Διαφημιστικός Προϋπολογισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Στρατηγική Προώθησης.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διαφημιστικό Κείμενο.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Creative Brief Creative Concept
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Στρατηγική Προώθησης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΕΡΟΣ V & VI: Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος επιχείρησης
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφημιστικός Προϋπολογισμός

Παράγοντες που επιδρούν στο ύψος και τον τρόπο καθορισμού του διαφημιστικού προϋπολογισμού Προϊόν Ανταγωνισμός Χρηματο-οικονομικές δυνατότητες της επιχείρησης Κλάδος που ανήκει η επιχείρηση Γνώση της αγοράς στόχου Οικονομική συγκυρία και οικονομική πολιτική που ακολουθείται

Μέθοδοι καθορισμού διαφημιστικού προϋπολογισμού Η μέθοδος της δυνατότητας (All you can afford) Η μέθοδος του ποσοστού επί των πωλήσεων (Percentage of Sales) Η μέθοδος της ανταγωνιστικής ισοτιμίας (Competitive Parity) Η μέθοδος των αντικειμενικών στόχων (Objective and Task) Η μέθοδος της ανταπόκρισης των πωλήσεων στη διαφημιστική δαπάνη (Sales Response)

Σχεδίαση και Ανάπτυξη της Διαφήμισης

Περίληψη (Brief) Βασικά χαρακτηριστικά του επώνυμου προϊόντος Παραγωγική διαδικασία Στόχοι όγκου πωλήσεων και μεριδίου αγοράς Ανταγωνισμός Προηγούμενη διαφημιστική εκστρατεία Προηγούμενη διαφημιστική εκστρατεία των ανταγωνιστών

Περίληψη (Brief) Στοιχεία για τον προϋπολογισμό Στοιχεία για την στοχούμενη αγορά και το στοχούμενο ακροατήριο Συνήθειες στοχούμενου ακροατηρίου σχετικά με τα μ.μ.ε. Η στάση του δυνητικού καταναλωτή απέναντι στο επώνυμο προϊόν και στα προϊόντα των ανταγωνιστών.

Στρατηγική Δημιουργίας της Διαφήμισης Συγκέντρωση αναλυτικών στοιχείων για τα κίνητρα και τις ανάγκες των καταναλωτών σε συνάρτηση με το προϊόν που θα διαφημιστεί Αξιολόγηση των δυνατών εναλλακτικών στρατηγικών για την επιλογή εκείνης που προσφέρει ισχυρό λόγο στον καταναλωτή για να προτιμήσει το συγκεκριμένο προϊόν

Στρατηγική Δημιουργίας της Διαφήμισης Ποιοι αγοράζουν το προϊόν Ποια τα μ.μ.ε. που θα χρησιμοποιηθούν Ποια τα βασικά θέματα στα οποία οι καταναλωτές αντιδρούν ευνοϊκά Πως σχετίζεται το μήνυμα με τα υπόλοιπα στοιχεία της διαφήμισης

Σχέδιο Εργασίας της Διαφήμισης Αντικειμενικοί στόχοι Στοχούμενο ακροατήριο Κύρια ιδέα για την πώληση- βασικό ευεργέτημα Άλλα αξιοποιήσιμα χαρακτηριστικά του προϊόντος Δημιουργική στρατηγική

Δημιουργία Διαφήμισης Ευεργετήματα και χαρακτηριστικά του προϊόντος ιδιαίτερα ευκρινή Το σενάριο αναπτύσσεται με βάση το προϊόν και τονίζει τα χαρακτηριστικά του Συναισθήματα και αναφορές στο θυμικό συνδεδεμένα με τις ανάγκες και προσδοκίες Έντονα δραματοποιημένη παρουσίαση Πρωτότυπη δημιουργία Μουσική, χιούμορ, celebrities

Δημιουργική Ιδέα (creative concept) BBDO: εντοπισμό του προβλήματος (problem detection) D.D.B. Needham: εμπόδια στην αγορά του προϊόντος (barriers to purchase) Leo Burnett: “αμερικάνικες αξίες”, ενυπάρχον στοιχείο δραματοποίησης του προϊόντος (inherent drama) J. Walter Thomson: μοναδικότητα προϊόντος, δημιουργία ταυτότητας, χρησιμοποίηση γοήτρου.

Δημιουργική Διαδικασία Προετοιμασία (preparation) Επώαση (incubation) Έμπνευση (illumination) Επαλήθευση (verification)

Εκτέλεση Δημιουργικής Ιδέας Μήνυμα σκληρού και μαλακού περιβλήματος (hard and soft shell message) Απλότητα και πολυπλοκότητα του μηνύματος. Ανάγκη της επανάληψης. Μονόπλευρο, αμφίπλευρο, μήνυμα αναίρεσης (one-sided, two sided, refutational message) Μήνυμα θετικού και αρνητικού πλαισίου.

Εκτέλεση Δημιουργικής Ιδέας Ανάμιξη (involvement) αποδέκτη στην επεξεργασία της πληροφόρησης του μηνύματος Κεντρική επεξεργασία (central-route processing) Περιφερειακή επεξεργασία (peripheral route processing) Συγκινησιακή προσέγγιση Αξιοποίηση του χιούμορ Μήνυμα έκκλησης φόβου Μουσική Στερεότυπα στην ανάπτυξη του μηνύματος