“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
INNOVATIVE ACTIONS UNDER THE ERDF REGIONAL PROGRAMME OF INNOVATIVE ACTIONS ENtrepreneurship Through Innovation in Epirus “ENTI”
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Ιστορία του Ιντερνετ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΤΣΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Web Services Υπηρεσίες διαδικτύου
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Δρ. Μαρία Γραμματικού Μάρτιος NETMODE Network Management &
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η Ανάδυση Νέων Κλάδων/Δραστηριοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Αιμ. Πρωτόγερου, Γ. Καλογήρου Σχολή.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Μηχανοργάνωση (μελέτη,
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
NTUA - Biomedical Engineering Laboratory 1 Electronic Data Interchange for Administration, Commerce and Transport - EDIFACT “Τομέας Ιατρικής Φροντίδας“
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
Απρίλιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού
Microsoft BizTalk Server 2002 Αθανασίου Σπύρος Ιωάννης Κουβάρας.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Δρ. Μαρία Γραμματικού Ιούνιος 2007 NETMODE Network Management & Optimal.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΜΣ 513 Ακαδημαϊκό Έτος Εαρινό Εξάμηνο.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
«Ε-επιχειρείν - Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Τοπική αγορά» T.E.I ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΜΑΝΩΛΑΚΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Απρίλιος 2003

EDI & E-Commerce EDI: Με τη χρήση συγκεκριμένου λογισμικού και από τις δύο πλευρές των συναλλαγών E-Commerce: Web-based με τη χρήση απλού web browser από την πλευρά του client (B2C)

Η Εξέλιξη της Τεχνολογίας στο Χρηματοδοτικό Σύστημα Οι Τράπεζες Πρωτοπόροι στη Χρήση Υπολογιστών 1960: Εισαγωγή των Η/Υ στις εσωτερικές Λειτουργίες των Τραπεζών 1970: Πιστωτικές κάρτες και Ηλεκτρονική Μεταφορά χρήματος 1980: Αυτοματοποίηση Συναλλαγών (ΑΤΜ) 1996: Νέες Υπηρεσίες - Διεκπεραίωση Συναλλαγών από το σπίτι

Στοιχεία του παραδοσιακού EDI (Electronic Data Interchange) Μεταφορά πληροφοριών μεταξύ των συστημάτων δύο επιχειρήσεων Χρησιμοποίηση αυστηρών προτύπων Υποστηρίζεται Βatch-time & real-time επεξεργασία μηνυμάτων Περιορισμένα τα όρια προσβασιμότητας (λόγω λειτουργίας του σε intranets/extranets)

Internet based – EDI Μεγαλύτερη πρόσβαση χρηστών (λόγω της χρήσης του EDIINT νέας σειράς πρωτοκόλλων για τη χρήση του EDI over Internet) Πολλές οι μέθοδοι συναλλαγών με EDI over Internet, αλλά απαραίτητη η δημιουργία κοινού προτύπου για τις συναλλαγές μέσω Internet Στο RFC1767 περιγράφεται το πακετάρισμα των EDI X12 and UN/EDIFACT μηνυμάτων σε φακέλους MIME Πιθανή λύση η XML για την περιγραφή των heading fields Υπάρχουν Internet drafts που αναφέρουν τις μεθόδους ασφάλειας (με υπογραφή και κρυπτογράφηση) RFC 3335: MIME-based Secure Peer-to-Peer Business Data Interchange over the Internet (η ασφάλεια γίνεται με S/MIME ή PGP/MIME

E-Commerce Some Points: Java Based Applications Many Developers (IBM, Microsoft etc.) & products Security based on cryptography and TTP Payments (payment cards, smart cards, credit/debit transfers etc.)

Μορφές Ηλεκτρονικού Εμπορίου E-Commerce (Ηλεκτρονικό Εμπόριο) E-Business (Ηλεκτρονικό Επιχειρείν) E-Enterprise (Ηλεκτρονική Επιχείρηση) M-Commerce (Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο) E-Marketplace (Ηλεκτρονική Αγορά, Β2Β) E-Malls (Ηλεκτρονικά Εμπορικά Κέντρα) E-Procurement (Σύστημα Ηλεκτρονικών Προμηθειών) E-Auctions (Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών) E-Infobrokers (Μεσίτες πληροφοριών)

E-Commerce Κατηγοριοποίηση Όρων: Business-to-Business (B2B) Μία τυπική συναλλαγή Ηλεκτρονικού Εμπορίου μπορεί να περιλαμβάνει : την παρουσίαση των εμπορευμάτων την προσέλκυση των πελατών (διαφήμιση, marketing) την αλληλεπίδραση με τον πελάτη (κατάλογοι εμπορευμάτων, πωλήσεις) τη διεκπεραίωση παραγγελιών-πωλήσεων (καταγραφή παραγγελιών, πληρωμές) την υποστήριξη των πελατών (after sales support, order tracking) την επικοινωνία με τους προμηθευτές Κατηγοριοποίηση Όρων: Business-to-Business (B2B) Business-to-Government (B2Government) Business-to-Consumer (B2C) Individual-to-Government (C2G) (π.χ. Amazon.com)

E-Business Ηλεκτρονικό Επιχειρείν : οι συναλλαγές και η αλληλεπίδραση ανάμεσα στην εταιρία και τους εταιρικούς πελάτες της αλλά και τους συνεταίρους της Χαρακτηριστικά της κατηγορίας αυτής είναι: η εστίαση της επιχειρηματικότητας στις βασικές ικανότητες του οργανισμού  ο προσανατολισμός στη συσσώρευση διαδικασιών (π.χ. MetalSite.com)

E-Εnterprise Συνδυασμός των κατηγοριών Β2B & B2C : συνδυασμός των παραδοσιακών ενεργητικών της εταιρίας και της αποτελεσματικής διαμεσολάβησης με τους καταναλωτές, πελάτες, διανομείς, συνεργάτες και Ανταγωνιστές. Οι συν-ανταγωνιστικοί (co-opetitive) οργανισμοί.  (π.χ.http://www.Dell.Com )

M-Commerce Ενώ η κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα έχει φτάσει το70%, δεν έχει γίνει διύσδειση του M-Commerce ακόμη Βασικοί Φορείς ανάπτυξης του M-Commerce: Παροχείς Δικτυακών Υπηρεσιών Έμπιστα Τρίτα Πρόσωπα Ρυθμιστικά Όργανα (π.χ. ΕΕΤΤ) Κατασκευαστές Τηλεφώνων και Συσκευών Δίκτυα Λιανικού Εμπορίου Εταιρικοί Πελάτες Δημόσιος Τομέας Καταναλωτές

Προσπάθειες για το μελλοντικό Μ-Commerce Service Location Protocol is a product of the Service Location Protocol Working Group (SVRLOC) of the ΙΕΤF Είναι ένα πρωτόκολλο για αυτόματη εύρεση πηγών στα πρωτόκολλα του Internet Τα χαρακτηριστικά του πρωτοκόλλου μπορούν να αναπτυχθούν σε οποιαδήποτε γλώσσα The Service Location Protocol infrastructure consists of three types of agents: User Agent (που βρίσκεται π.χ. σε ένα palm pilot) Service Agent (αυτός που κρατάει την πληροφορία) Directory Agent (διατηρεί τη λίστα με τις υπηρεσίες δικτύου)

E-marketplace Υιοθετείται από : μια επιχείρηση-ενδιάμεσο που εμπλέκεται μεταξύ αγοραστών και πωλητών προκειμένου να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική αγορά (π.χ Yassas.com). Επιτρέπεται συνήθως η είσοδος συγκεκριμένων αγοραστών και προμηθευτών Το επιχειρηματικό μοντέλο ανήκει στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου Β2Β Οι βασικότερες υπηρεσίες είναι : Δημιουργία ηλεκτρονικών καταλόγων με τα προϊόντα των προμηθευτών Τήρηση αρχείου πελατών Εξελιγμένος μηχανισμός αναζήτησης ώστε οι αγοραστές να βρίσκουν με ευκολία τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν Ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραγγελίας και των πληρωμών Παροχή μηχανισμών ασφάλειας για την αυθεντικοποίηση του χρήστη και την ασφαλή μετάδοση των δεδομένων στο Internet

E-malls Οι παρεχόμενες υπηρεσίες του συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου : Παρουσίαση Προϊόντων (π.χ. ηλεκτρονικοί κατάλογοι) Εξελιγμένος μηχανισμός αναζήτησης προϊόντων και καταστημάτων Δυναμική ενημέρωση του καλαθιού αγορών Ολοκληρωμένος μηχανισμός πληρωμών Παρακολούθηση Παραγγελιών Μηχανισμοί Διαφημίσεων (π.χ. http://emallsofamerica.com/, http://www.premier-net.com/vvtc/DepartmentStores/emalls/)

E-procurement Μεγάλες εταιρίες ή δημόσιοι οργανισμοί υλοποιούν εφαρμογές ηλεκτρονικών προμηθειών στο διαδίκτυο Επιτυγχάνεται η αυτοματοποίηση της διαδικασίας των προμηθειών (π.χ. http://www.ciol.com/content/e_ent/procurement/) Οι λειτουργίες αυτού του επιχειρηματικού μοντέλου είναι : Παρουσίαση καταλόγων προϊόντων Διαχείριση παραγγελιών Διαχείριση πληρωμών Μηχανισμός αξιολόγησης προσφορών

E-auctions (π.χ. http://www.0aaa.com/auction/) Οι εμπλεκόμενες οντότητες σε ένα σύστημα ηλεκτρονικών δημοπρασιών είναι: Ο «πλειστηριαστής»: καθορίζει τους όρους με βάση τους οποίους θα πραγματοποιηθεί η δημοπρασία Ο «προμηθευτής»: προσφέρει τα προϊόντα του προς πώληση Ο «πελάτης»: προσφέρει τιμή για τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει (π.χ. http://www.0aaa.com/auction/)

E-Infobrokers Μεσίτες Πληροφορίας με ασφαλή και γρήγορο τρόπο Λειτουργίες: Εντοπισμός Πληροφορίας Συγκέντρωση Πληροφορίας Αποθήκευση Πληροφορίας Λειτουργία ως TTP (π.χ. http://www.es.stelnet.com/contatti.html)