91 ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Advertisements

 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης Πυρόπληκτων Περιοχών Το πρόγραμμα της Φτέρης εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχεδιασμό που.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
87ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 6-8/11/2009
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Jigsaw: Τί είναι;.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Ενότητα: Θερμομονωτικά υλικά
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
‘Οι Δράσεις του ΙΜΕΤ για τη βέλτιστη και καινοτόμο σχολική μεταφορά' Γεωργία Αϋφαντοπούλου Ερευνήτρια Α’ -Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΙΜΕΤ Ινστιτούτο Βιώσιμης.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 11ου Γ/σίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

91 ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Π.Ε. ΜΕ ΘΕΜΑ: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΡΔΑΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΕΓΑ ΒΙΟΛΕΤΑ ΒΑΡΔΑΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΕΓΑ ΒΙΟΛΕΤΑ ΦΥΤΡΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΒΑΚΑ ΔΩΡΑ ΜΠΕΓΕΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΦΟΥΡΗ ΕΙΡΗΝΗ ΓΑΒΡΙΛΗ ΔΑΦΝΗ ΠΑΠΑΔΟΥΛΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΚΑΒΑΚΟΥ ΙΛΙΑΝΑ ΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑΝΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΔΗ ΜΥΡΣΙΝΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΣΙΝΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΤΟΪΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΥΛΑΚΗ ΕΡΜΙΟΝΗ

Η εξοικονόμηση ενέργειας στη σχολική κοινότητα Τίτλος προγράμματος: « Μειώνω το ενεργειακό αποτύπωμα του Σχολείου μου » Διάρκεια προγράμματος : 3-5 μήνες ΣΚΟΠΟΣ Η εξοικονόμηση ενέργειας στη σχολική κοινότητα

ΣΤΑΔΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΦΟΡΜΗΣΗ Βίντεο με βιοκλιματικό σχολείο

ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟΧΟΙ : Να ερευνήσουν… Να ανακαλύψουν… Να χειρίζονται… Να γνωρίσουν… Να συνεργαστούν… Να προτείνουν λύσεις … Να αλλάξουν συνήθειες…

ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ Κέλυφος Κτιρίου Σχολικοί Πόροι Ηλεκτρικές Συσκευές Περιβάλλων Χώρος Λειτουργίες

ΚΕΛΥΦΟΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΥΛΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ, ΓΚΑΒΑΚΟΥ ΙΛΙΑΝΑ, ΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑΝΝΑ

Τοίχοι, Δάπεδα, Οροφή, Παράθυρα, Πόρτες Καταγραφή υπάρχουσας κατάστασης : Ερευνούν – Ανακαλύπτουν Θερμοδιαπερατότητα →Συντελεστές Απώλειες Θερμότητας → Ανάγκες Απόδοση συστήματος → Κατανάλωση→ Ρύποι Τρόποι βελτίωσης Α. Υλικά θερμομόνωσης, μέρη εφαρμογής, τρόποι εφαρμογής → Οφέλη Συνεργασία μαθητών με ειδικούς επιστήμονες, εξειδικευμένα κέντρα, επισκέψεις πεδίου

Τρόποι εργασίας Βιβλιογραφική έρευνα, Έρευνα διαδικτύου Ομιλίες ειδικών Μελέτη περίπτωσης Ανάληψη δράσης Συνολικές προτάσεις προς αρμόδιους φορείς Ενημέρωση σχολικής και τοπικής κοινότητας

Ηλεκτρική ενέργεια-συσκευές ΜΕΓΑΛΟΥΔΗ ΜΥΡΣΙΝΗ, ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΣΙΝΗ, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΣΤΟΪΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΠΑΥΛΑΚΗ ΕΡΜΙΟΝΗ

Ηλεκτρική ενέργεια-συσκευές Καταγραφή ηλεκτρικών συσκευών Λειτουργία και χρήση τους Τι ενεργειακή κλάση έχουν Καταγραφή αλόγιστης χρήσης Επιπτώσεις της αλόγιστης χρήσης στο: Άτομο Περιβάλλον (φυσικό – κοινωνικό)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Καταγραφή συμπερασμάτων σχετικά με την αλόγιστη χρήση Συνέντευξη με το συντηρητή του σχολείου Δημιουργία ερωτηματολογίου αναφορικά με την ενεργειακή κατανάλωση στο ανθρώπινο δυναμικό του σχολείου (επεξεργασία excel), στατιστικά συμπεράσματα Επίσκεψη σε βιοκλιματικό σχολείο Μέτρηση ενεργειακού αποτυπώματος: http://www.dipe-serron.gr/apotipoma Προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας (αναζήτηση ενεργειακά αποδοτικών συσκευών, τρόπου χρήσης κ.ά.) Δημιουργία PPt με παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων της έρευνας με στόχο την ευαισθητοποίηση των συμμαθητών τους

ΒΑΡΔΑΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΕΝΕΓΑ ΒΙΟΛΕΤΑ, ΦΥΤΡΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΒΑΚΑ ΔΩΡΑ Σχολικοί Πόροι ΒΑΡΔΑΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΕΝΕΓΑ ΒΙΟΛΕΤΑ, ΦΥΤΡΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΒΑΚΑ ΔΩΡΑ

Εξερεύνηση χώρου (μέσω παρατήρησης στο πεδίο) Καταγραφή (συγκέντρωση στοιχείων σε συνεργασία με τον σύλλογο καθηγητών Κατηγοριοποίηση (ανάλυση των αποτελεσμάτων της καταγραφής) Διερεύνηση στάσης (σύνταξη ερωτηματολογίου για μελέτη της χρήσης των πόρων και ανάλυση αποτελεσμάτων)

Συνέπειες της τάσης στο ευρύτερο περιβαλλοντικό πλαίσιο (αναζήτηση στο διαδίκτυο – προβολή βίντεο) Παρέμβαση στη σχολική κοινότητα (ανακοινώσεις, διάχυση πληροφοριών, δρώμενα) Αναστοχασμός - πρόταση

ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧΩΡΟΣ ΜΠΕΓΕΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΠΑΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧΩΡΟΣ ΜΠΕΓΕΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΠΑΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΚΑΦΟΥΡΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΓΑΒΡΙΛΗ ΔΑΦΝΗ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧΩΡΟΣ Α. ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ Β. ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧΩΡΟΣ Α. ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ Β. ΠΡΑΣΙΝΟ ΑΥΛΗ ΤΑΡΑΤΣΑ ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ Αναγνώριση , παρατήρηση, αξιολόγηση της υπάρχουσας κατάστασης Προτάσεις για δραστηριότητες με φύλλα εργασίας : Α.Εξερεύνηση στο google earth B. Εντοπισμός προβλημάτων (ύπαρξη πάρκων-πρασίνου στην περιοχή, βιομηχανιών κ.λ.π) Γ. Προτάσεις – εφικτές λύσεις για βελτίωση για μονοδρόμηση, δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, πάρκινγκ για ποδήλατα, φωτοβολταϊκά, Δ. Ενεργοποίηση Φορέων - δήμοι, σύλλογοι κ.λ.π

Πράσινο Δενδροφύτευση φυλλοβόλα - αειθαλή Δημιουργία κήπου, ξήλωμα της ασφάλτου, δημιουργία λιμνούλας Πράσινη ταράτσα (γλάστρες κ.λ.π)

ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧΩΡΟΣ 1.Μετρήστε με βήματα την αυλή του σχολείου και φτιάξτε ένα απλό περίγραμμα . 2. Σχεδιάστε μέσα στην σχεδιάγραμμα τα κτήρια, τα γήπεδα και όποια άλλα κτίσματα υπάρχουν μέσα στην αυλή. 3. Βρείτε πώς είναι προσανατολισμένη η αυλή (Βορράς-Νότος κ.λ.π) ως εξής : 4. Σημειώστε τα σημεία του ορίζοντα που βρήκατε στο έδαφος με κιμωλία 5. Βρείτε την κατεύθυνση του ανέμου 6. Σημειώστε τα είδη των φυτών που υπάρχουν ήδη στην αυλή 7. Κάντε μερικές προτάσεις για τα σημεία όπου θα μπορούσατε να προσθέσετε πράσινο (γλάστρες κ.λ.π.)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΡΔΑΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΕΓΑ ΒΙΟΛΕΤΑ ΦΥΤΡΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΒΑΚΑ ΔΩΡΑ ΜΠΕΓΕΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΦΟΥΡΗ ΕΙΡΗΝΗ ΓΑΒΡΙΛΗ ΔΑΦΝΗ ΠΑΠΑΔΟΥΛΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΚΑΒΑΚΟΥ ΙΛΙΑΝΑ ΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑΝΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΔΗ ΜΥΡΣΙΝΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΣΙΝΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΤΟΪΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΥΛΑΚΗ ΕΡΜΙΟΝΗ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (3) Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (3) Γ. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Να αγαπήσουν το δάσος και να ενδιαφερθούν για την προστασία του Να αναπτύξουν αίσθημα υπευθυνότητας σε θέματα και συμπεριφορές που μπορούν να πυροδοτήσουν μια δασική πυρκαγια Να μετουσιώσουν την ευαισθητοποίηση σε δράση και να συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην αντιμετώπιση του φαινομένου

ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΦΟΡΜΗΣΗ – ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ - ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΙΤΙΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΑΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

2. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΙΤΙΩΝ (1) Ανάδειξη προϋπαρχουσών ιδεών μέσα από συζήτηση

3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Β. ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (1) Α. ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συζήτηση μετά από προβολή ταινίας ή συλλογή φωτογραφιών

Δραστηριότητα καταγραφής συναισθημάτων

4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (1) 4. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΕΩΝ – ΜΕΤΡΩΝ (1) Καθαρισμός του χώρου γύρω από το σχολείο

5. ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ  ·  Φιλοξενία μαθητών από άλλο νομό που έχει πληγεί από κάποια πυρκαγιά πρόσφατα (π.χ Ηλεία), ώστε οι μαθητές να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους.  ·  Θεατρικό Παιχνίδι – Παιχνίδι Ρόλων.  ·  Έκδοση Αφίσας, Μπλουζάκια και κονκάρδων με σύνθημα: «Ο Υμηττός εκπέμπει S.O.S- Εθνικός Δρυμός Τώρα!»

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ