When her arms are spread outward horizontally, she spins less fast than when her arms are held close.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Δύναμη 1.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ενέργεια Η ενέργεια είναι κάτι πολύ χρήσιμο στην ζωή μας. Την χρησιμοποιούμε καθημερινά,χωρίς αυτή δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε.Η ενέργεια παρουσιάζεται.
ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΑΡΙΑΝΑ ΚΕΦΑΛΑ Β’
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ανάλογα με την προέλευση της ενέργειας και τον τρόπο που τη χρησιμοποιούμε, ονομάζουμε την ενέργεια:
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΡΕΗ ΥΓΡΗ ΑΕΡΙΑ ΡΕΥΣΤΑ
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
Ενέργειες.
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ.
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
5.4 ΜΟΡΦΕΣ & ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 5.5 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
“Worm Gear”, από MGA73bot2 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Περιστροφική κίνηση Κυκλική κίνηση Ροπή αδράνειας Ροπή δύναμης
Περιστροφή στερεού σώματος γύρω από σταθερό άξονα
Μηχανισμοί 25/12/2017.
ΦΥΣΙΚΗ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙKOY ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΠΑΝΟΣ Ο
Εργο W Σταθερή δύναμη F που μετακινεί σώμα για διάστημα s (χωρίς περιστροφή). Όπου φ η γωνία που σχηματίζει η δύναμη με την μετατόπιση. Μονάδα μέτρησης.
Κινητική ενέργεια στερεού σώματος λόγω μεταφορικής κίνησης
Υπεύθυνος καθηγητής – Κ . Βαλανίδης
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
Ηλεκτρικές Μηχανές Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Α΄ 1.
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Αντωνιάδης Αλέξανδρος
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μορφές ενέργειας Ηλίας Μπουναρτζής.
PROJECT 3 ΘΕΜΑ: ΔΥΝΑΜΗ- ΡΟΠΗ ΑΠΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ.
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Ηλεκτρικό κύκλωμα Ηλεκτρικό κύκλωμα είναι κάθε διάταξη που περιέχει ηλεκτρική πηγή αγωγούς, μέσω των οποίων μπορεί να διέλθει ηλεκτρικό ρεύμα .
Ταλαντώσεις Όλες οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις του βιβλίου.
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
Μορφές ενέργειας Ενότητα 1η.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΡΟΖ ΣΤΙΛΕΤΑ Βιργινία Γκρίνια Εύα Γκρίτζαλη ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΡΟΖ ΣΤΙΛΕΤΑ Βιργινία Γκρίνια Εύα Γκρίτζαλη

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ Προϊστορία, ιστορία, λειτουργία, χρήσεις του τροχού Ορισμός του τροχού Ο τροχός είναι κυκλικού σχήματος κατασκευή που περιστρέφετε γύρω από έναν άξονα. Ο νοητός άξονας περιστροφής θεωρείτε ακίνητος , περνά από το κέντρο του και είναι κάθετος στο επίπεδο του τροχού. Ο πραγματικός άξονας θα έχει μια από τις ακόλουθες δυο διαρρυθμίσεις : i) o τροχός θα είναι ελεύθερος να περιστρέφετε γύρω από αυτόν. ii) o τροχός θα είναι στερεά συνδεδεμένος με αυτόν. Προτού εφευρεθεί ο τροχός, οι άνθρωποι μετακινούνταν με τα πόδια, με κορμούς που επέπλεαν, με έλκηθρα ή με κανό. Ο τροχός είχε, ωστόσο, δυνατότητες που ξεπερνούσαν κατά πολύ αυτές τις παλιές τεχνικές.

Προϊστορία και ιστορία τροχού

Η κατάκτηση του κόσμου από τον τροχό ξεκίνησε στη Σουμερικά στο σημερινό Ιράκ. Οι Σουμέριοι έψηναν τούβλα και έχτιζαν δρόμους, και κάποιοι από αυτούς τους εφευρετικούς ανθρώπους κατασκεύασαν επίσης τους πρώτους τροχούς. Αυτοί αποτελούνταν από ξύλινες σανίδες, με μια τρύπα στη μέση για τον άξονα. Με τον καιρό, ο τροχός εξαπλώθηκε και στην υπόλοιπη Μεσοποταμία, ενώ, όταν δαμάστηκε το άλογο, έγινε δυνατόν να επιτευχθούν και μεγαλύτερες ταχύτητες. Όταν εμφανίστηκαν τα πολεμικά άρματα, η τεχνολογία του τροχού γνώρισε νέες δόξες. Η στεφάνη και οι ακτίνες έκαναν τον τροχό ελαφρύτερο και ανθεκτικότερο ενώ άξονες και πλήμνες μείωσαν τις τριβές και το έκαναν γρηγορότερο.

Ο τροχός του έτους Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι γιόρταζαν τη συνεχή περιστροφή του τροχού του χρόνου. Για τους οπαδούς του παγανισμού η αλλαγή των εποχών και η αλληλεπίδραση ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι είναι θεμελιώδεις. Ο διαρκής αυτός κύκλος είναι έκφραση μιας βαθύτερης πραγματικότητας, και με το να κάνει κανείς μία συνειδητή επιλογή δραστικής συμμετοχής στη ροή του έτους, είναι κάτι που οι παγανιστές μέσω αυτού βρίσκουν την αρμονία των πραγμάτων σε όλα τα επίπεδα, από το φυσικό μέχρι το θεϊκό και το προσωπικό. Ο τροχός με τις οχτώ ακτίνες, με την ονομασία ο Τροχός του Έτους, είναι ένα σύμβολο που αντιπροσωπεύει την ουσία των σημαντικών ιερών ημερών ή των Σάμπα στο παγανιστικό τελετουργικό ημερολόγιο. Προέρχεται από τον ηλιακό τροχό ή τον ηλιακό σταυρό, ένα προχριστιανικό ευρωπαϊκό ημερολόγιο που σηματοδοτούσε τα ηλιοστάσια και τις ισημερίες.

Λειτουργιά και χρήσεις τροχού Ο τροχός σε διάφορες μηχανικές εφαρμογές και μηχανήματα μπορεί να χρησιμοποιείται για τη μετατροπή περιστροφικής κίνησης σε γραμμική ή αντίστροφα. Για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο η παλινδρομική κίνηση του εμβόλου του κινητήρα μετατρέπεται σε περιστροφική κίνηση του στροφαλοφόρου άξονα μέσω του διωστήρα (μπιέλα), περιστροφική κίνηση του διαφορικού η οποία τελικά μετατρέπεται σε γραμμική κίνηση ολόκληρου του οχήματος μέσω των τροχών. Άλλο γνωστό παράδειγμα είναι το βαρούλκο: καθώς το συρματόσχοινο τυλίγεται γύρω από το τύμπανο, που δεν είναι παρά ένας τροχός, η περιστροφική κίνηση του τυμπάνου μετατρέπεται σε γραμμική κίνηση του φορτίου που βρίσκεται στο άκρο του συρματόσχοινου. Ένα ζευγάρι τροχών διαφορετικής διαμέτρου σε διάφορες μηχανικές εφαρμογές και μηχανήματα μπορεί να χρησιμοποιείται ως μειωτήρας ροπής. Γνωστό παράδειγμα είναι η μετάδοση κίνησης ή/και ισχύος μέσω ιμάντα. Επίσης γνωστό παράδειγμα είναι οδοντωτός τροχός (γρανάζι

ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

ΣΕΛΛΑ Εδώ θα πρέπει να αναφερθούμε ότι τα φαινόμενα απατούν. Και αυτό επειδή η άνεση που μας παρέχει μια σέλλα δεν είναι πάντα συνάρτηση του πάχους της επένδυσης που έχει. Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Βάρος: Ένας αναβάτης 65κιλών θα βρει αναπαυτική μια σέλλα που κάποιος άλλος 90κιλών θα φοβόταν να κάτσει επάνω. Υλικά κατασκευής: Ράγες από τιτάνιο, ατσάλι και κανναβονήματα όπως και το υλικό κατασκευής του σώματος της ανάρτησης έχουν διαφορετικές μηχανικές ιδιότητες και συνεπώς δίνουν πολύ διαφορετική αίσθηση κατά τη διάρκεια της βόλτας. Σχισμή: Τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει σέλλες με ειδική σχισμή στην επιφάνεια τους για να μη δέχεται πίεση η περιοχή του προστάτη. Διαστάσεις σέλλας: Οι διαστάσεις της σέλλας παίζουν και αυτές σημαντικό ρόλο. Πάρα πολλές εταιρίες πλέον διαθέτουν μοντέλα με διαφορετικές διαστάσεις για να ταιριάξουν όλοι οι σωματότροποι.

ΤΙΜΟΝΙ Τα τιμόνια στα ποδήλατα έχουν διάφορα πλάτη και γωνίες. Οι περισσότεροι διαλέγουν τιμόνι όσο και το άνοιγμα των ώμων τους. Ένα τιμόνι πιο πλατύ από το κανονικό όμως ανοίγει περισσότερο τα πνευμόνια με αποτέλεσμα να υπάρχει καλύτερος αερισμός αλλά και πολύ καλύτερος έλεγχος του ποδηλάτου, ωστόσο δεν είναι τόσο αεροδυναμική η θέση του αθλητή πάνω στο ποδήλατο. Λαιμός τιμονιού Η ιδανική θέση ποικίλει, ανάλογα με τον κάθε ποδηλάτη, το στιλ του, την ευλυγισία του, τις αναλογίες του σώματός του, καθώς και την γεωμετρία του ποδηλάτου, μεταξύ άλλων.

Βραχίονα - σχέσεις γραναζιών Το μήκος του βραχίονα μπορεί να είναι διαφορετικό από ποδηλάτη σε ποδηλάτη ανάλογα με το ύψος του και το στιλ του. Οι μεγαλύτεροι βραχίονες προσφέρουν πολύ καλύτερη άνεση, βοηθούν στην πίεση πιο βαριών σχέσεων γραναζιών, με μικρότερο στροφάρισμα .Απ την άλλη πλευρά αν κάποιος χρειάζεται στροφάρισμα αυτό γίνεται καλύτερα με του κανονικούς βραχίονες. Σαν σημείο αναφοράς θεωρούμε τους βραχίονες με μήκος 170 χιλιοστά για ποδήλατα με μήκος C-Τ μέχρι 54 εκατοστά. Οι σχέσεις των γραναζιών πάντως παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία σε γρανάζια και δίσκους. Ανάλογα με το τεραίν και το στιλ του καθενός μπορεί να διαλέξει τα κατάλληλα.

ΦΡΕΝΑ Σήμερα υπάρχουν δύο τύποι φρένων. Ο ένας είναι ο παραδοσιακός με τα «παπουτσάκια» ή τακάκια των φρένων να εφάπτονται στο στεφάνι της ρόδας κατά το φρενάρισμα, ώστε να προκαλέσουν την σταδιακή επιβράδυνση και το σταμάτημα του ποδηλάτου. Αυτός ο τύπος φρένων λειτουργούσε και λειτουργεί πολύ καλά μέχρι τώρα, είναι ελαφρύ και πολύ εύκολο στην επισκευή και συντήρησή του. Παρ' όλα αυτά το συγκεκριμένο σύστημα φρένων έχει μερικές αδυναμίες. Τα δισκόφρενα από την άλλη (μηχανικά ή υδραυλικά)  προσδίδουν ιδιαίτερη …εμφάνιση σ’ ένα ποδήλατο, ειδικά στα μάτια ενός αδαούς!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Η ενέργεια µας είναι γνωστή σε διάφορες μορφές όπως : -η κινητική ενέργεια που έχει ένα σώμα λόγω της ταχύτητας του -η φωτεινή ενέργεια που έχει το φως. -η ηχητική ενέργεια που µμεταφέρει ο ήχος. -η πυρηνική ενεργεία που περικλείεται στον πυρήνα των ατόκων και ελευθερώνεται µε τη διάσπαση του. -η θερμική ενέργεια που σχετίζεται µε τη θερμοκρασία του σώματος. -η χημική ενέργεια που υπάρχει σε χημικές ουσίες και ελευθερώνεται µε τις χημικές αντιδράσεις. Τα καύσιμα, οι τροφές και οι µμπαταρίες περικλείουν χημική ενέργεια. -η δυναμική ενέργεια που έχει ένα σώμα λόγω της παραμόρφωσης του ή λόγω της θέσης του (ύψος) .Τα ελατήρια που παραμορφώνονται µε επιμήκυνση συμπίεση περικλείουν δυναμική ενέργεια που ελευθερώνεται όταν αυτά επανέλθουν στην αρχική τους κατάσταση. Το νερό του υδροηλεκτρικού φράγματος έχει αποθηκευόμενη δυναμική ενέργεια.

Τρώγοντας την τροφή μας παράγουμε χημική ενέργεια Τρώγοντας την τροφή μας παράγουμε χημική ενέργεια .Την ενέργεια αυτή την μετατρέπουμε σε κινητική ενέργεια όπου είναι οι κινήσεις που κάνουμε με το σώμα μας για να θέσουμε σε λειτουργία το ποδήλατο. Η κινητική ενέργεια μεταφέρεται από το σώμα μας στη ρόδα του ποδηλάτου. Κινώντας την ρόδα μετατρέπουμε την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης πολλά ποδήλατα χρησιμοποιούν και το δυναμό. Όπου με την βοήθεια του ανάβεται το λαμπάκι του ποδηλάτου, δηλαδή η ηλεκτρική ενέργεια μετατρέπεται σε φωτεινή ενέργεια .   

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ