Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας ΕΠΑΛ Μύρινας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποιώντας τον μαθητικό υπολογιστή στη τάξη … Γ. Λαγουδάκος – Χρ. Σταύρου
Advertisements

ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Δημιουργία Παρουσίασης
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Η Τάξη μας (E’1)
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ ΑΝΝΑ ΠΟΡΙΧΗ Β3.
Κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Εικαστικό εργαστήρι ΣΦΑΚΙΑ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΥΡΤΙΑΣ ΑΙΤΩΛΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Η γιορτή του πορτοκαλιού
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
 Αρχιτεκτονική Προέλευση παλαιοχριστιανικών βασιλικών Ξυλόστεγη βασιλική Περίκεντρα κτήρια Τρουλαίες βασιλικές Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης Σταυροειδής.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Χρήστος Γαντζίδης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Μαθητής: Ανδρέας Αναδιώτης Τάξη: Β1α
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας ΕΠΑΛ Μύρινας «Τίποτα δεν πάει χαμένο» Δημιουργία Εργαστηρίου Ψηφιδωτών Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας ΕΠΑΛ Μύρινας

«Τίποτα δεν πάει χαμένο» Σε ένα ψηφιδωτό: Ο χρόνος παραμένει αμετακίνητος. Φαίνεται ποιος ήταν ο δημιουργός η ο εντολέας της κατασκευής του μέχρι την στιγμή που θα καταστραφεί λόγω της βίαιης μεταχείρισης από κάποιους η βίαια στοιχεία της φύσης. Είναι εικόνες της αιωνιότητας εφόσον τοποθετούνται σε σημεία και αντικείμενα τα οποία επίσης προορίζονται για την αιωνιότητα.

«Τίποτα δεν πάει χαμένο» Στο ΕΠΑΛ Μύρινας το μικρό μας ταξίδι που σήμανε την γνωριμία μας με την τέχνη του ψηφιδωτού άρχισε τον Νοέμβριο του 2013 όταν αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στο Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με τον τίτλο: «Τίποτα δεν πάει χαμένο». Ο στόχος μας ήταν διπλός: Να συλλέξουμε πληροφορίες για την τέχνη αυτή από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας και να την γνωρίσουμε στην πράξη χρησιμοποιώντας παλιά πλακάκια και βότσαλα. Να διερευνήσουμε την επαγγελματική της προοπτική. Το ταξίδι μας είναι μια σύντομη ιστορία της τέχνης του ψηφιδωτού και μια μικρή παρουσίαση της δουλειάς μας.

Τι είναι το ψηφιδωτό Το ψηφιδωτό είναι σχέδιο η παράσταση για την διακόσμηση δαπέδου, τοίχου οροφής, η πίνακα που σχηματίζεται με την συναρμολόγηση, συγκόλληση μικρών κύβων (ψηφίδων) από μάρμαρο, πέτρα, σμάλτο, η κεραμικό. Οι ψηφίδες οφείλουν το όνομα τους στην ψήφο, στο μικρό κομμάτι πέτρας η κεραμικού , με το οποίο ψήφιζαν στη αρχαιότητα, όμως λέγεται και μωσαϊκό όνομα που προέρχεται από την διακόσμηση των χώρων πού είναι αφιερωμένοι στις μούσες. Οι τεχνίτες που κατασκεύαζαν ψηφιδωτά ονομάζονταν ψηφοθέτες και πρώτοι ψηφοθέτες υπήρξαν οι Πέρσες και οι Αιγύπτιοι, από αυτούς παρέλαβαν την τέχνη οι Έλληνες ,την κληρονόμησαν οι Ρωμαίοι και από αυτούς οι Βυζαντινοί οι οποίοι την οδήγησαν σε αξεπέραστα από τότε επίπεδα.

Ρωμαϊκοί Χρόνοι Η εν Ισσό μάχη στην Πομπηία Τα ψηφιδωτά στη Πέλλα Κεφαλή της μέδουσας Δάπεδο στην Μήλο

4ος – 12ος αιώνας μ.Χ. Ψηφιδωτά Ραβέννας Αγίου Δημητρίου Αγίου Γεωργίου Κοσμά και Δαμιανού στη Θεσσαλονίκη

Επί Ιουστινιανού καθιερώνεται το χρυσό βάθος (χρυσές ψηφίδες) Αγία Σοφία Κων/πολης Αγία Σοφία Θεσσαλονίκης Αγ. Βιτάλιος Ραβέννας

11ος, 12ος, 13ος αιώνας Μονή Οσίου Λουκά στην Φωκίδα Ιταλία Σικελία Μονή Οσίου Λουκά στην Φωκίδα Ιταλία Σικελία Χρήση και από Άραβες στην Ισπανία

14ος αιώνας και μετά…. Η τέχνη έπεσε σε αχρησία καθώς αντικαταστάθηκε από τη νωπογραφία. Προσπάθεια αναβίωσης της τέχνης σήμερα γίνεται σε: Γαλλία Ιταλία Ρωσία κ.τ.λ.

Ψηφιδωτές κατασκευές Σήμερα το ψηφιδωτό υιοθετώντας πολυάριθμες μορφές και χρήσεις διατηρώντας την σχέση του με την ζωγραφική η τονίζοντας την αυτονομία του χαράζει καινούργιους δρόμους στην αναζήτηση καινούργιας ταυτότητας.

Ψηφιδωτές κατασκευές

Τεχνικές κατασκευής Ο άμεσος τρόπος: Ο αντίστροφος τρόπος: Στον άμεσο τρόπο η ψηφίδα τοποθετείται με την καλή όψη προς τα πάνω (δηλ. βλέπουμε το ψηφιδωτό πως θα είναι όταν τελειώσει) και κολλιέται αμέσως. Ο αντίστροφος τρόπος: Στον αντίστροφο η ψηφίδα κολλιέται με την καλή όψη προς τα κάτω με προσωρινή κόλληση.

Η διαδικασία που ακολουθήσαμε: Αρχικά από επιχειρήσεις του νησιού προμηθευτήκαμε πλακάκια που θα πετούσαν… στα χρώματα που θέλαμε ή όσα χρώματα βρήκαμε. Επιλέξαμε και ζωγραφίσαμε το θέμα που θέλαμε σε ένα πανί πάνω σε ένα νοβοπάν η κομμάτι ξύλου.

Η διαδικασία που ακολουθήσαμε: Με ειδικό κόφτη κόψαμε ψηφίδες τοποθετώντας με την γυαλιστερή τους πλευρά αφού προηγούμενα βάζαμε λίγη κόλλα. Σιγά σιγά και με μεγάλη υπομονή κολλήσαμε όλες στις ψηφίδες και τοποθετήσαμε πλαίσιο και πλέγμα έτσι ώστε να καλυφθεί όλο το έργο.

Η διαδικασία που ακολουθήσαμε: Ετοιμάσαμε κόλλα πλακιδίων και την απλώσαμε σε όλο το έργο. Αφήσαμε να στεγνώσει, γυρίσαμε το έργο μας ανάποδα, αφαιρέσαμε το πανί αφού πρώτα το βρέξαμε.

Η διαδικασία που ακολουθήσαμε: Στο τέλος με βούρτσα δαπέδου καθαρίσαμε καλά όλη την κόλλα από την επιφάνεια του ψηφιδωτού και βάλαμε στόκο.

Εκδρομή στην Αγιά Λάρισας Επισκεφτήκαμε την Αγιά του Ν. Λάρισας στα πλαίσια της συνέχειας του «Διάπλου του Φιλοκτήτη» και κατασκευάσαμε ψηφιδωτά από βότσαλα.

Το επάγγελμα του ψηφοθέτη Σε Επα.Σ. Σιβιτανιδείου και Επα.Σ. ΟΑΕΔ Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών και Δομικών Έργων Στις Σχολές Καλών Τεχνών που έχουν εξειδικευτεί στην κατασκευή και τη συντήρηση ψηφιδωτών. Επίσης, μπορεί να εκπαιδευτεί  σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), ή και να μαθητεύσει κοντά σε έμπειρους τεχνίτες. Εργασία σε: Ατομικό Εργαστήριο Συνεργασία με ιερούς ναούς και δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις Συνεργασία με εργαστήρια στο χώρο των ψηφιδωτών Μέλλον: Οι αμοιβές θεωρούνται ικανοποιητικές, ειδικά αν έχει αποκτήσει φήμη στο χώρο του.

Πρόταση δημιουργίας εργαστηρίου: (1/2) Ίδρυση Εργαστηρίου ψηφιδωτών, art shop, εκθεσιακού χώρου και café: Προσωπική επιχείρηση, στο Παλαιό Πεδινό σε πέτρινο ανακαινισμένο χώρο, θα εργάζονται 13 άτομα και θα χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα LEADER (υπομέτρο L312 στήριξη της δημιουργίας και ανάπτυξης πολύ μικρών επιχειρήσεων) και από ιδία κεφάλαια Θα δραστηριοποιείται στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας, με πελάτες Δήμους, Ενορίες, Ξενοδοχεία, Καταστήματα αλλά και Ιδιώτες. Θα υπάρχει ηλεκτρονικό κατάστημα και διαδικτυακή διαφήμιση των προϊόντων. Τα ψηφιδωτά μοντέρνα η κλασσικά θα δημιουργούνται με φυσικές πέτρες, γυάλινες ή κεραμικές ψηφίδες και θα είναι: Αυτοτελή διακοσμητικά στοιχεία που θα τοποθετούνται σε αυλές, πατώματα, τοίχους, Διακοσμητικά στοιχεία χρηστικών αντικειμένων όπως τραπέζια, καθρέφτες κτλ.

Πρόταση δημιουργίας εργαστηρίου: (2/2) Ίδρυση Εργαστηρίου ψηφιδωτών, art shop, εκθεσιακού χώρου και café: Σε χώρο του εργαστηρίου θα γίνονται διαλέξεις με θέμα το ψηφιδωτό και την ιστορία του, τις τεχνικές και τα υλικά του. Όσοι μπορούν να διαθέσουν περισσότερο χρόνο μετά την διάλεξη θα μπορούν να κατασκευάζουν το δικό τους ψηφιδωτό το οποίο θα παίρνουν και μαζί τους. Θα διοργανώνονται μαθήματα ψηφιδωτού. Στο art shop θα εκτίθενται αξιόλογες δουλειές όχι μόνο ψηφιδωτών, επίσης θα υπάρχει χώρος για πολιτιστικές-μουσικές εκδηλώσεις Τέλος θα υπάρχει μικρό καφέ που θα προσφέρει καφέ και τοπικά γλυκά.

«Τίποτα δεν πάει χαμένο» Με το πρόγραμμα μας: Ψάξαμε Μάθαμε Συνεργαστήκαμε Δημιουργήσαμε Κατασκευάσαμε το δικό μας blog: http://psifidwtalhmnoy.blogspot.gr/ Χαρήκαμε με το αποτέλεσμα της δουλειάς μας

Τίτλοι τέλους Συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑΛ Μύρινας: Συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑΛ Μύρινας: Σπυριδάκη Μαρία, Σέφα Αντέλα, Φωτεινή Φυλλαδίτη, Χιώτη Πηνελόπη, Ζαφειρένια Πατέλια, Ιωάννα Λαγού, Μηλιώνης Γιάννης, Ντάιμας Παναγιώτης, Τζούλιο Τόπι, Αγγελος Παρδάλλης, Θανάσης Μπαρμπάδης, Νικα Τσκβιτισβίλι και Θανάσης Εγγλέζος Βοήθησαν οι καθηγητές: Αθανασίου Ελένη Καρύδης Νίκος Φωτεινή Κυριλλίδου Εικαστική επιμέλεια ηλεκτρονικής παρουσίασης και βίντεο: Καζέπης Νικόλας

Προβολή Βίντεο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ 2012 – 2013 Επα.Λ. Μύρινας