ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Εργονομία και φυσιοθεραπευτική παρέμβαση σε οδηγούς ταξί
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Τρόποι Επικοινωνίας των νέων μέσα από τη διασκέδαση και τις εφηβικές συνήθειες ” Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ, 2Ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ, ΣΧ. ΕΤΟΣ.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ Τηλεόραση και παιδί Αθανασοπούλου Αναστασία Αλεξιάδη Μαρία - Σέντα

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ Παιδιά και Έφηβοι. Μια σχέση εξάρτησης με την TV. Μια πρόσφατη μεγάλη έρευνα του Mediterranean College, έρχεται να φωτίσει τις πτυχές αυτής της σχέσης, τις επιπτώσεις της και να δώσει απαντήσεις για τον ορισμό αυτής της σχέσης παιδιών και εφήβων με την τηλεόραση.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ Ταυτότητα της Έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, εντός του Οκτωβρίου του 2011, με την επιστημονική συνδρομή του Κ.Ε.Τ.Α.Κ. (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης & Καινοτομίας ) του Mediterranean College και την πρωτοβουλία των φοιτητών του τμήματος Παιδαγωγικών του κολεγίου. Στην διεξαγωγή της έρευνας συμμετείχαν επίσης φοιτητές των σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφορικής του κολεγίου. Το δείγμα της έρευνας περιελάμβανε 700 γονείς (*), ηλικίας 30-49 ετών , από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στηρίχθηκε στις μεθόδους των προσωπικών συνεντεύξεων μέσω δομημένου ερωτηματολογίου και της τηλεφωνικής συνέντευξης. (*) Το σύνολο των ερωτώμενων του δείγματος είναι γονείς παιδιών και εφήβων, ηλικίας από 7 έως 17 ετών.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΚΥΡΙΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ 1.Το σύνολο των ερωτώμενων διαθέτει τουλάχιστον μία συσκευή τηλεόρασης στο σπίτι. 2.To 65% των ερωτώμενων απαντά πως τις επιλογές προγραμμάτων στην τηλεόραση καθορίζουν τα παιδιά, έχοντας άμεση πρόσβαση σε αυτή. 3.Το 42% των γονέων του δείγματος δηλώνουν ότι διαθέτουν συσκευές παιχνιδιών στο σπίτι τύπου XBOX / PlayStation, που χρησιμοποιούν τα παιδιά, σε χρόνο διαφορετικό από αυτό που αφιερώνουν στην τηλεόραση.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΚΥΡΙΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ 4.Το 83% των γονέων δηλώνουν ότι τα παιδιά τους βλέπουν τηλεόραση κάθε μέρα ενώ το υπόλοιπο 17% δηλώνει ότι τα παιδιά βλέπουν τηλεόραση τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα. 5.Το 78% των γονέων δηλώνει πως τα παιδιά τους βλέπουν τηλεόραση τουλάχιστον 3-4 ώρες ημερησίως, ενώ το υπόλοιπο 22% τουλάχιστον 2-3 ώρες την ημέρα. 6.Το 51% των γονέων δηλώνει ότι τα παιδιά παρακολουθούν τηλεόραση κυρίως τις βραδινές ώρες (από 20:00 έως 24:00), το 35% από 16:00 έως 20:00 και το υπόλοιπο 14% από 13:00 έως 16:00. 7.Το 22% των γονέων δηλώνει ότι διαθέτουν ξεχωριστή συσκευή τηλεόρασης στο δωμάτιο των παιδιών

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ Η κοινωνικοποίηση των παιδιών αρχίζει από μικρή ηλικία.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η κοινωνικοποίηση των παιδιών ως καταναλωτές ξεκινά από μικρή ηλικία. Οι σημαντικότεροι παράγοντες σε αυτή τη διαδικασία είναι οι γονείς, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι συνομήλικοι. Η τηλεόραση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικογενειακής ζωής. Έχει αντικαταστήσει τον απόντα γονέα, τη γιαγιά και το παιχνίδι στη γειτονιά. Αναπόφευκτα έχει συνδεθεί με την κάλυψη των ψυχαγωγικών αναγκών του παιδιού

O ρόλος των γονέων! Κατά πόσο όμως οι γονείς τα χρησιμοποιούν για αυτές τους τις ιδιότητες, με επίβλεψη και περιορισμούς? Ποιοί θα έπρεπε να είναι αυτοί οι περιορισμοί και ποιός ο λόγος για να υπάρχουν περιορισμοί στην χρήση τους? Το Ομοσπονδιακό Κέντρο για την Ενημέρωση της Υγείας της Γερμανίας (BZGA στην Κολονία) συνιστά τους εξής χρονικούς περιορισμούς για την παρακολούθηση προγραμμάτων στην τηλεόραση και τον υπολογιστή, ανά ημέρα: • παιδιά 3-5 ετών: μισή ώρα • παιδιά 6 – 10 ετών: μία ώρα • παιδιά 10 – 13 ετών: μιάμιση ώρα

Τα κύρια χαρακτηριστικά που ενοχοποιούν την τηλεόραση : Τα κύρια χαρακτηριστικά που ενοχοποιούν την τηλεόραση : Οι υπέρογκες ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης που οδηγούν στην υιοθέτηση ενός καθιστικού τρόπου ζωής. Είναι γεγονός ότι η αδράνεια που συνοδεύει την παρακολούθηση τηλεόρασης, και κατ’ επέκταση η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας αναγνωρίζεται ως ένας από τους δύο βασικούς λόγους που οδηγούν στην παχυσαρκία. Η διαφήμιση των fast-food και των θερμιδογόνων σνακ που φαίνεται να επηρεάζει θετικά τόσο τα παιδιά όσο και τους ενήλικες.

Παιδική παχυσαρκία και τηλεόραση! Ίσως η πρώτη ματιά να μην προσδιορίζει επακριβώς το μέγεθος της σχέσης των δύο αυτών φαινομένων, ίσως πάλι για πολλούς να φαίνονται ως δύο μη σχετικές μεταξύ τους καταστάσεις, η αλήθεια όμως είναι ότι πρόκειται για μία αποδεδειγμένη σχέση αιτίας-αποτελέσματος. Δηλαδή οι αυξημένες ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης βίντεο και βιντεοπαιχνιδιών οδηγούν στην αύξηση βάρους

Παιδική παχυσαρκία και τηλεόραση Παιδική παχυσαρκία και τηλεόραση Το φαινόμενο της παιδικής παχυσαρκίας παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις παγκοσμίως και το δυστύχημα είναι ότι η επιστημονική κοινότητα δεν προσφέρει επαρκώς αποτελεσματικές λύσεις. Η αποτυχημένη προσέγγιση καθρεπτίζεται στις επιδημικές διαστάσεις που τείνει να λάβει σήμερα το φαινόμενο της ενήλικης παχυσαρκίας όπου τα τελευταία 15 χρόνια είχαμε αύξηση των παχύσαρκων κατά 75%. Είναι κοινός τόπος πια σήμερα ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα από τις ρίζες του, δηλαδή από την παιδική ηλικία.

Η πολύωρη παρακολούθηση στην τηλεόραση Η πολύωρη παρακολούθηση στην τηλεόραση Όλο και περισσότερος χρόνος ξοδεύεται μπροστά στην τηλεόραση, σε βάρος άλλων σημαντικών δραστηριοτήτων, όπως η συστηματική άσκηση, η συναναστροφή με άλλους ανθρώπους και η κοινωνική διασκέδαση.