ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Πρότυπο Κέντρο Πρώιμης (0-5 ετών) Παρέμβασης & Αξιολόγησης Παιδιών με Σύνδρομο Down.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Μάρθα, 10 μηνών, δεύτερο παιδί υγιών γονέων Ιστορικό:Προωρότητα (29 εβδ.), νοσηλεία σε ΜΕΝ, δυσκολίες στη σίτιση, ευερέθιστη, δυσκολίες στον ύπνο.
ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ «Ο μαθητής παίρνει την ευθύνη του εαυτού και των σχέσεών του» Πουλής Αναστάσιος Ψυχολόγος - 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Γνωστικές Δυσχέρειες Διάκριση δυσκολιών Γενικές (όλη τη μαθησιακή διαδικασία) Ειδικές (ανάγνωση, γραφή,μαθηματικά) Είδος.
Συχνότητα και κατηγορίες των μαθησιακών δυσκολιών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
εκπαιδευτικη μεταβαση
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
Εισαγωγή στην ψυχοπαθολογία- Διάλεξη v: ΔΕΠ-Υ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention):
ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ- Παραδείγματα
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Θ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΠ-Υ Δημήτρης Γκιολές - λογοθεραπευτής

Νευρολογική διαταραχή της συμπεριφοράς με: Αδυναμία συγκέντρωσης Υπερκινητικότητα Παρορμητικότητα

Χωρίζεται σε 3 κατηγορίες: Αυτή που έχει μόνο αδυναμία συγκέντρωσης Αυτή που έχει μόνο υπερκινητικότητα Αυτή που συνδυάζει και τα 2 παραπάνω χαρακτηριστικά

Συχνότητα 3-5% Αναλογία 3 αγόρια : 1 κορίτσι

Ανάλυση των κύριων συμπτωμάτων της ΔΕΠ-Υ

Αδυναμία συγκέντρωσης Δυσκολίες στην ολοκλήρωση εργασιών και ασκήσεων του σχολείου Διάσπαση της προσοχής από άλλα ερεθίσματα Δυσκολίες οργάνωσης

Υπερκινητικότητα Φωνές, κλάματα Δυσκολίες στον ύπνο Πιθανοί τραυματισμοί Ανησυχία μέσα στην τάξη

Σωματική Λεκτική Συναισθηματική Παρορμητικότητα Σωματική Λεκτική Συναισθηματική

Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των παιδιών με ΔΕΠ-Υ Χαμηλές σχολικές επιδόσεις (χαρακτηριστικά μαθησιακών δυσκολιών) Χαμηλή αυτοεκτίμηση Αίσθημα δικαίου

Γενετικά Νευροβιολογικά(ανεπάρκειες νευροδιαβιβαστών) Περιβαλλοντικά Τα αίτια της ΔΕΠ-Υ Γενετικά Νευροβιολογικά(ανεπάρκειες νευροδιαβιβαστών) Περιβαλλοντικά

Τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ θα πρέπει να υποστηρίζονται από μία ολοκληρωμένη ομάδα ειδικών: Εργοθεραπευτές Λογοθεραπευτές Δάσκαλοι Ιατροί Ψυχολόγοι Ειδικοί παιδαγωγοί

Πως μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς στο σπίτι: Θετική ενίσχυση Ύπαρξη κανόνων και ορίων Πρόγραμμα με τις καθημερινές δραστηριότητες Βοήθεια στις σχολικές εργασίες

Πως μπορούν να βοηθήσουν οι δάσκαλοι στην τάξη: Διερευνήστε την πιθανή ύπαρξη ΔΕΠ-Υ Ρωτήστε τον ίδιο τον μαθητή Ανάγκη για δομή και οργάνωση Υπενθυμίσεις, επαναλήψεις Βλεμματική επαφή Όρια και περιορισμοί Ξεκάθαρο ημερήσιο πρόγραμμα Σχεδιασμός προγράμματος μετά το τέλος του σχολείου Γυμναστική Προετοιμασία Εργασίες Συχνή παρακολούθηση της προόδου

Προσοχή στην υπερδιέγερση του παιδιού Θετική ενίσχυση Μνημονικές τεχνικές Χρήση σχεδιαγραμμάτων Απλές οδηγίες Βοήθεια για κοινωνική ένταξη Ανάθεση ευθυνών Επικοινωνία γονέα – εκπαιδευτικού Αντιμετώπιση των δυσκολιών του γραψίματος Αποφυγή στιγματισμού Ενθάρρυνση για ανάγνωση Επανάληψη, επανάληψη, επανάληψη

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!