Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) Αγοράζοντας στο Internet

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Advertisements

Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
INNOVATIVE ACTIONS UNDER THE ERDF REGIONAL PROGRAMME OF INNOVATIVE ACTIONS ENtrepreneurship Through Innovation in Epirus “ENTI”
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Πρωτόκολλο https: HyperText Transfer Protocol Secure Χρησιμοποιείται για ασφαλή επικοινωνία Π.χ μια ασφαλή ιστοσελίδα που.
Τμήμα Αρχειονομίας- Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Μηχανοργάνωση (μελέτη,
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Ο δεκάλογος του Πολίτη- Καταναλωτή στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Αγορές και Καταναλωτής Από τις μαθήτριες: Μανιατάκου Ευαγγελία Ντέι Άνναμπελ.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Η Κρυπτογραφία στην ζωή μας. Η Κρυπτογραφία ασχολείται με την μελέτη της ασφαλούς επικοινωνίας. Ο κύριος στόχος της είναι να παρέχει μηχανισμούς για 2.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Ασφαλείς online αγορές
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Secure Sockets Layer (SSL)
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Kiosk & Retail.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) Αγοράζοντας στο Internet . Net Guardians Experts Ασφάλεια Συναλλαγών Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αγοράς προϊόντων Tipsters Οδηγίες προς τον καταναλωτή Ορισμός ηλ. εμπορίου Παράρτημα

Net Guardians Ασφάλεια Συναλλαγών

Στις ημέρες μας που η ανάπτυξη της τεχνολογίας είναι τόσο μεγάλη και ο αιώνας έχει χαρακτηριστεί ως αιώνας των υπολογιστών, οι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν υπηρεσίες ασφαλείας οι οποίες προσφέρουν ασφάλεια στους χρήστες. Έτσι κάθε φορά που κάνουμε μια αγορά οι υπηρεσίες ασφαλείας μας εξασφαλίζουν μια ασφαλή αγορά.

Ασφάλεια Συναλλαγών Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος για να κάνουμε συναλλαγές με ασφάλεια. Από την αρχή μέχρι το τέλος της σύνδεσής μας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά μας στοιχεία κρυπτογραφούνται με βάση το SSL, το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης. Η λειτουργία της είναι να κωδικοποιεί τις πληροφορίες μέχρι αυτή να φτάσει στον επιθυμητό αποδέκτη.

SSL Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και εξυπηρετητών. Προστατεύει τους χρήστες από την έκθεση των προσωπικών τους πληροφοριών στο διαδίκτυο. Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής όλα τα στοιχεία που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή. Επιπλέον, όλες πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

SSL

Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε το Brand Name του καταστήματος και τη φήμη του. Έτσι μπορούμε να ξέρουμε την αξιοπιστία του και τους μηχανισμούς ασφαλείας του. Επίσης η γνώση του ονόματος είναι χρήσιμη γιατί με αυτό τον τρόπο μπορούμε να επικοινωνήσουμε και μέσω e-mail για να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα.

Πιστοποίηση Η πιστοποίηση του καταστήματος μας συμβουλεύει για την αξιοπιστία και την ασφάλειά του. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο και ο πελάτης συνήθως προτιμά και εκτιμά ένα τέτοιο κατάστημα. Έτσι, σωστό είναι να αποφεύγουμε καταστήματα που δεν διαθέτουν πιστοποίηση και κωδικούς αποκρυπτογράφησης. Πρέπει να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε ένα έγκυρο πιστοποιητικό για να μην πέσουμε θύματα απάτης.

Τράπεζες στις οποίες κάνουμε συναλλαγές με ασφάλεια Αρκετοί χρήστες που θέλουν να κάνουν καταθέσεις μέσω διαδικτύου θέλουν να ξέρουν πως η τράπεζα στην οποία απευθύνονται είναι αξιόπιστη. Προτεραιότητα των τραπεζών αυτών είναι η ασφάλεια συναλλαγών η οποία επιτυγχάνεται με τις διαδικασίες και τα συστήματα που διαθέτουν οι τράπεζες και εμποδίζουν τρίτους να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της.

Experts Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αγοράς προϊόντων

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Ύπαρξη αναλυτικού προφίλ της εταιρείας του καταστήματος. Πρωτεύον παράγοντας είναι η αξιοπιστία της σελίδας. Καλοφτιαγμένη αρχική σελίδα. Οργάνωση, μικρά μενού, λέξεις κλειδιά που βοηθούν στην ευκολότερη αγορά. Ταχύτητα στις συναλλαγές. Είναι ο βασικός στόχος του καταναλωτή: να αγοράσει προϊόντα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Επαγγελματικού τύπου φωτογραφίες και λεπτομερή περιγραφή των προϊόντων Επαγγελματικού τύπου φωτογραφίες και λεπτομερή περιγραφή των προϊόντων. Αφού ο πελάτης δεν μπορεί να αγγίξει αυτό που αγοράζει, θεωρεί πολύ σημαντικό να μπορεί να το δει όπως είναι στην πραγματικότητα και να είναι σίγουρος για την αγορά του. Συστηματική ενημέρωση του πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ποικιλία και απεριόριστο stock. Μπορούμε να ανακαλύψουμε πολλά προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν στα ράφια των καταστημάτων. Προσφορές, εκπτώσεις και ειδικές τιμές όλο το χρόνο. Αφού δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι μεταξύ του προϊόντος και του αγοραστή μειώνονται οι δαπάνες της επιχείρησης και συνεπώς οι τιμές πώλησης. Ακόμα οι εταιρείες κάνουν φιλικότερες τιμές σε συστηματικούς πελάτες.

Ανωνυμία. Για να πραγματοποιήσουμε τις αγορές μας χρειάζεται μόνο μια ηλεκτρονική διεύθυνση και ο αριθμός της πιστωτικής μας κάρτας. Δυνατότητα σύγκρισης τιμών. Μπορούμε να εξοικονομούμε χρήματα ενώ αγοράζουμε αυτό που χρειαζόμαστε. Εύκολη και άμεση πρόσβαση 24 ώρες το 24άωρο. Πλέον έχουμε τη δυνατότητα να αγοράζουμε πράγματα από οπουδήποτε βρισκόμαστε και όποια ώρα εμείς θέλουμε, χωρίς να εξαρτώμαστε από τα ωράρια των καταστημάτων.

ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Αγορά προϊόντων χωρίς να τα έχουμε αγγίξει ή δοκιμάσει. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν σημαντικό μειονέκτημα να αγοράζουν προϊόντα χωρίς να μπορούν να ελέγξουν την ποιότητά τους. Χαμηλή ποιότητα προϊόντων σε ορισμένα καταστήματα. Ορισμένες φορές οι ιστοσελίδες υπόσχονται άλλη ποιότητα προϊόντων από ότι πραγματικά προσφέρουν. Απρόσωπη εξυπηρέτηση. Δεν γνωρίζεις με ποιόν συνεργάζεσαι για να πραγματοποιήσεις την αγορά σου.

Απεριόριστες δυνατότητες αγοράς που μπερδεύουν τον καταναλωτή Απεριόριστες δυνατότητες αγοράς που μπερδεύουν τον καταναλωτή. Ο αγοραστής χάνεται σε μια θάλασσα προϊόντων και πληροφοριών και τελικά μπορεί να μην καταφέρει να προμηθευτεί αυτό που πραγματικά θέλει. Ανασφάλεια για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Υπάρχουν υπόνοιες πως οι ηλεκτρονικές αγορές δεν είναι αρκετά ασφαλής. Οι καταναλωτές φοβούνται για τυχόν υποκλοπή προσωπικών στοιχείων.

Συνοπτικά έχουμε: ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα, ποικιλία Οι απεριόριστες δυνατότητες αγοράς μπερδεύουν τον καταναλωτή Απεριόριστο stock Ανασφάλεια για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Αγοράζουμε οποιαδήποτε, στιγμή οπουδήποτε Δεν διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουμε Ανωνυμία Χάσιμο χρόνου, αφού ψάχνουμε διαρκώς Εκπτώσεις Δεν αποστέλλουν όλοι στην Ελλάδα Ειδικές τιμές Δεν υπάρχει σχέση με τον πωλητή Προσφορές Απρόσωπη εξυπηρέτηση Σύγκριση τιμών

Ιστότοποι ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ www.supercargo.gr www.ntsmatta.com ΒΙΒΛΙΑ www.public.gr www.greekbooks.gr www.papasotiriou.gr ΡΟΥΧΑ www.ntynomai.gr www.fashion-world.gr www.24eshop.gr ΜΟΥΣΙΚΗ www.studio52.gr www.music-bazaar.gr www.mousikeseberies.gr ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ www.kathimerind.gr www.naftemporiki.gr www.adsl.gr ΔΩΡΑ www.days4u.gr www.gadgetbox.gr www.omeman.gr ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ www.supercargo.gr www.ntsmatta.com www.skiathos.gr GADGETS www.public.gr www.skroutz.gr www.ouaou.gr ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ www.toys-shop.gr www.koukou.gr www.toumania.gr

Οδηγίες προς τον καταναλωτή Ορισμός ηλ. εμπορίου Tipsters Οδηγίες προς τον καταναλωτή Ορισμός ηλ. εμπορίου

Ορισμός Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ως Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ή ευρέως γνωστό << e-commerce>>, ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα. Αποτελεί δηλαδή, μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου (internet) χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών (δηλαδή του πωλητή και του αγοραστή). Χρησιμοποιεί τεχνολογίες δικτύων και λογισμικού. Δεν είναι απλώς η χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την επίτευξη επικοινωνίας και εμπορικών συναλλαγών. Ορίζοντάς το απλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι «ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η επικοινωνία και η σύναψη εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους, με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων».

Το ηλεκτρονικό εμπόριο περιλαμβάνει το σύνολο των διαδικτυακών διαδικασιών Ανάπτυξη Προώθηση Πώληση Παράδοση Εξυπηρέτηση και Πληρωμή Για προϊόντα και υπηρεσίες

Οδηγίες προς τον καταναλωτή Ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει συναίσθηση του τι αγοράζει. Ναι μεν οι online αγορές είναι πιο εύκολες αλλά κρύβουν πολλούς κινδύνους. Πολλές φορές όμως, υπάρχουν αναγνωρισμένα site που είναι αξιόπιστα και οι συναλλαγές είναι ασφαλείς. Η διαφορά στο διαδίκτυο είναι ότι στα μάτια του αρχάριου χρήστη ένα online κατάστημα είναι ίδιο με ένα άλλο και ελάχιστοι τρόποι υπάρχουν να αντιληφθεί κανείς αν αποπειράται να ψωνίσει από ένα διαδικτυακό κατάστημα ή έναν απατεώνα ο οποίος απλώς περιμένει τις μύγες να πέσουν στον ιστό του. Θα αρκεστούμε στο να παρουσιάσουμε μερικές βασικές κατευθυντήριες γραμμές και σημεία τα οποία μπορείτε να προσέξετε, από εκεί και ύστερα η εγρήγορση και η εμπειρία είναι ο μόνος σας σύμμαχος.

Σε κάθε αγορά θα πρέπει να εξετάζουμε προσεκτικά τους όρους της σύμβασης που θα συνάψουμε, οι οποίοι θα πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια. Είναι σημαντικό να διαβάσουμε προσεκτικά τους όρους συναλλαγής και να μη δίνουμε εύκολα τη συγκατάθεσή μας.

Οι αγοραστές-καταναλωτές θα πρέπει για την ασφάλεια των αγορών τους να ακολουθήσουν τα εξής βήματα: 1. Nα ζητούν αναλυτική γραπτή περιγραφή του παρόχου και των όρων διεκπεραίωσης της συναλλαγής. 2. Θα πρέπει να ζητείται γραπτή επιβεβαίωση της παραγγελίας. 3. Να ενημερωθούν σχετικά με όρους ακύρωσης τη διαδικασία διατύπωσης παραπόνων, τις μετά την πώληση υπηρεσίες, εγγυήσεις, κλπ. 4. Να γνωρίζουν ότι πρέπει να γίνεται υλοποίηση της αποστολής εντός 30 ημερών ή άλλη περίοδο ανάλογα με τη συμφωνία.

5. Γνωρίστε την εταιρία με την οποία συναλλάσσεστε 5. Γνωρίστε την εταιρία με την οποία συναλλάσσεστε. Αναζητήστε πληροφορίες σχετικά με την εταιρία και την αξιοπιστία της. 6. Αν οι πληροφορίες που προσφέρονται για κάποιo προϊόν δεν είναι αρκετές, αναζητήστε τις μέσω email. 7. Κατανοήστε τους όρους πώλησης και ελέγξτε τυχόν εγγυήσεις, περιορισμούς, πολιτική για επιστροφές, τεχνική υποστήριξη και άλλες υπηρεσίες που ισχύουν σε πολλά προϊόντα μετά την πώληση. 8. Ελέγξτε αν το site διαθέτει μηχανισμό ασφαλών συναλλαγών. Ρίξτε μια ματιά στα πιστοποιητικά ασφαλείας του site και στις ημερομηνίες τους.

9. Διερευνήστε τι συμβαίνει με το απόρρητο των προσωπικών σας στοιχείων. 10. Κατανοήστε τις συνέπειες που μπορεί να έχει τυχόν πρόβλημα στην αγορά σας. Αν για παράδειγμα μια παραγγελία χαθεί στο ταχυδρομείο, η εταιρία την αντικαθιστά; Ή, τι θα συμβεί αν μετά από μια αγορά στο συγκεκριμένο κατάστημα βρείτε άσχετες χρεώσεις στην πιστωτική σας κάρτα; 11. Προσέχετε τις διαφημίσεις. Ένα κλικ σε μια διαφήμιση θα σας μεταφέρει στο κατάστημα το οποίο διαφημίζεται και ενδεχομένως θα δώσει στο εκεί υπολογιστή στοιχεία για το που βρίσκεστε κ.λπ. 12.Αναζητήστε τη νομοθεσία σχετικά με τα δικαιώματα σας ως διαδικτυακοί καταναλωτές.

Είναι χρήσιμο να θυμάστε πως κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει το συμβόλαιό του, μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή του.

Με τη βοήθεια αυτών των βημάτων θα μπορέσετε να κάνετε συναλλαγές μέσω διαδικτύου με ασφάλεια

Παράρτημα

Αποτελέσματα Έρευνας

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α2 ΤΑΞΗΣ ΓΕΛ ΧΩΡΑΣ ΦΥΛΟ: ΑΝΤΡΑΣ / ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑ: 10-20 21-40 41-60 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Σας αρέσει να αγοράζετε προϊόντα από το διαδίκτυο; ΝΑΙ ΟΧΙ Πόσες φορές το χρόνο κάνετε τις αγορές σας με αυτόν τον τρόπο; 1-10 10-20 περισσότερες Νοιώθετε ασφαλείς αγοράζοντας προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα; ΝΑΙ ΟΧΙ Βρίσκετε αυτό τον τρόπο αγοράς ευκολότερο από τον παραδοσιακό; ΝΑΙ ΟΧΙ Τι προτιμάτε να αγοράζετε; Ρούχα Υποδήματα Βιβλία Μουσική Εισιτήρια Δώρα Gadgets Τι τρόπο πληρωμής προτιμάτε; Αντικαταβολή Πιστωτική κάρτα Pay pal Μέσο τραπέζης

Οι Ομάδες Που Εργάστηκαν Είναι: Net Quardians Κωνσταντίνος Παναγόπουλος Αγγελική Σκρομπόλα Παναγιώτης Σταθόπουλος Γιώργος Τζωρτζίνης Αλέξανδρος Χριστόπουλος

Παναγιώτης Πετρόπουλος Experts Νικόλαος Μπολκβάτζε Δημήτριος Ντεμιάν Βλασία Παρνασσά Παναγιώτης Πετρόπουλος Αναστάσιος Τσόπελας

Tipsters Χριστίνα Μπάρκα Ναταλία Ρουσσοπούλου Πολυξένη Τουλούπα Βασίλειος Χαραμής

Κωνσταντοπούλου Βασιλική Επιβλέπων Καθηγητής Κωνσταντοπούλου Βασιλική