ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013 – 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
1.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
Η φωνή του εκπαιδευτικού
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Η Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquiry)
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ 1 3 ο ΓΕΛ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Δ.Ε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/4/15 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2014 – 2015
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Ερευνα για την σχολικη βια
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013 – 2014 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013 – 2014 ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ 1Ο ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 1ου ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ Δημαρχείο Παλαιού Φαλήρου, 13.05.2014 , ώρα 19.00

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Συντονίστρια : Σίνη Άννα Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Α. Γιαννάτου) Συμμετέχουσες Καθηγήτριες: Λινού Σταματίνα ΑΚΜΑ Μόσχου Αγγελική Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη E-mail: 1lyk-p-falir.att.sch.gr

Σχολική Διαμεσολάβηση Αντικείμενο: Σχολική Διαμεσολάβηση Μαθήτριες - Μεσολαβήτριες Κων/να Νέτη Εύα Σάρδη Βασιλική Μιχαλοπούλου Βαρβάρα Τσότσου Στέλλα Λούπα Χριστιάνα Καρατσόλη Έλενα Κορσίκοβα Λένα Κασσινά

Συνηθισμένη Πειθαρχική Πρακτική Διάλογος, Δημοκρατία Ισότητα Ακρόαση Μεσολαβητές Εχεμύθεια Ομάδα Λύτρωση Αλληλεγγύη Βοήθεια Ηρεμία Σεβασμός Ηθος Σύγκρουση ΝΑΙ ή ΟΧΙ Σύγκρουση ή Σύγκριση

Διαμεσολάβηση Αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης σε μια διαφορά, σύγκρουση από τα αντιμαχόμενα μέρη με τη βοήθεια τρίτου προσώπου. ν.3898/2010 για εμπορικές και αστικές υποθέσεις

Σχολική Διαμεσολάβηση Διαδικασία ειρηνικής επίλυσης συγκρούσεων ή διαφορών μεταξύ δύο ή περισσοτέρων μαθητών/τριών από ουδέτερους ειδικά εκπαιδευμένους/ες μεσολαβητές/τριες που: ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ Καλλιτεχνική επιμέλεια: CiA

Σ Τ Ο Χ Ο Ι Ισότιμη αντιμετώπιση και αποκατάσταση της σχέσης ΒΙΑ Ισότιμη αντιμετώπιση και αποκατάσταση της σχέσης Προώθηση της συμμετοχής των παιδιών στη διαχείριση των συγκρούσεων Βελτίωση του σχολικού κλίματος Πρόληψη της σχολικής βίας Αύξηση αυτοεκτίμησης Εμπιστοσύνη Ενίσχυση ομαδικότητας Σεβασμός στο διαφορετικό παιδιού που ασκεί ΒΙΑ παιδιού που δέχεται

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ/ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ενημέρωση Συλλόγου Διδασκόντων, 15μελούς Επιλογή Μεσολαβητών/τριών Διαμόρφωση χώρου Διαμεσολάβησης Εκπαίδευση (οπτικοακουστικό υλικό, παιχνίδια ρόλων, δουλειά σε μικρές ομάδες) Πρακτική εξάσκηση ανά ζεύγη Καθορισμός Μεσολαβητριών για κάθε ημέρα της εβδομάδας Εβδομαδιαίες συναντήσεις, εποπτεία, συζήτηση περιστατικών Δημιουργία Blog : www.antibullying-diamesolavisi. 1o ΓΕΛ Π.Φαλήρου (συνομήλικοι μεσολαβητές)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (συνέχεια) Η αίθουσά μας!!!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (συνέχεια) Η αίθουσά μας!!! ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (συνέχεια) Η αίθουσά μας!!!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (συνέχεια) Επίσκεψη στο 2ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου και συνάντηση με την ομάδα των Ομότιμων Μεσολαβητών και το Συνήγορο του Παιδιού κ. Μόσχο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Επίσκεψη 2ου Γυμνασίου Ασπροπύργου στο χώρο μας (συνέχεια) Επίσκεψη 2ου Γυμνασίου Ασπροπύργου στο χώρο μας

Εκπαίδευση Μεσολαβητριών Γνωριμία/Κανόνες για τις εκπαιδευτικές συνεδρίες Αναγνώριση προσόντων καλού Μεσολαβητή Καλωσόρισμα Εχεμύθεια/Εξαιρέσεις/Υπόσχεση Ενεργή Ακρόαση «Ανοικτές» Ερωτήσεις Αντικατοπτρισμός Κοινά σημεία/κοινά αποδεκτές λύσεις/κείμενο συμφωνίας/νέα κλήτευση

Οι Μεσολαβήτριες

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Τολμήσαμε: Μια εναλλακτική λύση στη διαχείριση των συγκρούσεων με τη συμμετοχή μαθητών/τριών Καταφέραμε: Να γίνει πράξη έστω και λίγες φορές Δυσκολευτήκαμε: Στην αλλαγή νοοτροπίας (δυσπιστία, αρνητική στάση)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Θα επιδιώξουμε: Συνεργασία με τους γονείς (συνέχεια) Θα επιδιώξουμε: Συνεργασία με τους γονείς Διαρκή προβολή του Προγράμματος «Εμπλουτισμό» της ομάδας με μαθητές ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ….

… ΧΡΟΝΟΣ – ΥΠΟΜΟΝΗ – ΕΠΙΜΟΝΗ ώστε η Διαμεσολάβηση να εγκαθιδρυθεί στην ενδοσχολική κουλτούρα!!!!!!!!!!!

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω Η συντονίστρια του προγράμματος Άννα Σίνη ΠΕ 13 Η συντονίστρια του προγράμματος Άννα Σίνη ΠΕ 13 E-mail: annasini2@hotmail.com

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Θεόδωρος Β. Θάνος, (2011). Η διαμεσολάβηση στο σχολείο και την κοινωνία. Βάσω Αρτινοπούλου, (2010). Η σχολική διαμεσολάβηση. Νομική Βιβλιοθήκη. Βάσω Αρτινοπούλου, (2001). Βία στο σχολείο. Έρευνες και πολιτικές στηνΕυρώπη. Εκδόσεις Μεταίχμιο. Olweus D., (2009). Εκφοβισμός και βία στο σχολείο . Τι γνωρίζουμε και τι μπορούμε να κάνουμε. Έκδοση Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. Αθήνα. Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη. Δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση.