Ο αυτοστεφανούμενος νέος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του ολυμπίου Διός
Γιώργος Τζήκας Στ’2 Τάξη Είναι ένα χάλκινο άγαλμα που βρέθηκε στην θαλασσιά του Μαραθώνα το Το άγαλμα, μεγέθους μικρότερο από το φυσιολογικού,
ΝΕΡΟ Ο πλανήτης που ζούμε, η Γη, αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από νερό. Σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες θεός του νερού ήταν ο Ποσειδώνας,. ΜΑΚΡΗΣ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
el greco (Δομήνικος Θεοτοκόπουλος)
Επιτύμβιο άγαλμα, που θεωρείται ορόσημο στην εξέλιξη της αρχαίας ελληνικής πλαστικής και το τελευταίο της σειράς των αρχαϊκών κούρων. Σώζεται σχεδόν ακέραιο,
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
H υποταγή του ελληνικού κόσμου
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Γλυπτική της κλασικής περιόδου του 5ου αι. π.Χ.
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
Η Αθήνα σε 1 μέρα! Σωτηρούλα Σταύρου.
Κομήτης Οι Κομήτες είναι ουράνια σώματα που σε αντίθεση με τους απλανείς αστέρες και τους πλανήτες παρουσιάζουν όψη νεφελώδη, ενώ η ύλη από την οποία συνίστανται.
ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Η τεχνη των κλασικων χρονων
Ένα μοντέρνο παραμύθι…
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Στεγνη περιποιηση του χεριου
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Ικτίνος και Καλλικράτης
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Η Αίγυπτος είναι η χώρα από την οποία ξεκίνησε η μεγάλη καινοτομία στην εξέλιξη της ελληνικής πλαστικής. J. Boardman: Greek Sculpture, The archaic period,
 Ο έφηβος των Αντικυθήρων είναι ένα χάλκινο άγαλμαχάλκινοάγαλμα της ελληνιστικής περιόδου, το οποίο ανελκύθηκε από ένα ναυάγιο του 1ου αιώνα π.Χ., το.
Το ανάγλυφο των Ελευσίνιων Μυστηρίων! Ιφιγένεια Ηλιαδου! ΣΤ΄2.
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Οι Ολύμπιοι Θεοί στην τέχνη….
Πάσχα μέγα, Πάσχα των πιστών
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία.
ΑΓΊΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Μελέγγογλου Έλενα Σταθούλια Πηνελόπη Ψηλού Αγγελική.
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ!
Εμπρός για το νηπιαγωγείο Σπηλίου στο Ρέθυμνο…λίγο ακόμα και..
Η Άκρα Ταπείνωση Κουμεντάκου Βασιλική Πολυχρονόπουλος Αλκίνοος.
Η Άκρα Ταπείνωση Κουμεντάκου Βασιλική Πολυχρονόπουλος Αλκίνοος.
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Πεπλοφόρος Θεοδώρα Μπάφα Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
Άγαλμα Δία - Ποσειδώνα Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ ΣΤ’
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Καλλιόπη Ψαρουδάκη.
ΑΓΓΕΙΟΓΡΑΦΟΙ.
Το αναγλυφο του Τριπτολεμου των ελευσινιων μυστηριων
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Ερέχθειον.
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ-ΚΑΡΙΑΤΙΔΕΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Oλυμπιακοί αγώνες Ευτυχία Α. Δέσποινα Χ..
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Ε5. Η διαδικασία της μόρφωσης- ο Αθηναίος και η εργασία- η Αθήνα γιορτάζει (σελ ) πηγές:
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο αυτοστεφανούμενος νέος

Λίγα λόγια Βρέθηκε το 1915 κοντά στον ναό της Αθηνάς στο Σούνιο. Χρονολογείται κατά το 460-450 π.Χ. Oι διαστάσεις του είναι 48-49,5εκ. Εικονίζεται ο Νέος μετά από νίκη σε αθλητικούς αγώνες να σηκώνει το δεξί του χέρι και να στεφανώνει τον εαυτό του

Περιγραφή Το τμήμα που σώζεται παρουσιάζει τον νεο οποίος στέκετε γυμνός με το σώμα και το πρόσωπο προς τα αριστερά. Το στεφάνι που φορούσε έχει χαθεί. Πιθανώς να ήταν μεταλλικό. Τα μαλλιά σχηματίζουν κοντές μπούκλες που κρέμονται και σκεπάζουν τα αυτιά φτάνοντας μέχρι το σβέρκο, ενώ είναι δεμένα με κορδέλα που περνάει γύρω από το κεφάλι. Το σκηνικό ήταν χρωματισμένο σε χρώμα σκούρο μπλε, όπως φαίνεται από μερικά σημάδια μπογιάς.

Άλλη άποψη Μία άλλη άποψη είναι ότι ο νέος βγάζει το στεφάνι που φοράει στο κεφάλι και το δίνει.

Εικόνες

Πηγές Nigel Spivey: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ Wikipedia Μανόλης Ανδρόνικος: THE GREEK MUSEUMS