BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Brand της εταιρείας μας • Όραμα : Όχι σύλληψη, εξορία, κράτηση λόγω διαφορετικές πεποιθήσεις • Στόχοι: Ευαισθητοποίηση κοινού-άσκηση πίεσης σε καθεστώτα.
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Καλώς ήρθατε στις Οικονομικές Επιστήμες
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Μεταθέσεις & Συνδυασμοί
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Δημοτικές Εκλογές 2010 Δήμος Θεσσαλονίκης. Δημοτικές Εκλογές 2010 Δήμος Θεσσαλονίκης Ταυτότητα Έρευνας Ανάθεση: Αγγελιοφόρος της Κυριακής Διεξαγωγή: Palmos.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της Refugee Γνωστοποίηση των δράσεων για την αποτροπή των εφήβων από την ένταξή τους σε ρατσιστικές οργανώσεις Ένταξη σε διήμερο εκδηλώσεων ενάντια στο ρατσισμό και την ξενοφοβία Περιορισμοί: Χρονικοί (πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του εξαμήνου) Σχεδιαστικοί (πρέπει το αποτέλεσμα να είναι γραφιστικό) 2

ΠΡΟΦΙ Λ Ποιοί είμαστε: Η Refugee StudioIII είναι μία ελληνική μη κυβερνητική οργάνωση, που με την δράση της βοηθά τους πρόσφυγες να ενταχτούν στην κοινωνία. Όραμα και αποστολή: Το όραμα της Refugee StudioIII είναι ένας κόσμος στον οποίο κανείς δεν θα εκδιώκεται από την πατρίδα του και θα αισθάνεται ασφαλής εκεί. Δηλαδή ένας κόσμος που η δράση της Refugee StudioIII θα είναι περιττή. Στόχοι: Να ενημερώσει τους ανθρώπους. Να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους. Να γνωστοποιήσει την δράση της. Να ασκήσει θεσμική πίεση. Κεντρικές αξίες: Ισότητα, δυναμισμός, προστασία, συμμετοχικότητα και σύμπραξη, σταθερότητα, σεβασμός στην διαφορετικότητα 3

ΠΡΑΚΤΙΚ Α 1 η εβδομάδα 2 η εβδομάδα Επιλογή θέματος Αρχικό BRIEF Τελικό BRIEF Ανταγωνιστές Σύνταξη ΠΡΟΦΙΛ 3 η εβδομάδα Εντοπισμός σχεδιαστικών ευκαιριών Αποκρυστάλωση στόχων

4 η εβδομάδα 5 η εβδομάδα Σύνταξη ερωτηματολογίου Ανάλυση αποτελεσμάτων Επίσκεψη στη Βαρδάκειο Οπτικοποίηση αξιών Moodboards Λογότυπο και έρευνα Trends 6 η εβδομάδα Προσδιορισμός απαιτήσεων Προσδιορισμός προδιαγραφών Μελέτη χώρων Layout Ιδέες και προτάσεις

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΚΟ: Να γίνει ευρέως γνωστή η ΜΚΟ Refugee studioΙΙΙ και Να προσελκύσει εθελοντές για τη δράση της Προσφυγικά θέματα: Να αυξήσουμε τη συνειδητοποίηση του κοινού και την ευαισθητοποίηση των media προς τους πρόσφυγες και τους ζητούντες άσυλο. ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ. Η εφηβική ηλικία είναι μια απο τις πιο επικίνδυνες για ένα άτομο να υιοθετήσει φασιστικές αντιλήψεις. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τον προβληματισμό των νέων αλλά και του περιβάλλοντος τους. 6

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕ Σ ανάλυση μάρκας ανταγωνιστών 7

8

9

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ μοντελοποίηση ερωτηματολογίου

INFOGRAPHIC CHARTS Γνωρίζετε την διαφορά πρόσφυγα και μετανάστη; ΝΑΙ 69 % ΟΧΙ 31 %

Απο τα άτομα που απάντησαν ΝΑΙ όταν τους ζητήθηκε να την περιγράψουν με λίγα λόγια μόνο 25 απο αυτούς το έκαναν και μόνο 21 την απάντησαν σωστά. INFOGRAPHIC CHARTS Γνωρίζετε την διαφορά πρόσφυγα και μετανάστη;

Καθόλου 0 Σπάνια 12 Συχνά 15 Πόσο συχνά ακούτε για φαινόμενα ρατσισμού στη Σύρο; Συνέχεια 4

4 Οι 3 απο τους είναι και οι ίδιοι αλλοδαποί

Υπάρχει έντονο πρόβλημα στη Σύρο, καθώς 80% των μαθητών απάντησαν ότι ακούν ΣΥΧΝΑ-ΣΥΝΕΧΕΙΑ για κρούσματα ρατσισμού, ενώ κανένας δεν απάντησε ΚΑΘΟΛΟΥ 3 στους 4 αλλοδαπούς είναι πιθανότατα θύματα τέτοιων κρουσμάτων αφού απάντησαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ Δεν υπάρχει καμία επίγνωση για αλλες ΜΚΟ με αυτο το θέμα Συμπεράσματα για την σχεδιαστική προσέγγυση: Το ύφος που εντυπώνεται περισσότερο είναι χιουμοριστικό, συγκινητικό και επιθετικό, εξίσου Αξίες που θεωρούν σημαντικότερες για μία τετοια ΜΚΟ είναι η ισόοτητα, η αλληλεγγύη και η κατανόηση Το ποσοστό που θεωρεί την αφίσα αποτελεσματικό μέσο είναι ιδιαίτερα υψηλό. 70% 15

Στο πλαίσιο ποιοτικής έρευνας πραγματοποιηθηκάν δύο συνεντέυξεις σε άτομα των δύο διαφορετικών ηλικιακών ομάδων (19χρονη φοιτήτρια, 54χρόνη συνταξιούχος εκπαιδευτικός) που αφορούν το target group μας. Τα συμπεράσματα που βγάλαμε είναι τα εξής: Και οι δύο έρχονται σε αλληλεπίδραση με τις αφίσες. Η 54χρονη έχει ως βασικό κίνητρο την ενημέρωση, ενώ την 19χρονη την κεντρίζει η απεικόνιση. Και οι δύο προτιμούν το περιεχόμενο της αφίσας να είναι μια απλή ιδέα δοσμένη με έξυπνο τρόπο. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ μοντελοποίηση συνεντεύξεων 16

Η φοιτήτρια θεωρεί ότι πρόβλημα της αφίσας συχνά είναι η υπερφόρτωση πληροφορίας, ενώ η συνταξιούχος θεωρεί ότι το πρόβλημα δεν είναι η ίδια η αφίσα ως μέσο, αλλα η αδιαφορία που κυριαρχεί στην εποχή μας. Η 19χρονη έρχεται σε αλληλεπίδραση με τις αφίσες κυρίως σε μέρη ψυχαγωγίας και διασκέδασης, ένω η 54χρονη, αν έχει χρόνο, είναι προθυμη να δει μια αφίσα σε οποιοδήποτε μέρος. συνέχεια 17

TREND S

Κουλτούρα Εναλλακτικοί τρόποι ζωής:Κοινωνική δικτύωση: 19

Τεχνικές και τεχνολογίες Εκμετάλλευση δαπέδου:Προβολές: 20

Τέχνη Remixes, mixes επανάληψη και αφαιρετικότητα: 21

Web και διαφήμιση Περιορισμός όγκου πληροφοριών στις ιστοσελίδες Χρήση τεχνικών eye tracking Ευανάγνωστες γραμματοσειρές Bold and capital Έντονη σεξουαλικότητα:Παιδικά σκίτσα: 22

Αφίσες ανταγωνιστών Συμβολισμοί :

ΕΡΕΥΝΑ ΛΟΓΟΤΥΠΩΝ Χρωματική μελέτη των logo: Μπλέ και το πράσινο Μελέτη μορφής: Κύκλος και ανθρώπινη φιγούρα Μελέτη γραμματοσειρών: Sans serif fonts Αναγράφεται η λέξη refugee Διαφοροποιήσεις 24

REFUGEE STUDIOIII ανάλυση μάρκας

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΡΚΑΣ 26

ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΞΙΩΝ 27

MOODBOARD S 28

29

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ LOGO Χρώματα: Μαύρο (Κύρος,Σοβαρότητα) Κόκκινο (Δυναμικότητα,Ενταση) Λευκό (για φόντο) Σχήματα: Απεικόνιση του ίδιου του πρόσφυγα με: Καμπύλες Αφαιρετική μορφή Γραμματοσειρές: Λιτές Ευανάγνωστες 30

H ΙΔΕΑ 31

ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ LOGO 32

ΠΡΟΣΧΕΔΙ Α 33

ΤΕΛΙΚΟ LOGO Για φυλλάδια, επιστολές κλπ:Για αφίσες κλπ: 34

OXI: Σε περίπτωση που το φόντο δεν είναι λευκό, το λογότυπο θα μπαίνει μέσα σε λευκό πλαίσιο: 35

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ Κύρια: Δευτερεύουσα: RGB: RGB:

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ Σ Ευδιάκριτο λογότυπο εταιρείας Να διαβαστεί το κείμενο Να μην επηρεάζεται από καιρικές συνθήκες Επαρκής φωτισμός χώρου Εμφανές σημείο παράθεσης Χρήση χρωμάτων εταιρείας Ευδιάκριτο κείμενο Όχι μεγάλο κείμενο 38

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕ Σ Το λογότυπο σε άσπρο φόντο ή άσπρο πλαίσιο Ελάχιστη διάσταση λογότυπου 5cm x 7cm Όχι αυτοεξηγούμενη εικόνα Παράθεση σε προστατευμένους χώρους Τοποθεσία με αυτόνομο φωτισμό Τοποθεσίες: Παλλάς, DJango, θερινό Παλλάς Χρήση κόκκινου, μαύρου, άσπρου και δευτερεύουσας παλέτας σε περιοχές που χρησιμοποιούνται solid colors 39

Ελάχιστο μέγεθος γραμματοσειράς ανάλογο της σύνθεσης Μια επεξηγηματική φράση (ελαστική προδιαγραφή) Layout αφίσας ταινίας Διαστάσεις μικρή Α3, μεγάλη 68,5x 97,5cm Προσανατολισμός κάθετος 40

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ 41

42

43

44 ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ

ΜΕΛΕΤΗ LAYOUT 45

46

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ 47

To be continued… 48