Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
Περιγραφή δραστηριοτήτων του Δικτύου Αγωγής Στοματικής Υγείας Στόχοι Πεπραγμένα Προσδοκώμενα Τοπίτσογλου Βασιλική Επιστημονικώς υπεύθυνη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
‘ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ’ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Πρακτική στη Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ & ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Συνδέουμε θεωρία και πράξη

Παράγοντες που εξετάζουμε: Γνώσεις Στάσεις Πεποιθήσεις Δυναμική της ομάδας

Διαθεματική Προσέγγιση Διαθεματική Προσέγγιση Σύνδεση με όλα τα μαθήματα

Εργασία με την ομάδα Προετοιμασία για την παρέμβαση Γνωριμία μελών ομάδας-διερεύνηση Προετοιμασία για την παρέμβαση Ανίχνευση στάσεων ομάδας ομάδας Παρέμβαση- Παρουσιάσεις Αναστοχασμός- Αξιολόγηση

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Βιωματική αξιοποίηση στην ευέλικτη ζώνη και τα εικαστικά ΟΛΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ Αγγίζω – Κόβω – Συνθέτω – Κολλάω Μυρίζω – Παρατηρώ – Γεύομαι Ακούω – Διακρίνω - Επιλέγω

Το εγχειρίδιο

Βιωματική προσέγγιση Υγιεινή διατροφή γωνιά Γωνιά Μεσογειακής διατροφής Γωνιά ομάδας τροφών Γωνιά Εθνικής και Διεθνούς κουζίνας Διαδραστικό πόστερ Δοκιμάζω γεύσεις-Βρίσκω τα κρυμμένα: αλάτι & ζάχαρη.

Βιωματικά σε επίπεδο τάξης και σχολικής μονάδας Ημέρα φρούτου (συνδυασμός με λαϊκή αγορά) Εβδομάδα μεσογειακής διατροφής Η ώρα του φαγητού (συνεργασία ολοήμερου) Μαγειρεύουμε υγιεινά στην τάξη Μαθαίνουμε τρόπους μαγειρέματος (με ειδικό) Ετοιμάζουμε το κολατσιό μας

Ημέρα φρούτου Εποχικότητα Ένταξη στο πρωινό Δεξιότητες

Διάχυση στην κοινότητα Τυπώνω εφημερίδα με τίτλο για παιδιά «τι με τρώει;», «τρώω ότι τρώγεται;» Αφίσες με μηνύματα στην κοινότητα Έκθεση με έργα και δημιουργίες Εκδήλωση «Η Μεσόγειος στην αυλή μας» Εκδήλωση «Αρχαίων Γεύσεις» Παγκόσμιες Ημέρες

Θεατρικό Παιχνίδι Παιχνίδια Ρόλων Θεατρικό Παιχνίδι Παιχνίδια Ρόλων Θεατρικό παιχνίδι όπου οι μαθητές γίνονται: α) τα μέρη μιας ομάδας τροφής β) τα μέρη μιας συνταγής γ) φίλοι & εχθροί στην διατροφή δ) Οι γεύσεις – οι βιταμίνες – οι ομάδες τροφών κ.α Κουκλοθέατρο με κούκλες φτιαγμένες από τα παιδιά με τις ομάδες τροφών, τα λαχανικά, τις βιταμίνες κ.α ΣΤΟΧΟΣ: Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

Η πυραμίδα μας

Αναφορά στα γλυκά και στο ποσοστό τους στη διατροφή μας Αναφορά στα γλυκά και στο ποσοστό τους στη διατροφή μας

Ομάδες Κατηγορίες

Πόστερ Ομάδων Τροφών

Ο λαχανόκηπος της τάξης

Μικροί μάγειρες στην τάξη

Μια ομαδική εργασία για όλες τις τάξεις Μια ομαδική εργασία για όλες τις τάξεις Βιβλίο δασκάλου Ε΄τάξης ΦΥΣΙΚΗΣ >> Κατασκευάζουμε την Πυραμίδα Ισορ- ροπημένης Διατροφής και την Πυραμίδα των Δραστηριοτήτων.

Φτιάχνω πόστερ (ομαδική εργασία) με τα μέρη των δοντιών και το ρόλο τους

Τα μέρη του δοντιού Υγιή δόντια Ασθένειες των Δοντιών (διαδραστικό Τα μέρη του δοντιού Υγιή δόντια Ασθένειες των Δοντιών (διαδραστικό πόστερ)

ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΟΣΤΕΡ ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑΣ ΙΑΝ ΦΕΒ ΜΑΡ ΑΠΡ ΜΑΙ ΙΟΥ ΑΥΓ ΣΕΠ ΟΚΤ ΝΟΕ ΔΕΚ ΦΡΕΣΚΑ ΒΟΤΑΝΑ Κόλιανδρος   Άνιθος Μέθη (Fenugreek) Δυόσμος Μαϊντανός Ρόκα Ρίγανη Άλλα Βότανα

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Ημέρα διατροφολόγου Συνεργασία με τον εκπαιδευτικό Όχι γενικότητες αλλά στοχευμένη παρέμβαση

Πόστερ: Υγιεινά, εποχικά γλυκά Το παράδειγμα της μηλόπιτας Πόστερ: Υγιεινά, εποχικά γλυκά Το παράδειγμα της μηλόπιτας

Κατασκευή Εννοιολογικού Χάρτη

Το σπίτι της διατροφής Πίνακες λιπών (πολυακόρεστα κ.α)

Χρώμα στο πιάτο μου

Γλώσσα και διατροφή ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ………..ΣΠΑΝΙΑ ΤΡΩΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ………..ΣΠΑΝΙΑ ΤΡΩΩ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ - ΟΜΑΔΕΣ

Εργαστήρια γονέων

Σύνδεση με τη Λογοτεχνία και την Τέχνη Δράσεις: Βιβλία , έργα τέχνης , παραστάσεις, μουσική

Σύνδεση διατροφής και στοματικής υγείας

Τα δόντια

ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΩΣ 12 ΕΤΩΝ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ 12-15 ΕΤΩΝ http://www.oral-health.gr/ & www.geradontia.gr

Καλές πρακτικές www.oral-health.gr

Βιωματική Μέθοδος Σχέδια Μαθημάτων Προτάσεις Βιωματικών Καλές Πρακτικές www.oral-health.gr www.geradontia.gr

Σχέδια εργασίας Σύνδεση με τη Γλώσσα, Σύνδεση με τα Θρησκευτικά, Σύνδεση με τη Γλώσσα,  Σύνδεση με τα Θρησκευτικά,  Σύνδεση με την Ιστορία,  Σύνδεση με τα Μαθηματικά,              Σύνδεση με Μελέτη του Περιβάλλοντος  Σύνδεση με τη Μουσική

Εννοιολογικοί χάρτες

Σας ευχαριστώ