Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
Advertisements

Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Το μυστικό του μουσείου
Του περιβάλλοντος συνείδηση η οικονομική οδήγηση.
ΡΑΦΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ [ζωγράφος]
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Ζωγράφος Μιχαήλ Άγγελος
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Ο βασιλιάς των βατράχων
Το σχολείο μου το 27’.
Παρίσι!Μία πόλη γεμάτη αξιοθέατα!!!!
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". " ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". Τελλόγλειο.  Ψάχνοντας βαθιά στα σκονισμένα ράφια του μυαλού μου μπορώ να αναγνωρίσω πίσω από τις ξεχασμένες μου αναμνήσεις.
Τα ψάθινα καπέλα.
Ελ Γκρέκο.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
Λεονάρντο Ντα Βίντσι Αγαθοκλής Πέτσας.
Σάντρο Μποτιστέλι Ο Αλεσσάντρο ντι Μαριάνο Φιλιπέπι γεννήθηκε το , γνωστός περισσότερο ως Σάντρο Μποτιτσέλλι, ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος.
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Λεονάρντο γεννήθηκε στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του 1452. Το πλήρες όνομά του ήταν "Leonardo di ser Piero da Vinci",
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
Σάντρο Μποτιστέλι Ο Αλεσσάντρο ντι Μαριάνο Φιλιπέπι γεννήθηκε το , γνωστός περισσότερο ως Σάντρο Μποτιτσέλλι, ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΕΙΚΟΝΕΣ-ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.
Πάμπλο Πικάσο Κυβισμός
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
54Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
Ο Γύζης και η «ζουρλοκαντέρω» Άρθρο του Ζενάκου Αυγουστίνου στο «Τεχνηέντως» ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011 ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ, ΑΝΑΠΛ.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. Την κατάληξη –ισμός, την συναντούμε σε πολλές λέξεις όπως ρατσισμός, Βουδισμός,παραλογισμός κ.α.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
ΠΑμπλο Πικασο.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
Ένα εισαγωγικό ταξίδι στον κόσμο της τέχνης..  Η τέχνη, ως δημιούργημα του ανθρώπου, είτε υπηρετεί τη θρησκεία, τις πεποιθήσεις, τα ιδανικά είτε εξυπηρετεί.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
4ο Ερευνητικό Πεδίο Τα αντιπολεμικά μηνύματα μέσα από τη ζωγραφική
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΗ τεχνη Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης Παρασκευή Πυρπιρή Β2 Σχ. Έτος:
Φρούτα και ζωγραφική.
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
25. Η Εκκλησιαστικη τέχνη στη Δύση Δανάη Φιλιπποπούλου
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη

«Η ζωγραφική είναι πνευματική υπόθεση» Λεονάρντο Ντα Βίντσι

“Δεν υπάρχει αφηρημένη τέχνη. Πάντα πρέπει να ξεκινάς με κάτι “Δεν υπάρχει αφηρημένη τέχνη. Πάντα πρέπει να ξεκινάς με κάτι. Στη συνέχεια έχεις τη δυνατότητα να απομακρύνεις κάθε ίχνος της πραγματικότητας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος όμως…. καθώς η ιδέα του αντικειμένου θα έχει αφήσει ένα ανεξίτηλο ίχνος.” Πάμπλο Πικάσο

Το 1952 ο Πάμπλο Πικάσο ομολογεί ευθαρσώς ότι η Τέχνη κείτεται θαμμένη σε κατάσταση αποσύνθεσης και ότι ο ίδιος αποτελεί έναν από τους διάσημους νεκροθάφτες της, έναν δημόσιο κλόουν, τον καιροσκόπο τσαρλατάνο που εκμεταλλεύεται την απαιδευσιά, την κενότητα και την υποκρισία των «φιλότεχνων».

«...Εγώ ο ίδιος, από την εμφάνιση του κυβισμού και μετά, τάισα αυτούς τους τύπους με αυτά που ήθελαν και ικανοποίησα αυτούς τους κριτικούς με όλες τις γελοίες ιδέες που πέρασαν από το μυαλό μου. Όσο λιγότερο τις καταλάβαιναν τόσο περισσότερο με θαύμαζαν... Σήμερα, όπως ξέρετε, είμαι γνωστός, είμαι πλούσιος. Αλλά όταν είμαι μόνος δεν έχω την αυθάδεια να με θεωρώ καλλιτέχνη... Έχω καταλάβει την εποχή μου και έχω εκμεταλλευτεί την ηλιθιότητα, τη ματαιοδοξία, την πλεονεξία των συγχρόνων μου... Είναι μια πικρή ομολογία αυτή η ομολογία μου, πιο επίπονη από ότι φαίνεται. Αλλά τουλάχιστον και επιτέλους είναι τίμια» Πάμπλο Πικάσο.

Σημασία έχει να καταλάβουμε πως ένιωθε ο καλλιτέχνης.» «Βασική αρετή του μεγάλου καλλιτέχνη είναι το βάθος του υλικού και ηθικού οράματος. Σημασία έχει να καταλάβουμε πως ένιωθε ο καλλιτέχνης.»

«Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένας σωστός ζωγράφος είναι πολύ σχολαστικός, πολύ απαιτητικός, αναζητά ισορροπίες ανάμεσα στις μορφές και τα χρώματα. Έτσι εξετάζουμε τον πίνακα σαν σύνολο αλλά αναζητούμε παράλληλα λεπτομέρειες.»

Αν επιθυμείτε να κατακτήσετε τη γνώση της μορφής των πραγμάτων, αρχίστε από την πιο μικρή λεπτομέρεια και κινηθείτε από τη μια λεπτομέρεια στην άλλη μόνο αφού έχετε συγκρατήσει την πρώτη στη μνήμη σας και έχετε εξοικειωθεί μαζί της. Λεονάρντο ντα Βίντσι, Codex Trivulzianus.