Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Ρατσισμός.
ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
ΗΛΙΚΙΑΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (AGEISM)
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Χαρακτηριστικά των παιδιών με κινητικά προβλήματα
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΣΚΑΡΩΝΗ ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΣΕΡΑΦΕΤΕΙΝΙΔΟΥ ΜΥΡΤΩ ΠΑΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Β’4 (φυλετικός)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΄Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Ρατσισμός.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ. ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Ο.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Ρατσισμός & Προκατάληψη
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Εκπαίδευση και μειονότητες
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε        ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΚΑΛΛΙΑ       ΚΑΝΑΚΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ         ΚΑΝΑΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΠΑΡΟΥΝΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΒΟΥΣΑΝΑΚΗΣ ΦΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΤΣΑΧΑΚΗ ΑΡΙΑΔΝΗ, ΑΓΡΙΜΑΚΗ ΑΝΕΖΙΝΗ

Περίληψη Τον τελευταίο καιρό η ομάδα μας , τα Γατόσκυλα , μελετά τα άτομα με αναπηρία , τις σχέσεις τους με τους άλλους ανθρώπους και το ρόλο τους στην κοινωνία. Μέσα από το INTERNET , από εγκυκλοπαίδιες και περιοδικά καθώς και από το ερωτηματολόγιο που δημιουργήσαμε καταλάβαμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλλά και η ίδια η κοινωνία φέρεται σε αυτά τα άτομα. Στο χρονικό διάστημα 8-11 Νοέμβρη μοιράσαμε σε 4 τμήματα της πρωτης 100 ερωτηματολόγια, από τα οποία πήραμε πίσω τα 80.Αναλύοντας τα αποτελέσματα της έρευνάς μας μέσω των ερωτηματολογίων καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα, τα οποία μάς βοήθησαν στην εργασία μας.Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε τις πληροφορίες που αντλήσαμε απο το Διαδύκτιο και προσθέσαμε πράγματα που θεωρήσαμε απαραίτητα ή σημαντικά.Τέλος, βρήκαμε εικόνες σχετικές με το θέμα μας και τις προσθέσαμε στην εργασία μας. Βασικός σκοπός αυτής της εργασίας δεν είναι να μάθουμε γενικά τι πιστεύει ο κόσμος για τα άτομα με ειδικές ανάγκες , αλλά να καταλάβουμε ότι το διαφορετικό δεν είναι αναγκαστικά αρνητικό και να μάθουμε να ζούμε με τη διαφορετικότητα και να την αποδεχόμαστε.

Εισαγωγή Στις μέρες μας, παντού συναντάμε κάτι διαφορετικό σχετικά με την θρησκεία, την εθνικότητα, την εμφάνιση αλλά και με τα σωματικά χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες-ανάγκες καθενός ανθρώπου.Δυστυχώς όμως πολλοί είναι οι άνθρωποι που δεν αποδέχονται καθετί το διαφορετικο. Η διάκριση αυτή σε βάρος ατόμων, κοινωνικών ομάδων ή κατηγοριών ατόμων,που προσδιορίζονται με βάση τα φυλετικά ή και πολιτισμικά τους χαρακτηριστικά, με συνέπεια την ανάπτυξη αισθήματος υπεροχής και ανωτερότητας προς αυτούς ονομάζεται ρατσισμός.   Μορφές Ρατσισμού - Φυλετικός: διακρίσεις βασισμένες στη διαφορετικότητα του χρώματος ή εναντίον φυλών του τρίτου κόσμου. - Εθνικός: η αίσθηση της υπεροχής ενός έθνους έναντι των άλλων (εθνικισμός, σοβινισμός). - Κοινωνικός: διακρίσεις βασισμένες σε πολιτικές, ιδεολογικές, πνευματικές, οικονομικές,πολιτιστικές διαφορές, διακρίσεις σε βάρος των γυναικών, των μειονοτήτων, των ατόμων με ειδικές ανάγκες

Αιτίες Αναπηρίας Απροσεξία παιδιών στα σχολεία Παρακινδυνευμένη συμπεριφορά κυρίως των αγοριών Τροχαία ατυχήματα

Διακρίσεις Ανάγκη συμπαράστασης και ψυχικής επαφής Τρόποι αντιμετώπισης: έντονο βλέμμα, αδιαφορία και περιφρόνηση από το συνάνθρωπο, εργοδότη ή συνάδελφό του

Ψυχολογικοί παράγοντες και στερεότυπα που αποτρέπουν τους εργοδότες να προσλαμβάνουν άτομα με αναπηρία Λιγότερο παραγωγικοί Φόβος προς τον τρόπο αντιμετώπισής τους Δεν έχουν θέση εργασίας που να ταιριάζει σε άτομο με αναπηρία Προβλήματα με τους συναδέλφους Φόβος εμπλοκής σε συγκεκριμένα νομοθετικά πλαίσια

Νομοθεσία Το κράτος μεριμνά για την υγεία και την προστασία των ατόμων με αναπηρία όσον αφορά: την εκπαίδευσή τους την εργασία και απασχόλησή τους την κοινωνική ασφάλισή τους τις μεταφορές τους

Τα άτομα με αναπηρία έχουν μεν ειδικές ανάγκες, όμως διαθέτουν ασφαλώς και ειδικές ικανότητες, τις οποίες αναπτύσσουν, με αξιοθαύμαστο τρόπο, ως μηχανισμούς αναπλήρωσης έναντι των πεδίων όπου υστερούν .

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕΕΕΕΕ !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!