Μαθηματικα και χορος
Χορός και μαθηματικά σχετίζονται με το χρόνο και το χώρο Χορός και μαθηματικά σχετίζονται με το χρόνο και το χώρο. Κάθε φορά που κάποιος χορεύει, βιώνει το χρόνο και το χώρο και την αναλογική τους σχέση. Χορός κίνηση μπορεί να είναι όλα τα είδη των συνδυασμών κύκλους και γραμμές των σωμάτων μας, όταν κινούμαστε μέσα στο χώρο σε τόξα και κύκλους. Έτσι, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να βιώσουμε σωματικά ή γεωμετρικά.
Ένας χορευτείς μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα του για να δημιουργήσει το σχήμα, ή μπορεί να κινηθεί σε ένα πάτωμα σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο (γραμμή ή κύκλο, για παράδειγμα). Και όταν προσθέτετε περισσότερους χορευτές, οι πιθανές σχέσεις είναι ατελείωτες: θυμηθείτε τις γραμμές που είναι εφαπτόμενες σε κύκλους; Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς δύο χορευτές να δημιουργούν αυτά τα σχήματα, ή να κινούνται σε αυτά τα μοτίβα μέσω μιας δωμάτιο. Χορός μπορεί επίσης να είναι πολύ συμμετρική. Χορευτές κινούνται συνεχώς τα σώματά τους κατά μήκος της σκηνής, έτσι ώστε να αντανακλά το ίδιο σταθερό μοτίβο.
Ακόμα περισσότερο, μπορούμε να βιώσουμε σωματικά ΠΟΣΑ του χρόνου, και τα ποσά αυτά μπορούν να προστεθούν, διαιρεθούν, πολλαπλασιαστούν. Μπορείτε να κάνετε ένα κίνημα που διαρκεί 3 παλμούς, στη συνέχεια, προσθέστε ένα κίνημα που διαρκεί 2 παλμούς? Μπορείτε να επαναλάβετε ένα 3 μοτίβο παλμό 3 φορές, για να κάνουν 9? Δύο χορευτές θα χορέψουν ένα 12 φράση καταμέτρηση, με μια χορεύτρια επαναλαμβάνοντας ένα 3 κίνημα μέτρηση 4 φορές, και μια επαναλαμβανόμενη μια 4 κυκλοφορίας μετράνε 3 φορές. Χορευτές μαθαίνουν με ρυθμό? Χωρίς αυτό, θα ήταν αδύνατο για αυτούς να θυμηθούν τα βήματά τους ή να συγχρονίσουν τις κινήσεις τους. Ορισμένους χορούς όπως βρύση ή ένα βαλς απαιτεί συμμετοχή να συνδέσει τον κόσμο των αριθμών και βασίζονται σε ρυθμό με την κίνηση που χρειάζεται για να κυριαρχήσει το χορό τους.
Και φυσικά, ο χορός μπορεί να διαιρέσει χώρο Και φυσικά, ο χορός μπορεί να διαιρέσει χώρο. Φανταστείτε δύο χορευτές που κινούνται πέρα από ένα δωμάτιο σε μια ευθεία γραμμή: κάποιος παίρνει 7 πολύ μεγάλα βήματα, και κάποιος παίρνει 14 βήματα, κάθε μισό μήκος. Στη συνέχεια, ένα άγριο χαρακτήρα θα μπορούσε να καλύψει το ίδιο διάστημα σε 56 teeny-μικρά βήματα, που ακολουθείται από μια LEAPER τρώει το χώρο σε 3 και μισό!
Ένα άτομο μπορεί να χορέψει όλες αυτές τις σχέσεις και μόνο, ή θα μπορούσαν να αποφασίσουν να μην κάνουν οποιαδήποτε σχέδια σε όλα? Αλλά το συντομότερο μπορείτε να προσθέσετε μια άλλη χορεύτρια, υπάρχει μια σχέση που δημιουργείται που θα μπορούσε να περιγραφεί από την αριθμητική, ή γεωμετρικές έννοιες.
Χρησιμοποιώντας Dance για να μάθουν μαθηματικά
Συνδυάζοντας τα μαθηματικά και τις έννοιες χορού επιτρέπει στους ανθρώπους να βιώνουν μια φυσική αίσθηση των συχνά αφηρημένες έννοιες των μαθηματικών. Η μαθηματική επίλυση προβλημάτων ενσωματώνεται κατά τη δημιουργία νέων χορόν, που μπορούν να εμπνεύσουν ακόμη και νέα μαθηματικά. Έννοιες μπορούν να διδάσκονται στην αίθουσα χορού και εφαρμόζονται στην τάξη, συγκεντρώνουν κίνηση, ρυθμό, γεωμετρία, και πολλά άλλα. Οι όροι, τα σύμβολα, και τα πρότυπα των μαθηματικών, αλλά με ειδίκευση χορογράφων, μπορεί κανείς να υπολογίσει έναν τρόπο να θέσει το ρυθμό στην επίλυση προβλημάτων. Οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια μετακίνησης. Για πολλούς, η εμπειρία τους βοηθά να συνδεθούν με τους αριθμούς που μπορεί να μην έχουν κατανοήσει πριν. Βιώνοντας το φυσικό στοιχείο προσθέτει συχνά μέχρι και την κατανόηση των αφαιρέσεων των μαθηματικών.