Εργασία Μαθήματος :Τεχνολογίες Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Advertisements

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Διδακτική της Πληροφορικής
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
1 η Παρουσίαση 1. Ομάδα Μ Συμεωνίδης Πολυχρόνης Βουλγαράκης Δημήτρης Σουλίδης Άγγελος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης Νικόλαος Ζαφείρης Δημήτριος Ζαμίχος.
OpenOffice Απο τον: Ανδρέα Μπουράκη Msc in Distributed Systems Engineering
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Η επιστήμη του Web.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
Διδακτική Πληροφορικής
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Μαυρίδης Κωνσταντίνος Ιγνατιάδου Τατιανή Κοτσιάμπαση Κατερίνα Βουβούση Μαρία Γκάπη Ελένη Πρότζεκτ 1 Γενικό Λύκειο Νάουσα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Msc in Distributed Systems Engineering
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία Μαθήματος :Τεχνολογίες Εκπαίδευσης Ζέρβας Τριαντάφυλλος 994 Ηλίας Κωνσταντίνος 970 Καραφέρη Ελευθερία 930 Μουτσινάς Κωνσταντίνος 1002 Παππαϊωάνου Χρήστος 1001 Σιάρρας Θεοχάρης – Δημήτριος 1115 Σκαφίδας Σπύρος 958 Σούμπλης Ιωάννης - Αντώνιος 1020 Τσότσος Παναγιώτης 1046 Ομάδα :Ε Ομάδα Ε

Tuxmath Ένα «παιχνίδι» που βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν τα Μαθηματικά Αναπτύχθηκε από τον Bill Kendrick tux4kids και παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2011 Ενσωματώνει όχι μόνο υπολογισμούς διάφορων πράξεων και παραστάσεων αλλά και υπολογισμούς του κοινού παρονομαστή των κλασμάτων σε κάποια άλλη έκδοση του. Ομάδα Ε

Χαρακτηριστικά Ως λογισμικό ανοιχτού κώδικα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα να επεκταθεί ή να προσαρμοστεί, αφού υποστηρίζεται από ενεργές κοινότητες εθελοντών προγραμματιστών. Αρχικά δημιουργήθηκε για να τρέχει μόνο στα Linux, αλλά πλέον Υποστηρίζει όλες τις μεγάλες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Windows, Macintosh Linux / Unix και BeOS. Ομάδα Ε

Χαρακτηριστικά Υποστηρίζει τη δυνατότητα multiplayer. Είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 40 γλώσσες. Υποστηρίζει τη δυνατότητα multiplayer. Είναι μια γραφική εφαρμογή και χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SDL για να έχει πρόσβαση στα ηχεία, το πληκτρολόγιο, το ποντίκι κ.τ.λ. Ο πηγαίος κώδικας γράφτηκε σε GPLv3+. Ομάδα Ε

Πλεονεκτήματα Δωρεάν / Open-source. Υποστήριξη για όλα τα λειτουργικά. Εύκολο στη χρήση. Μεταφρασμένο σε πολλές γλώσσες(+ελληνικά αλλά έχει ελείψεις). Χαμηλές απαιτήσεις hardware. Συνδυάζει διασκέδαση και μάθηση. Υγιής ανταγωνισμός μέσω του multiplayer. Eπιλογές παιχνιδιού που καλύπτουν όλες τις βασικές αριθμητικές πράξεις. Δυνάτοτητα προσαρμογής του παιχνιδιού ανάλογα με τις ανάγκες και δυνατότηες των μαθητών. Αναπτύσσεται διαρκώς και προστίθενται νέες δυνατότητες. Ομάδα Ε

Εκπαιδευτικοί Στόχοι του Tux4Kids: Το λογισμικό είναι δωρεάν: μπορείτε να το κατεβάσετε για χρήση στο σπίτι, σε φορητούς υπολογιστές αλλά και στο σχολείο. Το πρόγραμμα αυτό χρησιμοποιείται από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Είτε είστε γονέας, δάσκαλος, ή ένα παιδί, το Tux4Kids λογισμικό θα ανταποκριθεί στις ανάγκες σας για μια πιο διασκεδαστική μάθηση! Ομάδα Ε

Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί: Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί: Διασκεδαστικό παιχνίδι εκμάθησης. Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας από 7 ως 13 ετών Για εξάσκηση στην πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό, διαίρεση καθώς και αρνητικούς αριθμούς Μultiplayer LAN διαγωνισμοί Factoroids – μάθε κλάσματα και δυνάμεις όσο οι πέτρες πετούν στο διαστήμα! Ομάδα Ε

Στόχοι για τον μαθητή Να μάθει να πληκτρολογεί σε υπολογιστή. Στόχοι για τον μαθητή Να μάθει να πληκτρολογεί σε υπολογιστή. Μέσω του παιχνιδιού να μάθει σωστά τις βασικές αριθμητικές πράξεις. Να μάθει εύκολα να υπολογίζει πολλαπλάσια αριθμών. Να μάθει πράξεις μεταξύ θετικών & αρνητικών αριθμών. Ομάδα Ε

Στόχοι για τον δάσκαλο Να βοηθήσει τους μαθητές μέσω ενός διασκεδαστικού προγράμματος να θέσουν γερές βάσεις για τις επόμενες τάξεις. Να κάνει το μάθημα του πιο ενδιαφέρων και δημιουργικό. Να κάνει εξοικονόμηση υλικού (χαρτί, μελάνι,…) που θα χρησιμοποιούσε για ασκήσεις ή τεστ μάθησης μαθηματικών. Να εισάγει τους μαθητές στην νέα γενιά μάθησης και στην χρήση των Η/Υ που σίγουρα θα τους χρειαστεί στο μέλλον. Ομάδα Ε

Χρήση του Τuxmath Μέσω του προγράμματος One Laptop per Child ειδικά ατομικά laptops (olpc) μοιράστηκαν σε σχολεία υπανάπτυχτων κυρίως χωρών(Jamaica,..) , στα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν εκπαιδευτικά λογισμικά . Το πιο δημοφιλές software φάνηκε να είναι το TuxMath. Είναι αυτό που χρησιμοποιείται πιο συχνά και οι μηχανικοί που περιστασιακά αναβάθμιζαν το λογισμικό είπαν ότι τα παιδιά που έχασαν το παιχνίδι στην διάρκεια της αναβάθμισης ήταν πάρα πολύ ανυπόμονα στο να ξανανοίξου.   Μία διευθύντρια αυτών των σχολείων είπε ότι κανονικά όταν οι μαθητές της τετάρτης τάξης εξεταζόντουσαν, το αποτέλεσμα ήταν γύρω στο 40 %. Τα παιδιά όμως που χρησιμοποίησαν το TuxMath το αποτέλεσμα ανέβηκε στο 61 % Ομάδα Ε

Παρόμοια open-source λογισμικά TuxMathScrabble : Μαθηματική εκδοχή του γνωστού επιτραπέζιου παιχνιδιού Scrabble. Απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξάσκησή τους στις μαθηματικές πράξεις. Tuxpaint : Λογισμικό ζωγραφικής για παιδιά ηλικίας από 3 εως 12 (για παράδειγμα, παιδιά προσχολικής ηλικίας και παιδιά δημοτικού). Tuxtyping : Λογισμικό για την εκμάθηση πληκτρολόγησης (typing) με την χρήση ορισμένων παιχνιδιών. Gcompris : Μια σουίτα εκπαιδευτικού λογισμικού για παιδιά ηλικίας 2 έως 10 ετών,περιέχει δραστηριότητες για άλγεβρα, επιστήμη, γεωγραφία, ανάγνωση κ.ά. Ομάδα Ε

Πηγές http://en.wikipedia.org/wiki/Tux,_of_Math_Command http://tux4kids.alioth.debian.org/tuxmath/ http://www.newbreedsoftware.com/ www.google.com Ομάδα Ε

Ερωτήσεις – Απορίες ? Ομάδα Ε