Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Έρευνα για το διαδίκτυο
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο.  Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip)
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σχ. Έτος: 2011-2012 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 1ο ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: « Αστικοί δρόμοι και μαθητική κινητικότητα» Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας

ΟΙ ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ: ΟΙ ΑΕΤΟΙ ΟΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ

Σκοπός και στόχοι έρευνας: -Να εντοπίσουν οι μαθητές τους κινδύνους και τα προβλήματα στους αστικούς δρόμους από και προς το σχολείο. -Να αναπτύξουν την κατάλληλη συμπεριφορά ώστε να φθάσουν ασφαλείς στο σχολείο. -Να προτείνουν λύσεις και τρόπους αντιμετώπισης της υπάρχουσας κατάστασης. -Να χαραχθούν βιώσιμες αστικές μετακινήσεις από και προς το 1ο ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας -Να λειτουργήσουν ως πρεσβευτές της ασφάλειας στους δρόμους για τους συνομηλίκους τους και τις οικογένειες τους.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ : Συζητούν, καταγράφουν, συγκρίνουν, αξιολογούν τα δεδομένα, κάνουν βιβλιογραφική αναζήτηση, δημιουργούν ερωτηματολόγιο, χρησιμοποιούν οπτικοακουστικά μέσα, κάνουν μελέτη πεδίου, επιλύουν προβλήματα, παίρνουν συνεντεύξεις από επαγγελματίες, κάνουν χαρτογράφηση των διαδρομών, φωτογραφίζουν, προτείνουν λύσεις, παρουσιάζουν στο κοινωνικό σύνολο που ανήκουν.

Υποθέματα Οι αστικοί δρόμοι ως υποδομή για την μετακίνηση τους από και προς το σχολείο. Τα μέσα μεταφοράς που χρησιμοποιούν οι μαθητές. Προβλήματα και δυσκολίες που συναντούν στην καθημερινή μετακίνηση τους. Λύσεις και τρόποι αντιμετώπισης τους.

Μέσο έρευνας:Ερωτηματολόγιο Ερωτήσεις Μοιράστηκε σε όλες τις τάξεις του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας. + Αποτελέσματα

ΕΡΩΤΗΣΗ 1η Ποιό μέσο χρησιμοποιείται για να πάτε στο 1ο ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας; α. ποδήλατο 11 β. μηχανή 68 γ. λεωφορείο 112 δ. ιδιωτικό αυτοκίνητο 22 ε. με τα πόδια 13 15 μαθητές χρησιμοποιούν 2 διαφορετικά μέσα μετακίνησης 4 μαθητές χρησιμοποιούν 3 διαφορετικά μέσα μετακίνησης Σύνολο :207 μαθητές

Πώς μετακινούνται οι μαθητές;

ΕΡΩΤΗΣΗ 2η Αν οδηγείτε ιδιωτικό αυτοκίνητο ή μηχανή έχετε δίπλωμα; α. ΝΑΙ 31 β. ΟΧΙ 139 37 μαθητές δεν οδηγούν

Οι μαθητές οδηγούν;

ΕΡΩΤΗΣΗ 3η Γνωρίζετε τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και τον εφαρμόζετε; α. γνωρίζω και εφαρμόζω 148 β. γνωρίζω αλλά δεν εφαρμόζω 49 γ. δεν γνωρίζω 30

Γνωρίζουν τον Κ.Ο.Κ;

ΕΡΩΤΗΣΗ 4η Ο χρόνος που απαιτείται για την μετακίνησή σας από και στο σχολείο είναι: α. λιγότερος από μισή ώρα 124 β. περισσότερος από μισή ώρα και λιγότερος από μία ώρα 57 γ. περισσότερος από μία ώρα 26

Διάρκεια μετακίνησης μαθητών από και προς το σχολείο:

ΕΡΩΤΗΣΗ 5η Το κόστος της μετακίνησής σας ανά ημέρα είναι: α. έως ένα ΕΥΡΩ 35 β. περισσότερο από ένα ΕΥΡΩ και έως πέντε ΕΥΡΩ 61 γ. περισσότερο από πέντε ΕΥΡΩ 19 δ. χωρίς οικονομικό κόστος 92

Το κόστος μετακίνησης ανά ημέρα είναι:

ΕΡΩΤΗΣΗ 6η Η μετακίνησή σας από και προς το σχολείο είναι: α. εύκολη 89 β. μέτριας δυσκολίας 86 γ. δύσκολη 32

Ο βαθμός δυσκολίας μετακίνησης είναι:

ΕΡΩΤΗΣΗ 7η Με ποιο κριτήριο επιλέγετε τη διαδρομή σας από και προς το σχολείο; α. την ασφάλεια 45 β. το χρηματικό κόστος 22 γ. το χρόνο 45 δ. όλα τα παραπάνω 99 4 μαθητές επέλεξαν 2 κριτήρια

Κριτήριο επιλογής διαδρομής από και προς το σχολείο είναι:

ΕΡΩΤΗΣΗ 8η Αν μετακινείστε με μέσα μαζικής μεταφοράς είστε ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που σας παρέχουν; α. ευχαριστημένοι 57 β. μερικώς ευχαριστημένοι 107 γ. δυσαρεστημένοι 43

Ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση στην μετακίνηση ΜΜΕ:

ΕΡΩΤΗΣΗ 9η Έχετε εμπλακεί σε ατύχημα κατά την μετακίνηση σας από και προς το σχολείο; α. ποτέ 156 β. μια φορά 34 γ. περισσότερες φορές 17

Εμπλοκή μαθητών σε ατύχημα:

Προτάσεις και λύσεις Βελτίωση της αστικής υποδομής των δρόμων από και προς το σχολείο. Έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας μαθητή, ώστε να πληρώνονται τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με τις μετακινήσεις που υλοποιούνται. Οργάνωση και συνεργασία μαθητών για εναλλασσόμενη μετακίνηση με την βοήθεια των γονιών τους. Οι μαθητές που οδηγούν να οδηγούν σύμφωνα προς την αμυντική οδήγηση. Οι μαθητές να μετακινούνται με οικολογικό τρόπο και συμπεριφορά.