Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Advertisements

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Συστήματα επισιτισμού
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
 Πλεονεκτήματα των φαγητών εύκολης χρήσης  Μειονεκτήματα των φαγητών εύκολης χρήσης  Οδηγίες για τη σωστή χρήση φαγητών εύκολης χρήσης  Θρεπτική.
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ:5 ΤΟ ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Α’
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ. Να καθορίσει ένα αγοραστικό πρότυπο για το είδος του προϊόντος που χρειάζεται Να πληροφορήσει τον προμηθευτή για το ποιες είναι.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ο καθορισμός της σωστής τιμής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ- ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ-ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Όνομα προϊόντος.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3 06:55 ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3 Ευριπίδης Σάββα

06:55 Στόχοι του μαθήματος Διακρίνει το ρόλο που διαδραματίζει ο τύπος της επιχείρησης. Διακρίνει το ρόλο που διαδραματίζει η εποχή του χρόνου στη σύνθεση του μενού. Επεξηγεί το ρόλο που διαδραματίζει η διαθεσιμότητα των προϊόντων. Ευριπίδης Σάββα

Ο ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ο τύπος της επιχείρηση καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τη σύνθεση του εδεσματολογίου. Τα εστιατόρια τύπου Mc Donald’s προσφέρουν διαφορετικό μενού από το μενού που θα μπορούσε να προσφέρει ένα παραλιακό εστιατόριο.

Ο ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Τα οικογενειακά εστιατόρια έχουν διαφορετικό μενού από το εστιατόριο που προορίζεται για νεαρά ζευγάρια και επαγγελματίες. Παραλιακά εστιατόρια VS εστιατόρια της πόλης.

ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Καιρικές συνθήκες: Tο μενού πρέπει να γίνεται με βάση τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα την κάθε εποχή του χρόνου καθώς και με τις καιρικές συνθήκες.

ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ειδικά φαγητά : οι γιορτές πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Πάσχα, Χριστούγεννα, Αγία Εβδομάδα.

ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Προμήθειες προϊόντων: η σωστή επιλογή και η εξαίρετη ποιότητα των υλικών με τα οποία θα παρασκευαστεί το μενού είναι απαραίτητα. Οι προμήθειες που διατίθενται στη αγορά σε κάθε εποχή πρέπει να χρησιμοποιούνται σωστά. Το κάθε προϊόν είναι σωστά να καταναλώνεται στην εποχή του για να απολαμβάνεται καλύτερα από τους πελάτες.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ Προϊόντα του τόπου. Εποχικότητα. F.I.F.O. για οικονομία. Χρησιμοποιούμε περισσεύματα τροφίμων σωστά. Τα προϊόντα πρέπει να μπορούμε να τα προμηθευόμαστε εύκολα.

06:55 Αξιολόγηηση Ποιο ρόλο διαδραματίζει ο τύπος της επιχείρησης στη σύνθεση του μενού; Ποιο ρόλο διαδραματίζει ι η εποχή του χρόνου στη σύνθεση του μενού; Επεξηγείστε το ρόλο που διαδραματίζει η διαθεσιμότητα των προϊόντων στη σύνθεση του μενού. Ευριπίδης Σάββα