Φρέντ Μπουσουά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
( χρυσή) Η Πύλη του Βαρδάρη
Advertisements

Κώστας Καρυωτάκης Ο Κώστας Καρυωτάκης γεννήθηκε στις 30 Οκτώβριου 1896 στην Τρίπολη και αυτοκτόνησε το απόγευμα της 21ης Ιουλίου 1928 στην Πρέβεζα .Θεωρείται.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΛΥΤΡΑΣ Ο Νικηφόρος Λύτρας (Πύργος Τήνου 1832 – Αθήνα 13 Ιουνίου 1904) ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες ζωγράφους και δασκάλους της ζωγραφικής.
και στο βάθος η Πατριάρχου Ιωακείμ
ΠΑΛΙΑ ΑΘΗΝΑ.
( χρυσή) Η Πύλη του Βαρδάρη
Μοναδικές ιστορικές φωτογραφίες
Γέφυρα Δουκίσσης Πλακεντίας
Το σχολικό κτήριο ως μέσο αισθητικής αγωγής
Τίτλος: Η αγροτική παραγωγή στην Ελλάδα
ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ Ε’1 ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΚΚΟΡΗΣ
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Μοναδικές ιστορικές φωτογραφίες
Σημαντικές εκκλησίες και Τεμένη στη πόλη της Λευκωσίας
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Τι θα γνωρίσουμε στην ιστορία της Δ΄ Τάξης
1900.
Οδυσσεας Ελυτης.
Αφοί Ρωμαΐδη, δεκαετία 1870, άποψη Ακρόπολης
Λεωνίδας Κραλίδης 8/12/2013 1ο Πρότυπο Πειρ. Θεσ/νίκης
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ Πηνελόπη Δέλτα.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Οδυσσέας Ελύτης Ο ποιητής του Αιγαίου
Το κεντρικό κτήριο του Μουσείου βρίσκεται στην ανατολική Θεσσαλονίκη στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας 68. Πρόκειται για έπαυλη των αρχών του 20αι., γνωστή.
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Κωνσταντίνος Θεοτόκης Κωνσταντίνος Θεοτόκης Κέρκυρα (η μητέρα του ήταν ανιψιά του Ιάκωβου Πολυλά) Παρακολουθεί μαθήματα φιλοσοφίας στα Πανεπιστήμια.
35 Ελληνικα ντοκουμεντα,από τα αρχεια της βιβλιοθηκης του Κογκρεσο
Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία
Ι ΣΤΟΡΊΑ Ο Ι ΑΓΏΝΕΣ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΏΝ. Οι ανυπότακτοι Σουλιώτες πρωταγωνίστησαν σε πολλές επαναστατικές ενέργειες εναντίον των Τούρκων. Πολλοί γνωστοί είναι.
Διαμόρφωση των συνόρων της Ελλάδας κατά τα έτη:
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ.
ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΛΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ- ΕΙΡΗΝΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΘΗΝΑ ΠΕΪΟΥ.
Νομός Τρικάλων Τα Μετέωρα είναι ένα σύμπλεγμα από τεράστιους σκοτεινόχρωμους βράχους που υψώνονται έξω από την Καλαμπάκα, κοντά στα πρώτα υψώματα της Πίνδου.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
Πεζόδρομοι και δίκτυα πεζοδρόμων: ελληνική και διεθνής εμπειρία
ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΙΝ – ΒΑΝΤΟΥΖ Ο πληθυσμός της πρωτεύουσας του Λιχτενστάιν «Βαντούζ» είναι κάτοικοι και είναι το 1/7 «14%» περίπου σε σχέση με τον πληθυσμό.
Ε1 Ανδριάνα Ελεάνα Ηλιάνα Νεφέλη
6o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι μια από τις ωραιότερες χώρες του κόσμου δεν χωράει αμφισβητήσεις. Το παράξενο είναι ότι την ομορφιά της την ανακαλύπτουμε.
ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ευριπίδη Ελένη Εισαγωγή.
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ. Η θέση της Πάτρας και σημεία ενδιαφέροντος H Πάτρα είναι μια πόλη στην Δυτική Ελλάδα που βρέχεται στα βόρεια από.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑ ΒΊΟΥ ΜΆΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός Άννα Αργυροπούλου 1 ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Τάξη: Στ2 Έτος:
ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ναταλία Καντιώ. Λευκός Πύργος Παρθενώνας Γέφυρα Ρίο-Αντί Ρίο Ναός του Δία Επίδαυρος Το Μαντείο των Δελφών Κνωσός Μυκήνες Το Γεφύρι.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
ΘΕΜΑ: Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΓΟΕΙΔΩΝ ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ.
Aξιοθέατα της Ηπειρωτικής Ελλάδας
Οι Εκκλησίες του κόσμου
Κεφ. 2. Το νόημα και η εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
Μυκηναϊκός Πολιτισμός
ΚΑΣΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ Όλγα Καϊμακά Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Ηπείρου»
ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΓΡΙΖΑΝΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΣΤΡΟ από τα μεγαλύτερα κάστρα της ηπειρωτικής Ελλάδας παρά το μέγεθός του, το κάστρο δεν υπήρξε ποτέ κάποια αξιόλογη πόλη.
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
Βουνά ψηλά… Ψηλά στον Ουρανό ! Δημιουργία παρουσίασης Παύλος Κώτσης
ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φρέντ Μπουσουά

FRED BOISSONNAS O Φιλέλληνας Ελβετός Fred Boissonnas (Φρέντ Μπουσουά) είναι ο πρώτος ξένος φωτογράφος που περιηγήθηκε τόσο πολύ στον ελληνικό χώρο, από το 1903 και για περίπου τρεις δεκαετίες αργότερα. Ταξίδεψε από την Πελοπόννησο ως την Κρήτη και τον Όλυμπο και από την Ιθάκη ως το Άγιο Όρος. Περιηγήθηκε, φωτογράφισε, έγραψε. Το έργο του, πρωτοποριακό αλλά και καθοριστικό για την εξέλιξη της ελληνικής φωτογραφίας κατά τον 20ό αιώνα. Μέσα από τις φωτογραφίες και τα λευκώματά του παρουσιάζει ένα πανόραμα της Ελλάδας του μεσοπολέμου, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση της ευρωπαϊκής κοινής γνώμης για την Ελλάδα την ίδια περίοδο.

Το έργο του Fred Boissonnas , αν και γνωστό στην Ευρώπη των αρχών του 20ου αιώνα, αξίζει σήμερα μια δεύτερη ανάγνωση. Η πρόοδος σε τεχνικά θέματα, η ανακάλυψη του χρώματος, η ευχρηστία των μηχανών και οι ανέσεις του ταξιδιού, μπορεί σήμερα να καθιστούν το έργο του απαρχαιωμένο, αλλά η ιστορική ματιά αποκαλύπτει τον μοντερνισμό του σε σύγκριση με άλλους φωτογράφους που περιπλανήθηκαν στην Ελλάδα. Ο καλλιτέχνης, πέρα από το καταγραφικό ενδιαφέρον του για όλα όσα εξαφανίζονται, μας δίνει μια εικόνα της Ελλάδας που εκτείνεται πέρα από την εθνογραφική μαρτυρία. Η μεγάλη πίστη και ο θαυμασμός του για τη χώρα αυτή μεταδίδονται μέσα από το έργο του με μια τρυφερότητα και μια αγάπη που η δύναμη τους ακόμη και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, δίνει ψυχή σ’ αυτά τα κομμάτια χαρτιού, τα οποία θα μπορούσαν να είχαν παραμείνει απλές φωτογραφίες…

Αθήνα, οδός Αθηνάς,1920 Αθήνα, οδός Αθηνάς, 1920.

Αθήνα, οδός Ερμού, 1920.

Αθήνα, Πλάκα, 1920.

Άθως, μονή Μεγίστης Λαύρας, 1929.

Άθως, μονή Βατοπαιδίου, 1920.

Ακράτα,αυλές, 1903.

Αμοργός, γυναίκες, 1911.

Άνδρες με σκυλιά, Δράμα Πρέβεζας Ιωαννίνων,1913.

Ανδρίτσαινα, αγορά, 1903.

Ανδρίτσαινα, εσωτερικό σπιτιού, 1903.

Άποψη της Ακρόπολης από το Θησείο. 1920.

Βοσκοί στην κορυφή του Παρνασσού,1903.

Γαστούρη, Κέρκυρας, στην πηγή της Αυτοκράτειρας Ελισάβετ, 1903.

Γιορτή, στο Γαστούρι Κέρκυρας,1903.

Δερβινάκι, Ιωαννίνων, πρόκριτοι, 1903.

Έδεσσα,1908.

Ζεμενό, Κορινθίας, η οικογένεια του ιερέα, 1913.

Ζεμενό Κορινθίας,ο Fred και ο Ζεμενό, Κορινθίας,ο Fred και ο Daniel τσουγκρίζουν τα ποτήρια με τους οδηγούς των ζώων τους, 1903.

΄Ιος, στον τάφο του Ομήρου,1918.

Ιωάννινα, η λίμνη με το κάστρο,1913.

Καβαλάρι, Ζαγορίου, 1913.

Καστρί, Πρεβέζης, Ιερέας στην κατεστραμένη από τον πόλεμο εκκλησιά, 1913.

Κερκυραίες στην εξοχή,1903.

Κηφισιά, 1920.

Κλεισούρα, Καστοριάς, εσωτερικό αρχοντικού, 1911.

Κοκκινόπουλο, Ελασσόνα, 1903.

Κόνιτσα, Μεσογέφυρα, 1913.

Κρήτη, εσωτερικό σπιτιού,στο χωριό Λάκκοι,1911.

Κρήτη, οι αδελφοί Μάντεκα στο χωριό Λάκκοι, 1911.

Κρήτη, Ομαλός,1911.

Κρήτη, προαύλιο σπιτιού,1919.

Λαγκάδια, Αρκαδίας, 1903.

Μακεδονία, λίχνισμα, 1911.

Μακεδονία, φρουρός σε φυλάκιο,1913.

Μεσογέφυρα, Κόνιτσας,χωρικοί, 1913.

Μετέωρα, ανάβαση του FRED BOISSONASΕ με το καλάθι, 1908.

Μετέωρα, το μαγκάνι,1908.

Μέτσοβο, 1913.

Μέτσοβο, στη βρύση, 1913.

Μπάγια, (Κήποι) Ζαγορίου, 1913.

Μύλος, στην Μαρώνεια 1911.

Οδοιπορικό,στον Άθω, 1928-1930.

Οικογένεια, στο Ζεμενό, Κορινθίας, 1903.

Όλυμπος, καταβλισμός κτηνοτροφών, 1914.

Όλυμπος, το “ΠΑΝΘΕΟΝ”, 1914.

Παραμυθιά, 1913.

Παραμυθιά, κρεοπωλεία, 1913.

Παραμυθιά, οικία Ρίγκα, 1913.

Πάργα, 1913.

Παρθενώνας, 1908.

Πρόβατα κάτω από την Ακρόπολη, 1903.

Το γεφύρι της Άρτας, 1913.

Το μάζεμα της ελιάς, στη Πρέβελη Κρήτης,1903.

Φιλιάτες, εξοχή,1913.

FINE